Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2005, 03:23
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik heb net een hele tijd met een gast gepraat die Extreem Rechts is en ik was het eigenlijk wel met hem eens.. Bijna iedereen ziet Extreem Rechts als een stel hersenloze maar hij was juist hartstikke slim en kon alles heel goed beargumenteren. Ik vrees alleen dat de mensen om me heen het niet goed zullen accepteren dat ik Extreem Rechts ga worden.. Wat moet ik nu doen?
Advertentie
Oud 15-01-2005, 03:46
Metal
Metal is offline
spring voor een trein

of luister de scissor sisters.
Oud 15-01-2005, 03:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 15-01-2005 @ 04:23 :
Ik heb net een hele tijd met een gast gepraat die Extreem Rechts is en ik was het eigenlijk wel met hem eens.. Bijna iedereen ziet Extreem Rechts als een stel hersenloze maar hij was juist hartstikke slim en kon alles heel goed beargumenteren. Ik vrees alleen dat de mensen om me heen het niet goed zullen accepteren dat ik Extreem Rechts ga worden.. Wat moet ik nu doen?
Leg eens uit wat jij verstaat onder extreem rechts?

Als het is wat ik denk dat het is, wees dan verstandig en verwijder op zijn minst je genitalieen.
Oud 15-01-2005, 03:58
the_refused
the_refused is offline
haha. Dan heb je een karakter van niks. Je wilt het niet zijn omdat je bang bent dat anderen het niet zullen accepteren? Je hebt nu het idee een betere visie voor de wereld te hebben, maar je legt je maar bij de massa neer en volgt die weg. Weet je wat dan bent? Een fucking schaap. Zeg maar MEeeeehhhhhhh. Evenals die hersenloze fuckers die extreem rechts volgen. De meeste zijn zo uit een verveelde haat. En diegene die intelligent zijn en hun haat kunnen bewoorden zijn misleid. Hoe kun je immers een ideologie aanhangen van haat en totale superioriteit wanneer genetisch gezien gemengde rassen sterker zijn in veel opzichten dan "pure". Bij hun is het geen onwetendheid meer, eerder loos beargumenteerde haat.

oh. Ik vind overigens dat je dan maar eens openlijk je meningen moet verkondigen. En dan niet op die achterlijke boerenmanier van: "Oh een neger, mijn mening is dat ik je een stoot verkoop godvertakke."
Oud 15-01-2005, 07:41
AngelLena
AngelLena is offline
Ik denk niet dat dit op iets anders uit gaat lopen dan een flame topic @TS: ga eerst zelf een beslissen wat je wil en hoe je denkt.

Regels voor berichten