![]() |
|
Verwijderd
|
Van een vriend van mij heb ik 9 cd's geleend met alle 3 de films van The Lord of the Rings. Hier zaten helaas geen nederlandse ondertitels bij. Van de 2e film (The Two Towers) heb ik deze op internet gevonden, maar van de 1e en de 3e nog niet.
Waarschijnlijk omdat allebei de films in 3 delen zijn, en 'Platinum Series Extended Edition's' zijn. Kan iemand mij hieraan helpen, of een site waar ik deze kan vinden? Ik heb al met google gezocht, en ook op sites als www.ondertitelingen.nl. The Fellowship: deel 1: 70:07 min deel 2: 68:15 min deel 3: 69:52 min The Return of the King: deel 1: 70:42 min deel 2: 91:39 min deel 3: 87:59 min Als het 1 bestand is met de complete ondertiteling, dan vind ik het ook goed, want deze kun je in 3en delen neem ik aan. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: heb je ook nog nederlandse forums? edit 2: sorry, svcdplaza is nederlands, op het eerste gezicht leek het mij engels Laatst gewijzigd op 05-02-2005 om 20:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, het is duidelijk genoeg waarom hier een slotje op komt denk ik.
|
![]() |
|
|