Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2005, 16:53
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Misschien heeft iemand hier een oplossing.
Ik heb de beschikking over 4 usb poorten en op 1 poort zit een HUB met 4 poorten. Nadat ik wat kabels losgehaald en opgebonden had, heb ik ze in een andere usb poort teruggedaan. De man van Microsoft die ik net aan de telefoon had zei dat dit een conflict kan geven omdat alle usb draden op dezelfde poorten aangesloten moeten worden. Ik heb alleen geen idee meer op welke ze allemaal zaten. Hoe kan ik hier achter komen ? Zolang hij niet op de goede poort zit, delete hij de printer nl ook niet. Wanhopig here !!
B.v.d,
Desperate !
Oud 24-01-2005, 18:06
Hakuna
Hakuna is offline
Het probleem is namelijk als je apparaten gaat afkoppelen van de USB aansluiting, en deze vervolgens weer opnieuw gaat aansluiten dat Windows de drivers niet meer kan vinden (herkennen). Het beste is gewoon een losse USB hub kopen, en daar alle apparaten op aansluiten. Dan zul je merken dat als je bv jou printer of digitale camera aanzet, de computer deze ''hardware'' gewoon herkent, en aangeeft dat ze gebruikt kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:48
Engadin
Engadin is offline
Gaat het niet gewoon goed door eerst alles los te halen, windows te reboten en dan alles 1 voor een weer aansluiten?
Oud 24-01-2005, 19:33
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Engadin schreef op 24-01-2005 @ 19:48 :
Gaat het niet gewoon goed door eerst alles los te halen, windows te reboten en dan alles 1 voor een weer aansluiten?
Dit paardemiddel hoef nog niet te worden ingezet, laten we eerst eens deze onderste twee mogelijkheden uitproberen.

1) Software verwijderen, en dan vervolgens computer opnieuw opstarten. Software opnieuw instaleren, computer opnieuw opstarten. Als alles goed is, moet Windows zonder problemen de geinstaleerde hardware herkennen.

Optie 2

2) Systeem herstel : Ga naar bureau accessoires--> Systeemwerkset--> Systeemherstel. Kies een eerdere status van deze computer herstellen--> selecteer een datum (bv een maand terug) Tenslotte de herstelling laten uitvoeren.

Als alles goed is wordt de computer teruggebracht naar de datum waarop het probleem zich niet voordeed.

Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 01:21.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:25
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Op de een of andere manier delete hij de printer ook niet. Ook niet ná het rebooten...Dit is vreemd !
Oud 25-01-2005, 17:40
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Laudate Dominum schreef op 25-01-2005 @ 17:25 :
Op de een of andere manier delete hij de printer ook niet. Ook niet ná het rebooten...Dit is vreemd !
Heb jij de harde schijf opnieuw geformatteerd?

Probeer eens een systeemherstel door te voeren, vreemd dat je die software niet verwijderd krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten