Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
broertje een beetje laat??? mja, of mice and men is wel een niet zo heel moeilijk boekje en verder weet ik eigenlijk geen makkelijke engelse boekjes Moet je broertje al die boekjes ook nog echt lezen, of alleen een verslag ervan??? Nouja, wens em iig maar succes... |
![]() |
|
Ik raad je aan om (als het al niet verplicht is) een boek van Shakespeare erop te zetten. Zet Hamlet erop. Lekker makkelijk om na te trekken op het Internet en er zijn ook nog films over
![]() MacBeth vind ik persoonlijk veel leuker om te lezen. Echt, je komt er heus wel doorheen. Het is even wennen en je hoeft echt niet alle woorden te begrijpen!! Verder is wel interessant: Karen Blixen - Out of Africa (moet je van houden, hoor) Richard Adams - Watership Down (als je deze stiekem in het Nederlands leest,... kijk uit: de namen van de konijnen zijn ook vertaald!) Donna Tart - the Secret History (sowieso een spanned boek; is ook een vertaling van in het Nederlands (de verborgen geschiedenis)) Het is wel een dik boek. Susan Hill - Im the king of the castle (moet je ook weer van houden, hoor ![]() Gatara |
![]() |
|
Als ik jou was, zou ik iets van shakespeare lezen. Het is makkelijk te begrijpen als jee een nieuwe editie neemt, omdat daar minder oud engels in staat (thou hast, thee, thy)
Je kan ook the invisible man en animal farm nemen. Ook boeken van grisham zijn toegestaan en vele, zoals a time to kill, zijn ook als film verkrijgbaar |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|