Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 19:32
Psychickje
Psychickje is offline
Ik heb al bijna 2 weken (!) pijn 'daar beneden'...of beter gezegd, niet echt pijn, maar het jeukt zo erg..is enorm droog en er zijn verschillende wondjes..het jeuken komt wel door die wondjes denk ik..(hoop ik), maar het wordt echt wel ondraaglijk..ik kan er snachts niet van slapen en in school kan ik alleen maar hopen da't het niet begint te jeuken..
het is echt wel superdroog daar..
iem. die weet wa't het zou kunnen zijn? iem. die hetzelfde voorgehad heeft?
Ik durf het niet tegen men moeder zeggen en dokter zie ik al helemaal niet zitten
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 19:48
Psychickje
Psychickje is offline
niemand?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:02
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Heb je geen SOA?!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:05
Verwijderd
naar de dokter gaan of course

wat het is weet ik niet, maar ik was allang naar de dokter gegaan als ik jou was.....je wordt toch gekkkk van die jeuk!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:05
Psychickje
Psychickje is offline
ik denk (hoop) van niet...maar nu heb ik net iets gelezen over een schimmelinfectie..?
en de symptomen lijken mij wel ongeveer hetzelfde..
maar is hier nu echt niets anders aan te doen dan naar de dokter te gaan? ik zie hier echt tegenop
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Psychickje schreef:
maar is hier nu echt niets anders aan te doen dan naar de dokter te gaan? ik zie hier echt tegenop
ik zou toch maar gaan
het valt echt mee, geloof me
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:09
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
naar de dokter gaan of course

wat het is weet ik niet, maar ik was allang naar de dokter gegaan als ik jou was.....je wordt toch gekkkk van die jeuk!!
ik word inderdaad gek van die jeuk ja
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:11
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

ik zou toch maar gaan
het valt echt mee, geloof me
wat moet ik hier dan van verwachten? toch nix met die "eendenbek" ofzo? want daar ben ik wel een beetje bang voor..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:34
georgie
georgie is offline
Citaat:
Psychickje schreef:

wat moet ik hier dan van verwachten? toch nix met die "eendenbek" ofzo? want daar ben ik wel een beetje bang voor..

Mijn dokter doet nix met een eendenbek hoor, ze kijkt gewoon ff (zonder eendenbek dus) en dan krijg je een recept voor een zalfje, valt heel erg mee (believe me)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:35
Flipje het Kipje
Flipje het Kipje is offline
Citaat:
Psychickje schreef:

Nee joh, je gaat eerst naar je huisarts. Die kijkt alleen en ws weet die wel wat het is.
Oud 28-05-2002, 20:39
Psychickje
Psychickje is offline
thx voor jullie hulp!
ik ga morgen naar de huisarts en ik hoop op goed nieuws..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 11:36
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep dat ook weleens gehad is idd niet echt dat je zegt van prettig en vooral niet als je in gezelschap zit en niet kunt krabben!
kdenk ook dat het een schimmelinfectie geweest is bij mij twas geen soa in elk geval....tis bij mij wel vanzelf overgegaan maar ja t beste is denk ik tog ff nara de dokter gaan dan weet je t zeker!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:52
rolanda
rolanda is offline
Hoi Psychikje(??)

Wat jij hebt is waarschijnlijk een schimmelinfectie, dat is iets waar jeje geen zorgen over hoeft te maken, maar wat je gewoon moet doen is de huisarts bellen en dan vraag je aan de assistente om een middeltje tegen die schimmelinfectie. Dat is iets wat heeeeel veel vrouwen hebben.
Je krijgt dan een zalfje die je erop moet smeren of van die vaginale bolletjes.
Dat zijn er 3 en die moet je dus 3 avonden voor het slapen gaan inbrengen. Je moet wel even een maandverbandje in je onderbroek stopppen omdat de inhoud van die bolletjes er wel weer uit komt.
Maar maak je niet druk het is niets ernstigs en het is geen SOA!!!!

Groetjes Rolanda
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 16:55
Pink panter
Pink panter is offline
schimmel

jakkes
Oud 01-06-2002, 00:26
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:

Mijn dokter doet nix met een eendenbek hoor, ze kijkt gewoon ff (zonder eendenbek dus) en dan krijg je een recept voor een zalfje, valt heel erg mee (believe me)
Jij hebt een vrouwelijke dokter... Ik heb een man, en jakkes, dat zou ik toch niet willen. Ik vind het al erg als ik te dicht bij een man *sta*, laat staan dat ie tussen mijn benen loopt te kijken...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 09:44
Pink panter
Pink panter is offline
ja hahahahaha dat lijkt mij echt erg.
Oud 03-06-2002, 11:30
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Psychickje schreef:
ik denk (hoop) van niet...maar nu heb ik net iets gelezen over een schimmelinfectie..?
en de symptomen lijken mij wel ongeveer hetzelfde..
Er is een schimmelinfectie dat als SOA wordt aangemerkt, maar die je ook kunt oplopen in een zwembad, bv..
Maareh, ga toch maar even naar de dokter. Het is niet zo eng als het lijkt en je voelt je veel opgeluchter dan wanneer je zo blijft doorsukkelen.

Gatara
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 11:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Jij hebt een vrouwelijke dokter... Ik heb een man, en jakkes, dat zou ik toch niet willen. Ik vind het al erg als ik te dicht bij een man *sta*, laat staan dat ie tussen mijn benen loopt te kijken...
Je kunt vragen of ze je doorverwijzen naar een vrouwelijke arts. Ik persoonlijk heb gelukkig steeds die keuze, omdat er meerdere artsen in die praktijk werken. Heb zo zelfs mijn favoriete huisarts (een vrouw, btw).

Stel je voor dat je verkracht was en je alleen maar een mannelijke huisarts kon laten kijken.... Nee hoor, vanwege psychische problemen, kun je altijd vragen om een vrouwelijke arts.

Gatara
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 11:25
kizzy
kizzy is offline
heey,

ik zou echt ff dokter gaan, ik heb het ook gehad, ik had onverdragelijke pijn (vooral snachts) en ik lag bijna te janken van de pijn. Het leek mij ook heel lullig om naar de dokter te gaan, maar echt, je hoeft nergens bang voor te wezen. En je kan je inderdaad altidj laten doorverwijzen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten