Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De woordenschat van het Esperanto bestaat uit Germaanse (lees: Duitse...), Slavische en Romaanse woorden.
De grammatica is niet echt moeilijk, maar wel heel logisch en zeer regelmatig. Als je meer over talen (over esperanto bijvoorbeeld) wilt weten, surf dan naar www.ilovelanguages.com (mag die link wel? hoop 't! Deze site is NIET commercieel!! Dus ze hebben er geen baat bij of ondervinden er geen nadeel van als ik deze link plaats. (Dit aan de forumbaas)), daar kun je links vinden naar sites over een bepaalde taal, ze hebben er echt ontzettend veel talen. (Dit is ook een goeie link: http://anaproy.homeip.net/esperantocourse/) [Dit bericht is aangepast door Imperans (11-08-2001).] [Dit bericht is aangepast door Imperans (12-08-2001).] |
![]() |
|
Waah, leuk ja. Maar makkelijk en weinig variatie (uiteraard). Ik denk dat ik er snel genoeg van krijg, je kan er ook zo weinig mee. Het is net het leren van spelregels voor een spel dat niemand speelt. Of weet iemand een in Esparanto geschreven boek ofzo? Ik wil een doel!
|
Verwijderd
|
Ik ben met een cursus begonnen, en er zijn welzeker boeken in het Esperanto. Neem bijvoorbeeld Astrix en Obelix, die zijn te krijgen in het Esperanto! Evenals nog een paar boeken
![]() De taal is in het begin heel makkelijk, maar als je alles goed onder de knie wil krijgen moet je er wel wat voor gaan doen! Ik vind het ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Esperanto LiefsvanHier | 21 | 07-05-2006 09:28 | |
Esperanto: La lingvo internacia proycon | 26 | 30-01-2006 08:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het nut van Esperanto als tweede taal binnen de EU 0fd1ba6bef258b3 | 57 | 24-08-2005 11:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[in het Esperanto] Kial nur nun? proycon | 9 | 20-01-2005 07:39 | |
EU verplicht leren en gebruiken van Esperanto als wereldtaal rjdewolf | 5 | 05-01-2002 12:32 |