Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 14:17
stout!
stout! is offline
Bij hoeveel seks begint het jou teveel te worden? Ik merk dat bij ons de kwantiteit wat afneemt en dat het daardoor alleen maar lekkerder wordt. Eerst waren we soms wel vijf keer per nacht/dag aan de gang, nu is dat al afgenomen naar een stuk of drie keer. Nog steeds meer dan genoeg en ik merk dat ik dit uiteindelijk fijner vind. Je komt nog eens aan slaap toe .

Dus er vanuit gaande dat je elkaar wel erg aantrekkelijk vindt; hoeveel seks wordt jou teveel?
Oud 12-01-2005, 14:33
Lorelei
Lorelei is offline

Geen flauw idee. Hangt o.a. af van hoe heftig het was, of ik gekomen ben, etc. etc. Maar 5 keer lijkt me sowieso meer dan genoeg
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 14:54
DreamQueen
DreamQueen is offline
ik vind 1 keer ook goed. maar 3 keer op een avond is toch ook genoeg. omdat we het altijd met veel liefde doen en soms duurt dat ook een anderhalf uur. dus dat is meer dan genoeg.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 12-01-2005 @ 15:33 :

Geen flauw idee. Hangt o.a. af van hoe heftig het was, of ik gekomen ben, etc. etc. Maar 5 keer lijkt me sowieso meer dan genoeg
agree

mn 'record'(kuch) ligt op 8keer, duurde een hele nacht en middag.. daarna wer ut tog wel een beetje van 'hm zullen we nog een keer? of tog maar wat anders gaan doen? want egt boeiend is't nie meer he?'
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:36
Verwijderd
Sowieso meerdere keren achter elkaar, maar ook elke dag is me al teveel.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:39
Thee Muts
Thee Muts is offline
Na twee of drie keer vlak achter elkaar, gaat mijn lichaam toch wel protesteren hoor (roodheid, schraal gevoel). En verder hangt het helemaal van mijn behoefte af wanneer ik het te veel vindt worden. Het moet wel leuk, spontaan, lief, lekker en gezellig blijven natuurlijk.
Oud 12-01-2005, 15:41
EggeD
EggeD is offline
Seksmarathons zouden ook niet speciaal voor mij gemaakt zijn.
Oud 12-01-2005, 16:09
rodina
rodina is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-01-2005 @ 16:39 :
Na twee of drie keer vlak achter elkaar, gaat mijn lichaam toch wel protesteren hoor (roodheid, schraal gevoel). En verder hangt het helemaal van mijn behoefte af wanneer ik het te veel vindt worden. Het moet wel leuk, spontaan, lief, lekker en gezellig blijven natuurlijk.
Oud 12-01-2005, 16:11
ExVaal
ExVaal is offline
Wanneer ik of mijn partner d'r genoeg van heeft. Duh. Ik heb ook geen idee wat m'n record is, dat soort dingen houd ik niet echt bij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:13
Verwijderd
1 keer zeer uitgebreid, of een paar keer wat korter... ligt er maar aan.
De ene keer kun je meer aan dan de andere keer. Gemiddeld 2 à 3 keer klaarkomen met alles erop en eraan is toch wel de grens. Elke dag? Best, maar dan niet elke dag uren.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 12-01-2005 @ 16:29 :
agree

mn 'record'(kuch) ligt op 8keer, duurde een hele nacht en middag.. daarna wer ut tog wel een beetje van 'hm zullen we nog een keer? of tog maar wat anders gaan doen? want egt boeiend is't nie meer he?'
8 keer... pff. Ik geloof dat mijn.. 'record'.. op 4 keer ligt en dat record heeft geen behoefte verbroken te worden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:24
Sartre
Sartre is offline
na 3 keer heb ik het eigenlijk wel gehad. Daarna is het niet bijzonder meer en gaat het een beetje als een verplichting om te presteren voelen. En dat haat ik.
Oud 12-01-2005, 16:29
AngelLena
AngelLena is offline
Heb nooit record bijgehouden, weet dat het 1 keer echt verschrikkelijk erg was, dat hield maar niet op (dacht een keer of 8 tot 10), maar toen hoefde ik daarna de rest van de week ook niet meer.

Ik heb liever 1 keer goed en lekker en uitgebreid en alles, dan 6 keer kort en eigenlijk net niets.
Oud 12-01-2005, 16:35
Mennuz
Mennuz is offline
Na 9 keer wou ik dood
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:46
KiMZz
KiMZz is offline
Pfff.. Jullie hebben t druk! Toen ik een vriend had deden we het hooguit 2x per week, en na 1x op een dag hoefde ik echt niet meer hoor!
Oud 12-01-2005, 16:51
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 12-01-2005 @ 17:46 :
Pfff.. Jullie hebben t druk! Toen ik een vriend had deden we het hooguit 2x per week, en na 1x op een dag hoefde ik echt niet meer hoor!
En ik maar denken dat ik de enige was... En volgens mij overdrijven mensen nu eenmaal graag; zeker op seksueel gebied
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 17:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zin hebben we hoe dan ook altijd wel, alleen zal ik het de ene keer na 1x wel hebben gehad, soms pas na 4/5 misschien wel 6x... Gemiddeld 3x op een avond lukt hoe dan ook wel
Oud 12-01-2005, 17:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
HvJ schreef op 12-01-2005 @ 18:29 :
Zin hebben we hoe dan ook altijd wel, alleen zal ik het de ene keer na 1x wel hebben gehad, soms pas na 4/5 misschien wel 6x... Gemiddeld 3x op een avond lukt hoe dan ook wel
Elke avond drie keer?? Aan elke dag heb ik vaak wel meer dan genoeg, en zelfs dat hoeft niet altijd van mij. Zeker nu mijn vriend en ik elke dag samen zijn hoeven we niet meer elke kans die we krijgen aan te grijpen, er zijn er ook genoeg andere manieren waarop we ons prima vermaken.
Oud 12-01-2005, 17:42
juno
juno is offline
Waarom denkt iedereen toch in het aantal keren? Een vrijpartij is een keer, of dat nou een half uurtje is of een hele dag. Ik kom toch maar een keer klaar, mijn vriend ook, dus dat laten we dan liever net zo lang duren als we willen.

Iedere dag hou ik lichamelijk niet vol op de langere termijn. (getest) En het komt bij mij in vlagen. Soms wil ik iedere dag, en dan weer een week niet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 17:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 12-01-2005 @ 18:42 :
Waarom denkt iedereen toch in het aantal keren? Een vrijpartij is een keer, of dat nou een half uurtje is of een hele dag. Ik kom toch maar een keer klaar, mijn vriend ook, dus dat laten we dan liever net zo lang duren als we willen.
Maar als je 's ochtends heerlijke seks hebt, daarna allebei naar werk gaat, je dingen doet, gaat eten en ' s avonds heb je weer heerlijke seks, dan is dat toch twee keer op 1 dag en niet de hele dag door? Vandaar het aantal per afgesloten sekssessie.
Oud 12-01-2005, 17:54
juno
juno is offline
Ik heb het idee dat mensen hier een keer geslachtsgemeenschap al dan niet tot en met klaarkomen als een keer beschouwen. Nou, dat kan per sessie inderdaad makkelijk een aantal keren, maar ik vind dat nog steeds tellen als een keer, want het speelt zich af in een aangesloten periode waarbij je niets anders doet dan sex hebben.

Wat jij beschrijft is twee keer per dag. Een dag is 24 uur, even voor de duidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 18:05
Verwijderd
Ik denk dat 4 keer per dag (alsin 4 afgesloten sekssessies) voor mij dan het maximaal haalbare is (ochtend, middag, begin vd avond, laat op de avond) als ik verder niets anders te doen heb... meer dan drie keer is er nooit van gekomen.
Op langere termijn is meer dan 1 keer per dag niet echt mogelijk denk ik.
edit: nouja, wel theoretisch mogelijk, maar niet meer leuk. Seks die niet leuk is, is geen echte seks.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 18:06
zeep007
zeep007 is offline
Bij mij was ik na 6x op 1 dag echt kapot. EN ik moet zeggen dat, dat nu ook wel wat minder is geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 18:18
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 12-01-2005 @ 18:54 :
Ik heb het idee dat mensen hier een keer geslachtsgemeenschap al dan niet tot en met klaarkomen als een keer beschouwen. Nou, dat kan per sessie inderdaad makkelijk een aantal keren, maar ik vind dat nog steeds tellen als een keer, want het speelt zich af in een aangesloten periode waarbij je niets anders doet dan sex hebben.
Dat zou ik ook als 1 keer zien, omdat je die tijd alleen maar met seks bezig bent. Ik vraag me ook af hoe mensen het dan 3 keer op 1 avond voor elkaar krijgen. Waarschijnlijk dus door het aantal hoogtepunten te tellen (ook als je daarna een korte adempauze houdt en vervolgens weer verder gaat, zie ik dat nog als maar 1 keer). En op die manier krijg je dus een vertekend beeld van wat de meesten hier posten.

Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 18:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-01-2005 @ 18:37 :
Elke avond drie keer?? Aan elke dag heb ik vaak wel meer dan genoeg, en zelfs dat hoeft niet altijd van mij. Zeker nu mijn vriend en ik elke dag samen zijn hoeven we niet meer elke kans die we krijgen aan te grijpen, er zijn er ook genoeg andere manieren waarop we ons prima vermaken.
Haha nu zie ik mijn vriend hoe dan ook niet dagelijks, waar nog eens bijkomt dat het erg afhankelijk is van de hoeveelheid zin.. Stel dat we elkaar elke dag zouden zien, trek ik 3x op een dag/achter elkaar! echt niet..tenminste niet op langer termijn (je gaat mij niet vertellen dat het dan ook nog leuk te noemen is)en zou ik waarschijnlijk ook aan 1x wel genoeg hebben. momenteel, ach, je bent verliefd en je wilt wat Dus voorlopig zou ik met 3x op een dag, gemiddeld gezien, echt geen moeite kunnen hebben, maar wij zien elkaar dan ook maar 3x per week
Oud 12-01-2005, 18:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-01-2005 @ 19:18 :
Dat zou ik ook als 1 keer zien, omdat je die tijd alleen maar met seks bezig bent. Ik vraag me ook af hoe mensen het dan 3 keer op 1 avond voor elkaar krijgen. Waarschijnlijk dus door het aantal hoogtepunten te tellen (ook als je daarna een korte adempauze houdt en vervolgens weer verder gaat, zie ik dat nog als maar 1 keer). En op die manier krijg je dus een vertekend beeld van wat de meesten hier posten.
Ben het helemaal met je eens. Ik spreek in mijn geval ook van een 'adempauze' en hop weer verder gaan, maar 3x op een avond/dag MET afgesloten sessies, zou ik in dit geval ook geen problemen mee kunnen hebben. De vraagstelling vond ik hoe dan ook al wat onduidelijk, aangezien de TS niet duidelijk is over, of ze het nou heeft over het aantal afgesloten sessies, of het hebbend over het aantal keer met adempauzes per dag. Ik neem aan dat doordat zij het over slaaptekort had, ze het in haar geval had over adempauzes.. Niet dat, dat voor mij verschil maakt.. met/zonder adempauzes, ik zou voor mezelf met 3x nog steeds geen moeite kunnen hebben. Overigens zorgt deze 'onduidelijkheid' misschien er ook wel voor dat veel mensen een 'vertekend' beeld posten. Over de vraag, hoeveel seks wordt jou teveel? bij 4x of meer, heb ik over het algemeen wel helemaal gehad
Oud 12-01-2005, 18:54
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn record is zeven keer in 12 uur tijd Was voor een keer heel leuk, maar niet voor dagelijks
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 21:17
Hagel
Hagel is offline
Zo vaak ik nog zin heb, of hij dan. Maar wat ik hier lees van 5 of 6 keer alsjeblieft zeg, ik heb nog wel andere dingen te doen dan mezelf een schrale kut aanneuken.
Oud 12-01-2005, 21:20
Samaris
Samaris is offline
Na 4, 5 keer op een dag heb ik er geen zin meer in.
Oud 12-01-2005, 21:28
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Hagel schreef op 12-01-2005 @ 22:17 :
Zo vaak ik nog zin heb, of hij dan. Maar wat ik hier lees van 5 of 6 keer alsjeblieft zeg, ik heb nog wel andere dingen te doen dan mezelf een schrale kut aanneuken.

ik vind 1x ook wel genoeg hoor, 'k heb echt geen zin om 'n hele nacht te liggen ****** 'k heb ook nog een leven
Oud 12-01-2005, 22:01
Type
Type is offline
doorgaan zolang je er nog zin in heb is het mooiste principe toch...

dan gaan slapen, en de volgende ochtend gewoon overnieuw beginnen
Oud 12-01-2005, 22:31
Verwijderd
De laatste tijd 1 keer, en dan ook wel goed, dat vind ik nu het lekkerst eigenlijk. Mwah de eerste nacht dat ik en mijnvriend samen sliepen hebben we het iets van 8 keer gedaan dat was toen wel erg leuk, spannend en lekker...
Maar nu, nee dat lijkt me niet meer echt iets ik word oud
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 23:12
MB
MB is offline
Hangt er van af, als ik helemaal ópgeladen' ben (dus een week geen seks heb gehad ofzo, zoals nu ) dan lukt het wel een keer of 4/5 in een avond en nacht. Maar dan is het ook echt niks meer mee te beginnen Maar dat is lichamelijk

geestelijk vind ik 1 of 2 keer eigenlijk wel genoeg

Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 01:00
Verwijderd
Tot de boel daar beneden niet meer meewerkt
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 01:06
Flauros
Flauros is offline
1x per nacht is voor mij genoeg en als het meer is, is het meer.
Oud 13-01-2005, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Flauros schreef op 13-01-2005 @ 02:06 :
1x per nacht is voor mij genoeg en als het meer is, is het meer.
Is een avond en een morgen nu 2x per nacht of 1x?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 01:09
Flauros
Flauros is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-01-2005 @ 02:06 :
Is een avond en een morgen nu 2x per nacht of 1x?
Dat is toch zeker 1x in de nacht en 1x op de volgende dag... maar zoals ik al zei... als het meer is, is het meer
Oud 13-01-2005, 10:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik niet meer zou willen.
Oud 13-01-2005, 10:50
hola
hola is offline
Wij doen het vrij veel ( niet vergeleken met sommigen hier) maar 2 keer op een dag is normaal als we bij elkaar zijn.

gister weer sex gehad na een week niet... en moet zeggen dat ik nog nooit zulke lekkere sex heb gehad!

dus nu doen we het nog maar 1x per maand...
Oud 13-01-2005, 11:34
Kadaver
Kadaver is offline
1 keer per week een vrijpartij vind ik eigenlijk voldoende, maar mijn vriendin wil meer.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 11:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 13-01-2005 @ 12:34 :
1 keer per week een vrijpartij vind ik eigenlijk voldoende, maar mijn vriendin wil meer.
Als het je teveel wordt geef je maar een pm .
Oud 13-01-2005, 12:11
dead person
dead person is offline
paar maanden terug was het 6 keer in een nacht en een halve dag, toch wel teveel ofzo, het lopen ging een beetje moeizaam daarna

Denk dat 2 keer in 1 nacht wel voldoende is, iig meer dan 3 keer gaat het schuren en is het minder
Oud 13-01-2005, 15:47
Snuitermans
Snuitermans is offline
Na acht seks is het wel wat veel van het goede.
Oud 13-01-2005, 17:06
Verwijderd
ik dacht dat het 'record' voor mij op 6x in 36 uur was... op het laatst heb je net het idee dat je een fietsenpomp bent
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 17:15
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 13-01-2005 @ 12:43 :
Als het je teveel wordt geef je maar een pm .
dan stel je je beschikbaar ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 18:36
someone17
someone17 is offline
Mijn vriend en ik hebben ook best wel veel seks. Ik zie hem niet elke dag, maar als we elkaar zien is het meestal wel meer dan 3x raak. Gewoon net zolang we zin hebben. Meestal ben ik de eerste waarvan de zin op is, want op een gegeven moment gaat het een beetje pijn doen. Maar dan praat ik wel over echt 6x ofzo. Niet ademhaal pauze's maar gewoon een uur of langer ertussen. Doen we meestal op een zondag als we allebei vrij zijn.
Oud 13-01-2005, 19:40
Verwijderd
Mjah, we hebben niet echt een record ofzo. Tenminste, dat heb ik niet bijgehouden. Meerdere keren in 1 nacht wil wel lukken, maar op een gegeven moment ben je gewoon moe. 's Morgens kan het dan ook wel nog 1 à 2 keer, maar dan heb ik het ook wel gehad eigenlijk.
Dus.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:52
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 13-01-2005 @ 18:15 :
dan stel je je beschikbaar ofzo
It never hurts to help!
Oud 14-01-2005, 01:15
Verwijderd
Meer dan 3 keer in 24 uur trek ik niet, en hij al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 01:38
halveschizo
halveschizo is offline
mijn record is ook 9, maar ben aan't trainen om mijn record te breken

Regels voor berichten