Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 23:10
Romance
Romance is offline
hey wij zijn 3 meiden van rond de 18 en zitten met een dillemma.

we zijn vorig jaar op vakantie geweest naar calella en dat beviel super goed, vette disco's leuke mensen gewoon vet relaxed.het is alleen wel een ebeetje een dorp dus kwamen we steeds dezelfde mensen tegen na een tijdje en waren we altijd in de menfis.....

we zijn vanuit calella ook een dagje naar lloret geweest en dat was natuurlijk een stapwalhala het zag er heel vet uit met al die grote disco's maar ergens ook wel heel massaal en anoniem, je komt toch nooit dezelfde mensen tegen? nu dachten we er aan deze zomer misschien daar naartoe te gaan alhoewel we ons afvragen of t niet te groot is want we willen wel mensen leren kennen.je kan toch ook nooit echt leuke jongens ontmoeten als je elkaar nooit meer ziet?dat willen wij liever wel of course en wat valt er overdag te doen?of valt de grootte wel mee als je eenmaal weet waar je zijn moet? we vonden de kleine restaurantjes ook leuk in calella maar we zijn gewoon bang dat we ons daar gaan vervelen als we er weer naartoe gaan. en zijn de mensen in lloret veel ordinairder dan incalella? dat wordt wel eens gezegd, maar wij zijn gewoon coole meisjes die lol willen hebben

we dachten ook nog ff naar blanes maar daar weten we helemaal nix vanbehalve dat t erg nederlands schijnt te zijn niet echt een pluspunt en ook erg klein

we willen gwoon lol hebben en chillen en leuke mensen leren kennen en vooral hard feesten.any advice?
Oud 07-02-2005, 08:13
Verwijderd
Ik ben in Calella geweest, en echt klein vond ik dat niet hoor. Best een grote winkelstraat en veel disco's enzo.
Ja als je veel wilt stappen moet je naturlijk naar Lloret, dat wordt nog steeds aangeschreven als de grootste stapplaats. Ik ben er een dagje geweest en weet nog dater ook een grote winkelstraat is. Daarnaast vond ik de boulevard en het strand daar ook erg ok. Volgens mij is er op het strand ook van alles te doen.
Blanes heb ik ook een dagje bezocht. Met de hoeveelheid Nederlands vond ik het wel meevallen. Ik weet dat het een redelijk grote Spaanse plaats is, maar of er ook veel uitgaansgelegenheden zijn weet ik niet.
Het is maar net wat je wilt denk ik.
Oud 07-02-2005, 18:47
Parabola
Parabola is offline
Citaat:
Romance schreef op 07-02-2005 @ 00:10 :
we willen gwoon lol hebben en chillen en leuke mensen leren kennen en vooral hard feesten.any advice?
Lijkt me duidelijk: Lloret. Ga en ervaar zelf.
Oud 08-02-2005, 15:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou Lloret kiezen, het spreekt me het meest aan.
Maja al die Costa's, allemaal hetzelfde eigenlijk.

Bohhh ik wilde ook heel graag deze zomer naar Lloret of zo gaan, maar waarschijnlijk zit dat er niet in.

Regels voor berichten