Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik dus bedoel is, is dat het nergens op slaat te zeggen : 'ja Marshall w00t'. Het image van beide dingen is gewoon 'stoer' en 'metal'. En het kan geen kwaad verder te kijken dan dat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
wat is een goede compressor?
||
Citaat:
![]() Eigenlijk gaat t allemaal veelste hard. Moet eens kijken naar een powerbrake, maar die dingen zijn ook al minimaal 200 ballen. Gortig.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb trouwens besloten het Line6 DL-4 Delay pedal aan te schaffen, vooral door de sample optie die erop zit. Balen dat ie nog zo duur is en de weinig 2e hands aanbiedingen voor mn neus verkocht worden. Wat ik nu nog zoek is een goede acoustische amp, maar dan niet een van 900 euro... ik dacht meer iets aan 200-300 euro. Misschien eentje van Fender of Crafter?
||
Citaat:
Ik zou de nieuwe voetpedaaltjes van Line 6 eens bekijken, of voor een Boss GT6 of iets dergelijks gaan, die dingen zijn ideaal voor studiowerk.
||
Citaat:
Oja, in een helder moement schoot me te binnen dat je ook een hogere sample-rate kan gebruiken, dat scheelt misschien...?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
He ik zou een Pod XT of Vox Tonelab aanschaffen die dingen zijn zeer goed voor direct recording en je hebt geen gezeik met mic angle goed regelen enzo.
Deze opname hebben we met de pod xt (bosch) en de tonelab (ikzelf) gemaakt: Save as: Twilight_of_the_Frogs.mp3 Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 13:16. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik nam sinds kort nog gitaar op met cubase... mic (shure sm57) voor mn speakerkast (4x12" celestion, koch powertone 1) en die naar de mic ingang v/d pc.
Sinds kort gebruik ik een line 6 guitar port om op te nemen. Klinkt voor thuisopnames erg okey! Je neemt er heel makkelijk mee op en er zitten ook nog een aantal amp's in (die wel erg overdreven klinken)...www.guitarport.com voorbeeld: http://www.damnright.nl/mp3/Bram_Nut...ft_To_Lose.mp3
|
![]() |
|
|