Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 20:16
DvoorA
DvoorA is offline
Siemens M 35 (googlen voor het model, heb geen digitale camera hier). Moet een nieuwe simkaart in maar dan doet ie het prima. Ziet er nog netjes uit. Zonder adapter. Doe maar een bod (ik ga uit van ongeveer 5 euro).

Boeken:

1. Polina Daschkowa- club kalaschnikow (duits: "Das ist groBe Kriminalliteratur") (geheel nieuw, wegens dubbel, spannend duits boek, goed voor mensen die hun duits willen oefenen) ( http://www.krimi-couch.de/krimis/pol...aschnikow.html) 10 euro nieuwprijs was 20.

2.Youp van 't Hek - Zaterdag (in goede staat, 1x gelezen), 142 pagina's, bevat zijn columns uit het NRC. 3 euro nieuwprijs was 7,50.

3.Isabel Hilton- op zoek naar de Panchen Lama (geheel nieuw, gaat over de zoektocht van de Dalai Lama naar de nieuwe Panchen Lama, heel leuk voor mensen die geinteresseerd zijn in de Tibetaanse cultuur en het boeddhisme). 447 pagina's, doe maar een bod vanaf 5 euro. Heb er 12,50 voor betaald.(http://www.wwnorton.com/catalog/spring01/searchex.htm voor de engelse versie ervan)

4.Jane Campsie- Make-up en kapsels "De ultieme gids voor een verzorgd uiterlijk" heel mooi groot boek van beroepsvisagiste over alles wat met je make-up en haar te maken heeft. In zeer goede staat. 7,5 euro.
Krijg je gratis flesje Guhl Direct Care camelia-olie voor gekleurd haar bij twv 7 euro (nog voor 3/4 gevuld).

5.Stephen Molstad- Godzilla in goede staat,1x gelezen. Bod vanaf 3 euro. Het boek van de film. (http://www.deboekenplank.nl/naslag/a...zilla_1998.jpg)

6.James Hall- de blauwe marlijn nog in plastic verpakking dus helemaal nieuw. (BOL prijs voor paperback €18,50) 6 euro
Oud 18-01-2005, 18:43
DvoorA
DvoorA is offline
ok, verzendkosten zijn voor mij, zijn er dan echt geen mensen die deze boeken willen
Oud 18-01-2005, 19:03
Random Moron
Random Moron is offline
Die van de Daila Lama,...leest hij makkelijk weg?
Of is het een beetje traag-doorwerk-materiaal?
Oud 19-01-2005, 10:21
DvoorA
DvoorA is offline
ik vond het een leuk boek, makkelijk leesbaar en interessant. Maar je moet wel geinteresseerd zijn in de Tibetaanse cultuur en het boeddhisme, want daar draait het hele boek om. Als je dat niet bent moet je het niet lezen
Oud 19-01-2005, 11:15
iedje
iedje is offline
he! die siemens gaat daar een standaard siemens oplader in? (zelfde als de siemens a50?)
en van welke provider is ie?
Oud 19-01-2005, 11:35
Verwijderd
Als Random Moron het boek van de Daila Lama niet wil, wil ik em wel voor 5 euro.
Oud 19-01-2005, 12:13
DvoorA
DvoorA is offline
@iedje: ik zal vanmiddag even voor je kijken welke adapter erbij moet

over het boek over de panchen lama: bod dus vanaf 5 euro. Hoogste bieder krijgt hem.
Oud 19-01-2005, 12:42
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 19-01-2005 @ 12:13 :
@iedje: ik zal vanmiddag even voor je kijken welke adapter erbij moet

over het boek over de panchen lama: bod dus vanaf 5 euro. Hoogste bieder krijgt hem.
Is goed, vind je 5 euro ook goed dan? Anders bied ik wel 6
Oud 19-01-2005, 18:42
DvoorA
DvoorA is offline
panchenlama boek verkocht aan belleblaasbel
Oud 19-01-2005, 18:55
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 19-01-2005 @ 18:42 :
panchenlama boek verkocht aan belleblaasbel
Oud 19-01-2005, 19:04
DvoorA