Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jah zo komt het ook op mij over ![]() Zijn vader (dus de vriend van mijn moeder.. he wat lastig allemaal) heeft weleens het een en ander thuis verteld over de situatie van ons 'gezin'. Dus die jongen wist er al iets van.. maar niet zoveel totdat ik erover begon te vertellen. Want ik woon gewoon niet voor niets bij mijn vader ![]() En ik heb geen zin om dingen voor hem te verzwijgen. Ik schaam me niet voor wat er allemaal is gebeurd. Ik weet dat het niet normaal is. Maar waarom onder stoelen of banken steken? Contact met mijn moeder verbreken wat ik hier las... jah..erg lastig kan ik je zeggen. In het begin toen ik net bij mijn vader woonde (waar ik nu nog altijd woon) heb ik inderdaad geen woord met haar gewisseld door wat er allemaal was voorgevallen. Later heeft dat contact zich wel weer hersteld. Ik heb geen zin met haar te breken.. ik heb geen zin om met die jongen te breken. Ik denk dat zij gewoon moet accepteren dat hoe dan ook, ik altijd eerlijk zal blijven over mijn verleden. Dat dat dan toevallig verteld wordt tegen de zoon van haar vriend..tjah ![]() Ik snap ook wel dat het gecompliceerd is enzo maar stel dat hij een heel ander persoon was, helemaal los stond van mijn moeder en haar vriend.. en dat ik hem heel ergens anders had leren kennen? WAs het dan wel goed geweest als ik wat dingen over mijn verleden tegen hem zou vertellen? En het is ook niet zo dat ik er ALTIJD met hem over praat. Ik bedoel er zijn genoeg andere dingen waar we over praten maar dit onderwerp kwam gewoon ter sprake aangezien hij een beetje in hetzelfde schuitje zit. Dan komen die woorden vanzelf los. Hij zei zelf al tegen me: ik heb verhalen gehoord van je moeder maar een verhaal heeft altijd 2 kanten. En nou weet hij die andere kant ook. Zijn vader, waar ik ook weleens mee gepraat heb over het verleden, weet ook hoe ik het zie en hoe ik erover denk. Mijn moeder weet het al helemaal want daar hebben weo ok vaak zat over gepraat. Tis echt allemaal zo gecompliceerd en ik kan lang niet alles voor jullie verduidelijken zodat jullie als buitenstaander het verhaal goed kunnen volgen. Maar ik heb geen zin om hem op te geven omdat mijn moeder van me 'eist' dat ik dingen voortaan verzwijg of erover ga liegen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar als dat is waar je zin in hebt.. go ahead ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Leesclub] Stemtopic mei Hawahaai | 8 | 08-05-2013 21:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Psychologie |
geadopteerd skatjuh88 | 9 | 27-03-2003 06:05 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |