Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2005, 13:14
Twanos
Twanos is offline
Gisteravond de wedstrijd Arsenal-ManU gezien. Ik vond bergkamp persoonlijk de beste man van het veld.

Bergkamp wil nog een jaar doorgaan bij Arsenal.
Moet hij dit doen of niet? aan de ene kant blijft het een geweldige aanvaller (misschien wel de beste nederlandse aanvaller van deze/afgelopen generatie??) met ongelofelijke goals.

en hij heeft zeker nog een meerwaarde bij arsenal. Bovendien is hij een van de leiders van het team en wordt hij op handen gedragen door het publiek

aan de andere kant worden moet Bergkamp oppassen niet te lang door te gaan. Hij krijgt al steeds iets minder speelminuten en voor iemand met zijn status hoort zijn carriëre te eindigen op de bank.

Wat vinden jullie? Moet Bergkamp er nog 1 of 2 jaar aan vast knopen of kan hij er beter mee stoppen aan het eind van het seizoen
Oud 02-02-2005, 13:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hij is nog goed genoeg, en aangezien ik het geweldig vind om naar hem te kijken hoop ik dat hij zo lang mogelijk doorgaat.
Hij is een aanwinst voor het gehele voetbal.
Oud 02-02-2005, 13:20
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-02-2005 @ 14:16 :
Hij is nog goed genoeg, en aangezien ik het geweldig vind om naar hem te kijken hoop ik dat hij zo lang mogelijk doorgaat.
Hij is een aanwinst voor het gehele voetbal.
volledig mee eens.. maar het zou zonde zijn als hij volgend jaar voornamelijk op de bank zit, Arsenal heeft namelijk veel talent rondlopen. Een speler als Bergkamp verdiend het niet om in de vergetelheid te raken. (ik hoop trouwens zelf ook dat hij er nog een jaar aan vast knoopt. )
Oud 02-02-2005, 13:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja, als hij voelt dat hij dit niveau nog vol kan houden moet hij zeker zo lang mogelijk door gaan. Hoorde ook Henry laatst in een interview zeggen dat hij liever had dat Bergkamp een jaar bleef dan dat ze welke andere topper ook erbij zouden krijgen. En als je teamgenoten vragen of je er een jaar bij aan zou willen knopen (en niet de minsten), zou ik dat zeker doen ja. En wat betreft dat bankzitten, dat vind ik geen schande. Hij kan ook op het trainingsveld nog van grote waarde zijn tegenover de rest van zijn team (Van Persie?).
Oud 02-02-2005, 13:25
angel4
angel4 is offline
Bergkamp is god!

Van mij mag hij nog wel een paar jaar doorgaan met zijn mooie assisten en goals
Oud 02-02-2005, 15:07
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-02-2005 @ 14:23 :
. En wat betreft dat bankzitten, dat vind ik geen schande. Hij kan ook op het trainingsveld nog van grote waarde zijn tegenover de rest van zijn team (Van Persie?).
Er bestaat dan wel de kans dat hij langzaam van het toneel verdwijnt. Er zijn genoeg goede spelers die te lang door zijn gegaan en daarmee hun status verloren hebben. Dat zou wel zonde zijn van zo'n wereldspeler.
Oud 02-02-2005, 15:14
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Twanos schreef op 02-02-2005 @ 16:07 :
Er bestaat dan wel de kans dat hij langzaam van het toneel verdwijnt. Er zijn genoeg goede spelers die te lang door zijn gegaan en daarmee hun status verloren hebben. Dat zou wel zonde zijn van zo'n wereldspeler.
Hij zal met een jaar bankzitten echt zijn status niet verliezen. Daar is ie echt te groot voor. Ik gun hem wel een gigantisch groots afscheid, zie hem nog steeds als de beste Nederlandse speler van de afgelopen 10 jaar
Oud 02-02-2005, 15:20
USPalermo
USPalermo is offline
Zijn zaakwaarnemer was zondagavond op tv.

Als ik het goed begreep, dan gaat Bergkamp niet als een slap aftreksel van zichzelf rond doemem op de velden.

Als hij het topniveau bij Arsenal niet meer aankan, denk ik niet dat hij zijn zakken zal blijven vullen als bankzitter.

Hij zou i.d.d. héél nuttig kunnen zijn op b.v. de trainingsvelden, ik betwijfel alleen of zijn ambities daar liggen.

Dat het een geweldenaar is, staat natuurlijk als een baal boven water.

Laatst gewijzigd op 02-02-2005 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 15:21
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-02-2005 @ 16:14 :
zie hem nog steeds als de beste Nederlandse speler van de afgelopen 10 jaar
true.. true..
Oud 03-02-2005, 15:38
AJACIED
AJACIED is offline
Bergkamp is nog altijd een van de bepalende spelers daar bij arsenal, hij laat spelers beter spelen.
heb je die dvd gezien van hem?? super gewoon.
jonge spelers leren elke dag heel veel van hem, het is dan ook niet gek dat van persie zich goed ontwikkelt
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 18:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon nog een jaartje doorgaan zou ik zeggen. Het mag dan wel een ouwe rot zijn, maar het blijft nog altijd (nu nog!) een fantastische voetballer!
Oud 03-02-2005, 19:30
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zijn momenten komen wel steeds minder voor. Ik vind het dus tijd om te stoppen.
Oud 03-02-2005, 22:02
EaSy-M3
EaSy-M3 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-02-2005 @ 20:30 :
Ben ik niet helemaal met je eens. Iedere keer verbaast 't me weer hoe fantastisch die gast speelt, natuurlijk word het minder, maar dat betekent niet dat je meteen moet stoppen. Ik hoop dat ie 't nog een jaartje uithoudt...
Oud 03-02-2005, 22:18
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Heb je gelijk in. (dat 'zijn momenten' steeds minder voor komen)

Ik zag hem overigens deze week weer voetballen, en telkens weer verbaast het mij, hoe goed die knaap is.

Technisch zó ontzettend goed! Zo begaafd, geweldig, daar zijn er echt maar weinig van.

Zoals ik al eerder poste ; hij gaat niet als een slap aftreksel van zichzelf ronddwalen over het veld, hij weet wel wanneer zijn tijd gekomen is, daarom neemt hij altijd een weloverwogen beslissing over zijn toekomst, en tekent hij telkens voor 1 jaar bij.
Oud 04-02-2005, 14:36
Twanos
Twanos is offline
Nederland- argentinië (1998) 87e minuut..
Oud 04-02-2005, 17:25
AJACIED
AJACIED is offline
arsenal-newcastle
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 17:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
AJACIED schreef op 04-02-2005 @ 18:25 :
arsenal-newcastle
Die was echt geweldig
Oud 04-02-2005, 18:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Hij heeft wel de laatste jaren niet elke wedstrijd een basisplek. Dan heb je ook groot kans dat je die momenten minder zult zien.
Oud 04-02-2005, 20:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
AJACIED schreef op 04-02-2005 @ 18:25 :
arsenal-newcastle
magistraal, hij maakte trouwens die hele periode weergaloze doelpunten

Maar dat was echt een van de mooiste acties die ik gezien heb
Oud 04-02-2005, 22:19
number9
number9 is offline
Citaat:
Twanos schreef op 02-02-2005 @ 14:14 :
en voor iemand met zijn status hoort zijn carriëre te eindigen op de bank.
ik neem aan juist van niet?
Oud 05-02-2005, 08:47
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
number9 schreef op 04-02-2005 @ 23:19 :
ik neem aan juist van niet?
oeps... nee inderdaad
Oud 05-02-2005, 11:20
AJACIED
AJACIED is offline
Kortom bergkamp is nog steeds top
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 12:18
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Als hij nou nog een jaar door voetbalt mag hij van mij zijn carriere afsluiten in Duitsland. Dat lijkt mij dan tenminste een mooi einde van zijn voetbal loopbaan. Hij zal er zelf wel anders over denken.

Ik vind dat hij gewoon door moet voetballen zo lang hij kan. Het lijkt me wel een type die weet wanneer hij niet meer mee kan komen, en beter kan stoppen.
Oud 05-02-2005, 12:53
_Moby_
_Moby_ is offline
het zou mooi zijn als hij zijn carriere in Nederland zou afsluiten met een seizoen bij PSV of Ajax. Maar dat zit er niet in denk ik.
Oud 05-02-2005, 13:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 05-02-2005 @ 13:18 :
Als hij nou nog een jaar door voetbalt mag hij van mij zijn carriere afsluiten in Duitsland. Dat lijkt mij dan tenminste een mooi einde van zijn voetbal loopbaan. Hij zal er zelf wel anders over denken.

Ik vind dat hij gewoon door moet voetballen zo lang hij kan. Het lijkt me wel een type die weet wanneer hij niet meer mee kan komen, en beter kan stoppen.
Duitsland?! Waarom in godsnaam Duitsland? Dat is echt totaal niks voor Bergkamp, zit er ook niet in want hij had al aangegeven dat ie bij Arsenal zijn carriere af zou sluiten. Ook niet meer dan logisch...
Oud 05-02-2005, 14:21
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-02-2005 @ 19:53 :
Hij heeft wel de laatste jaren niet elke wedstrijd een basisplek. Dan heb je ook groot kans dat je die momenten minder zult zien.
Denk je dat hij zomaar stees vaker op de bank zit?
Oud 05-02-2005, 18:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-02-2005 @ 15:21 :
Denk je dat hij zomaar stees vaker op de bank zit?
Leeftijd speelt een rol. En ja, als ze door de jaren door steeds voor vele miljoenen Fransmannen aantrekken, dan trekken ze die niet aan om de bank warm te houden he. Maar goed, dat is dan weer nadelig voor de andere spelers.
Oud 05-02-2005, 19:22
AJACIED
AJACIED is offline
nou een man in vorm houd je niet op de bank, laat die fransen daar maar ff zitten die komen nog wel
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 21:35
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-02-2005 @ 14:23 :
Duitsland?! Waarom in godsnaam Duitsland? Dat is echt totaal niks voor Bergkamp, zit er ook niet in want hij had al aangegeven dat ie bij Arsenal zijn carriere af zou sluiten. Ook niet meer dan logisch...
Ik bedoel het WK in Duitsland. Dat is toch in 2006?
Oud 06-02-2005, 02:14
DMC
DMC is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 05-02-2005 @ 22:35 :
Ik bedoel het WK in Duitsland. Dat is toch in 2006?
Dat zou inderdaad geweldig zijn (voor ons ).
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 10:08
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
DMC schreef op 06-02-2005 @ 03:14 :
Dat zou inderdaad geweldig zijn (voor ons ).
Hij heeft allang laten weten níet meer uit te komen voor Oranje...
Oud 06-02-2005, 14:33
Fley
Fley is offline
Bergkamp kan in mijn ogen niks fout doen, ook al blijft hij doorvoetballen tot zijn 40e
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten