Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2005, 20:13
Verwijderd
Van een vriend van mij heb ik 9 cd's geleend met alle 3 de films van The Lord of the Rings. Hier zaten helaas geen nederlandse ondertitels bij. Van de 2e film (The Two Towers) heb ik deze op internet gevonden, maar van de 1e en de 3e nog niet.
Waarschijnlijk omdat allebei de films in 3 delen zijn, en 'Platinum Series Extended Edition's' zijn. Kan iemand mij hieraan helpen, of een site waar ik deze kan vinden?
Ik heb al met google gezocht, en ook op sites als www.ondertitelingen.nl.

The Fellowship:
deel 1: 70:07 min
deel 2: 68:15 min
deel 3: 69:52 min

The Return of the King:
deel 1: 70:42 min
deel 2: 91:39 min
deel 3: 87:59 min

Als het 1 bestand is met de complete ondertiteling, dan vind ik het ook goed, want deze kun je in 3en delen neem ik aan.
Advertentie
Oud 05-02-2005, 20:30
Verwijderd
Er zullen hier vast wel mensen zitten die die ondertitelingen kunnen regelen maar dat mag niet via dit forum. Op ondertitelingen van films rust auteursrecht, dus het verspreiden van ondertitelingen mag hier niet.
Oud 05-02-2005, 20:31
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-02-2005 @ 21:30 :
Er zullen hier vast wel mensen zitten die die ondertitelingen kunnen regelen maar dat mag niet via dit forum. Op ondertitelingen van films rust auteursrecht, dus het verspreiden van ondertitelingen mag hier niet.
Pfff, wat een gezeur (geen reacties aub ) Zijn er forums waarop je dit wel mag vragen?
Oud 05-02-2005, 20:36
dafelix
dafelix is offline
jahoor, probeer het eens op eD2k forum bijvoorbeeld (ik zal geen reclame maken, maar svcdplaza is een goede site)

ik vermoed dat een FB hier een slotje op gaat zetten, omdat het idd dus niet legaal is, en niet gewenst is op dit forum. desalniettemin wens ik je suc6 toe met het vinden van je subs
Oud 05-02-2005, 20:39
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 05-02-2005 @ 21:36 :
jahoor, probeer het eens op eD2k forum bijvoorbeeld (ik zal geen reclame maken, maar svcdplaza is een goede site)

ik vermoed dat een FB hier een slotje op gaat zetten, omdat het idd dus niet legaal is, en niet gewenst is op dit forum. desalniettemin wens ik je suc6 toe met het vinden van je subs
Dank je, ik zal het eens op die andere forums proberen. Dat het via dit forum in contact brengen van mensen die vervolgens illegale dingen (gaan) doen ook al verboden is...

edit: heb je ook nog nederlandse forums?
edit 2: sorry, svcdplaza is nederlands, op het eerste gezicht leek het mij engels

Laatst gewijzigd op 05-02-2005 om 20:45.
Oud 06-02-2005, 10:22
phoxetis
phoxetis is offline
in de winkel, krootkoker!
Oud 06-02-2005, 11:27
Verwijderd
Citaat:
phoxetis schreef op 06-02-2005 @ 11:22 :
in de winkel, krootkoker!
Watte, ga je me nou uit kopen schelden of zo ? Het is toch niet illegaal om een film te lenen van iemand die hem gekocht heeft?
Oud 06-02-2005, 11:39
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Wel, als ik je goed begrijp, is de film die je geleend hebt geript van een DVD, wat het zoiezo illegaal maakt... (De extended DVD-edition van de drie films bestaat namelijk uit een totaal van 12 DVD's, waarvan er 6 DVD's zijn met de extended film erop. 'k Heb 'm namelijk zelf En mooie ondertitels hoor )

En bovendien is het uitlenen van auteursrechterlijk materiaal wel illegaal... Staat op alle films en dvd's, die je in de winkel koopt, beschreven in het beginscherm van de film of DVD... Dat beginscherm dat je bij een video voortspoeld omdat het je geen reet interesseert of dat beginscherm bij de DVD dat je niet kan voortspoelen...
" Unauthorized copying, hiring, lending, public performance and broadcasting of this record is prohibited."

Nu ja, alles wat je hier beschrijft is zo illegaal als het groot is
(Ik wil niet beweren dat wij dat niet doen, maar het mag hier nu eenmaal niet op het forum )

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 11:44.
Oud 06-02-2005, 11:44
Verwijderd
Dat dit nog niet dicht is. Het is toch allang duidelijk dat sites als ondertitels.nl en dvdrondertitels.nl op verzoek van de BUMA/Stemra en andere (buitenlandse) organisaties uit de lucht gehaald zijn.
Oud 06-02-2005, 13:11
Verwijderd
'T is goed hoor, van mij mag er een slotje op.
Ben ik ook van al dat gezeur ( ) af
Oud 06-02-2005, 15:00
ekki
ekki is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-02-2005 @ 12:44 :
Dat dit nog niet dicht is. Het is toch allang duidelijk dat sites als ondertitels.nl en dvdrondertitels.nl op verzoek van de BUMA/Stemra en andere (buitenlandse) organisaties uit de lucht gehaald zijn.
hey, ik ben ook geen 24/7 online. Zaterdagavond film kijken (met ondertitels ), zondagochtend uitslapen tot 13 uur, daarna ontbijten en het nieuws lezen....

Maar goed, het is duidelijk genoeg waarom hier een slotje op komt denk ik.

Regels voor berichten