Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2005, 20:13
Verwijderd
Ik heb een jongen ontmoet en heb twee keer met hem gedate en twee keer met hem gezoend.
Ik heb het idee dat hij mij echt heel leuk vindt en er veel voor over zou hebben iets te krijgen met mij (ook al zegt hij dat niet expliciet)
Nu wat ik van hem denk: Ik vind hem leuk, maar ik ben niet verliefd. Hij is heel erg lief voor mij, echt heel erg lief en dat waardeer ik echt. Ik vind hem redelijk knap, niet heel erg.
Gister hadden we gedate en toen ik naar huis ging voelde ik me echt heel erg blij maar ik had geen verliefde gevoelens voor hem.
Voor de rest is een probleem, ik wil nu niet arrogant overkomen. Maar hij doet mbo, ik uni en dat kan ik best wel goed merken soms. En dat vind ik wel irritant. Al met al denk ik eigenlijk dat ik mede door die dingen en z'n uiterlijk misschien een beetje op hem afknap ook al is dat erg lullig.
Maar ik vind hem dus wel vet lief en vindt het leuk om bij hem te zijn.
Als jullie in mijn schoenen stonden zouden jullie dan door blijven gaan met daten of het beter afkappen? Ik weet dus niet zeker dat het niks wordt, misschien wordt het wel ooit wat. Maar dat weet ik niet zeker en ik ben bang dat ik misschien te wanhopig op zoek ben. En er na een aantal maanden daten achter kom dat hij het toch net niet is en ik wil hem daarbij geen valse hoop geven.
Maarja we zijn nog maar 2 dates bezig, dus zoveel kwaad kan het niet om door te gaan en hem beter leren te kennen toch om te kijken of het nog wat wordt?
Verder ben ik wel heel eerlijk tegen hem geweest en gezegd dat ik niet verliefd op hem ben en niet weet of het ooit wat wordt. Hij gaf te kennen dat hij dit begrijpt en dat hij zelf ook niet te hard van stapel wil lopen maar dat ie wel dolgraag beter wil leren kennen om te kijken of het misschien alsnog wat wordt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2005, 20:23
Sherco
Sherco is offline
Het grappige is, ik sta in jouw schoenen. Of nou ja, vond. Ik had ongeveer hetzelfde bij een jongen en heb besloten om het af te kappen. Gewoon omdat ik iets voor 100% wil, of helemaal niet.
Oud 24-01-2005, 20:25
Jolt
Jolt is offline
Een ding vindt ik wel wat je moet doen, welke keuze je ook maakt, blijf wel eerlijk tegen hem, anders kwets je hem nog meer. Als er iets fout gaat.
Oud 24-01-2005, 20:29
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-01-2005 @ 21:25 :
Een ding vindt ik wel wat je moet doen, welke keuze je ook maakt, blijf wel eerlijk tegen hem, anders kwets je hem nog meer. Als er iets fout gaat.
vind ik ook, maar ik vind ook dat als je na 2 dates twijfelt je het best nog wel (heel) even aan kan zien, zolang je maar eerlijk bent tegen die jongen.
Oud 24-01-2005, 20:30
Flærynn
Flærynn is offline
Ik heb bijna precies hetzelfde gehad, behalve dat ik nog niet met hem had gezoend. Ben ermee gekapt. Als je je nu al kunt irriteren aan het feit dat hij je qua denkwijze niet bij kan houden, dan wordt dat later echt niet beter. Ook heb ik er moeite mee om een relatie aan te gaan met iemand waar je niet echt verliefd op bent, prima als anderen dat doen, maar ik zou het niet kunnen.
Oud 24-01-2005, 20:31
goddezzz
goddezzz is offline
Voordat je opzoek gaat naar een partner. Probeer dan jezelf duidelijk te maken wat je werkelijk aantrekt.
Zo geef je te kennen dat je het belangrijk vindt om met een intelligente persoon van je eigen niveau om te gaan. En zo zijn er vast meerdere dingen. Sla deze dingen op in je geheugen of zet het desnoods op papier.
Let er wel goed op dat je deze dingen onderscheidt tussen werkelijk belangrijk en wenselijk!! Is het wel zo belangrijk dat je vriendje er lekker uit moet zien? En zo zijn er nog meer dingen die voor de een van groot belang zijn en voor de ander minder.
Stel ook vast welke eigenschappen je totaal niet terug wilt zien in je toekomstige partner!!
Doe dit in je tijd dat je niet verliefd bent. Want zodra je door een rose bril kijkt vergeet je alle regels.
Bekijk dan of je date voldoet aan je wensen. Als het bij voorbaat niet zo is, dan kun je het beste kappen.
Als deze date heel veel overeenkomsten heeft, kun je vast en zeker de uitdaging aan.

Veel succes

xxx
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 21:09
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Mijn hemel je verhaal komt me bekend voor alleen stond ik in de schoenen van die jongen.

Na een half jaar toch een relatie begonnen maar dat was gewoon 10x niks omdat zij dus gewoon niet verliefd was.
Oud 24-01-2005, 21:12
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
goddezzz schreef op 24-01-2005 @ 21:31 :
Voordat je opzoek gaat naar een partner. Probeer dan jezelf duidelijk te maken wat je werkelijk aantrekt.
Zo geef je te kennen dat je het belangrijk vindt om met een intelligente persoon van je eigen niveau om te gaan. En zo zijn er vast meerdere dingen. Sla deze dingen op in je geheugen of zet het desnoods op papier.
Let er wel goed op dat je deze dingen onderscheidt tussen werkelijk belangrijk en wenselijk!! Is het wel zo belangrijk dat je vriendje er lekker uit moet zien? En zo zijn er nog meer dingen die voor de een van groot belang zijn en voor de ander minder.
Stel ook vast welke eigenschappen je totaal niet terug wilt zien in je toekomstige partner!!
Doe dit in je tijd dat je niet verliefd bent. Want zodra je door een rose bril kijkt vergeet je alle regels.
Bekijk dan of je date voldoet aan je wensen. Als het bij voorbaat niet zo is, dan kun je het beste kappen.
Als deze date heel veel overeenkomsten heeft, kun je vast en zeker de uitdaging aan.

Veel succes

xxx
Oh god wat een onzin.
Oud 24-01-2005, 21:13
Multilot
Multilot is offline
gevoel volgen en eerlijk zijn!
Oud 24-01-2005, 21:52
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 24-01-2005 @ 22:12 :
Oh god wat een onzin.
Inderdaad. Echt van dat Tina advies. Kom op, een relatie is geen werkstuk

Ontopic: dumpen. Ik ken je situatie, heb het uitgemaakt, ben er nog steeds heel blij om. Zolang je hem maar niet expliciet gaat vertellen dat hij te dom is ofzo, zal hij je vast wel begrijpen.
Oud 24-01-2005, 22:06
Balance
Balance is offline
Het feit dat je het hier komt vragen zegt volgens mij dat je je ergens toch wel schuldig voelt dat je hem puur hebt omdat iemand zo lief voor je is. Zo ja: kappen. Als je dat nu al hebt, dan wordt dat alleen maar groter.
Zie ik dat verkeerd, dan kun je het ook proberen. Maar wanneer jullie niet op hetzelfde niveau zitten (je merkt de verschillen al schrijf je) en je nu al twijfelt aangezien jij niet verliefd bent, dan vraag ik me af wat het voor zin heeft.
Oud 24-01-2005, 22:50
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
gewoon verdergaan, het zijn pas 2 dates en ze waren nog geslaagd ook
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:59
Verwijderd
Het idee van liefde is toch ook elkaars stomme dingen leuk vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten