Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Twas erg druk, de eerste keer datk er kwam (twas tijdens ramadan). En uiteraard waren er de nodige soldaten nodig om de mensen te coordineren. Maar het verloopt er over het algemeen erg vreedzaam, en ik ben daar geen getuige geweest van ongelukken oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ondanks dat de veiligheid de laatste jaren verbeterd is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel zo dat het tijdens de hadjperiode de meesten doden vallen maar ja de autoriteiten moeten eigelijk een maximaal aantaal mensen stellen, maar door geloofsreden ligt dat best wel gevoelig. Te veel mensen in een ruimte leid hoe dan ook tot ongelukken. Gelukkig is het bij de pilaren wel verbeterd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het aantal ongelukken valt reuze mee. En uiteraard is een verbetering van organisatie altijd voordelig, maar dat soort maatregelen zijn een beetje te.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Te?Nalatigheid is nooit goed te praten vooral niet als het om mensen levens gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of betere hajj organisaties oprichten in alle landen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder komen er elk jaar miljoenen mensen. En is de moskee nog veel te klein. Ik vind het uitbreiden van die moskee alleen maar bter. |
![]() |
||
Citaat:
die ubudai moskee is wel prachtig ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het enige jammere is dat de prachtige moskee is gebouwd over de rug van iedereen die eromheen woont, die moskee is alles van goud en marmer, terwijl ze om de moskee in platenloodsen wonen en al hun geld aan de moskee geven. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Saudie Arabie worden de kinderen echt niet nagelaten hoor? Tenminste..ze leven daar niet echt in armoede.. En bovendien zorgen de bedevaartgangers voor het geld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een moskee wordt gezien als het huis van god. Via de moskee wordt er opgeroepen tot het gebed, en in de Moskee wordt er gebeden door de moslims. De Imam leidt er het gebed, en predikt het geloof. Maar voor de rest is een moskee niet echt noodzakelijk. De profeet Muhammed heeft zelf eens in een kerk gebeden. Het is meer een meeting-point. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oke en nu weer ontopic |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en Glastonbury (jezus zou daar een houten kerk gebouwd hebben. Ik geloof er geen snars van, maar het zal wel ![]() ![]() en erm,.. verder weet ik het niet zo met religieuze plaatsen. Misschien zijn er wel meer, maar dan besefte ik het mij niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ligt dus in Pakistan. "Shah Faisal Masjid" Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 13:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||