![]() |
|
kep dat ook weleens gehad is idd niet echt dat je zegt van prettig en vooral niet als je in gezelschap zit en niet kunt krabben!
kdenk ook dat het een schimmelinfectie geweest is bij mij twas geen soa in elk geval....tis bij mij wel vanzelf overgegaan maar ja t beste is denk ik tog ff nara de dokter gaan dan weet je t zeker! |
![]() |
|
![]() |
Hoi Psychikje(??)
Wat jij hebt is waarschijnlijk een schimmelinfectie, dat is iets waar jeje geen zorgen over hoeft te maken, maar wat je gewoon moet doen is de huisarts bellen en dan vraag je aan de assistente om een middeltje tegen die schimmelinfectie. Dat is iets wat heeeeel veel vrouwen hebben. Je krijgt dan een zalfje die je erop moet smeren of van die vaginale bolletjes. Dat zijn er 3 en die moet je dus 3 avonden voor het slapen gaan inbrengen. Je moet wel even een maandverbandje in je onderbroek stopppen omdat de inhoud van die bolletjes er wel weer uit komt. Maar maak je niet druk het is niets ernstigs en het is geen SOA!!!! Groetjes Rolanda |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maareh, ga toch maar even naar de dokter. Het is niet zo eng als het lijkt en je voelt je veel opgeluchter dan wanneer je zo blijft doorsukkelen. Gatara |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Stel je voor dat je verkracht was en je alleen maar een mannelijke huisarts kon laten kijken.... Nee hoor, vanwege psychische problemen, kun je altijd vragen om een vrouwelijke arts. Gatara |
![]() |
|
![]() |
heey,
ik zou echt ff dokter gaan, ik heb het ook gehad, ik had onverdragelijke pijn (vooral snachts) en ik lag bijna te janken van de pijn. Het leek mij ook heel lullig om naar de dokter te gaan, maar echt, je hoeft nergens bang voor te wezen. En je kan je inderdaad altidj laten doorverwijzen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
schaamhaar scheren, Maija | 66 | 21-12-2006 18:01 | |
Seksualiteit |
rot gevoel na de seks dead person | 26 | 20-06-2004 21:19 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte vloed probleempjuh! kosamlover | 11 | 30-05-2002 18:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
BLoed bij ontlasting...... HelpMePlease | 8 | 24-02-2002 12:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |