Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kleine foutjes zoals? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Ik zou ze morgen evt. wel kunnen inscannen... ze lijken niet heel erg meer op het voorbeeld omdat ik ze ook wat naar eigen fantasie heb gemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is veel werk, gemiddeld zo'n 3 a 4 uur per tekening ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar, waarom is het leuker om uit het hoofd iets te tekenen, vaak gaat het mis met anatomie en je weet vaak niet altijd hoe de schaduwen in het gezicht zitten. Dus in principe wordt het toch altijd mooier met een voorbeeld?.. Of bedoel je, uit je hoofd ; dat je dan iets met eigen emotie toepast en niet zozeer hoe MOOI het eruit ziet (dat alles klopt)? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar al met al wel aardige tekeninging, de arceringeing zijn een beetje te veel, waardoor het beeld er niet echt uitspringt, de panties van het voorste figuur zijn goed getekent, de rest schiet ik van in de stress, al die lijntjes joh. compositie- aleen bij de tweede is er een beetje over na gedacht lijkt me zo. De andere staan lekker veilig en vertrouwd, precies in het midden van je blaadje. En die handtekeningetjes he, het is al zoiets om elke tekening/schets te voorzien van een handtekening, maar mag toch aannemen dat je ze voor jezelf maakt, en als het goed is hoef jejezelf er niet aan te herrineren dat je het zelf gemaakt hebt, en dan ook nog een datum, tip van mij: geef nooit je tekening een datum. Het geeft je tekening een dagwaarde mee, en je tekeningen moeten tijdloos zijn. Maar het zijn geen slecht tekeningen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152 Hawahaai | 500 | 16-01-2010 21:05 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149 Alyssia | 500 | 18-09-2009 00:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Praat en lees hier over Dichtwedstrijden! Dreamerfly | 103 | 17-12-2004 20:42 | |
ARTistiek |
pentekening beastwarrior metallicpatrick | 13 | 13-05-2004 12:11 | |
ARTistiek |
Wat geschets [tekeningen] Stoetel | 10 | 28-10-2003 14:44 | |
ARTistiek |
[pentekening] Youghal Bay Not for Sale | 12 | 14-07-2003 16:21 |