Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je smaak veranderd (dus: zich ontwikkeld) ontwikkel je jezelf ook want je smaak is een onderdeel van jezelf. Je ontwikkeling wordt dus breder, omdat je meer kennis (op een bepaald gebied, idg. muziek).
||
![]() |
Citaat:
Muziek zal vast je invloed hebben in je ontwikkeling, maar ik zie niet in hoezo je dan een brede interesse in "alles" hebt. Dat lijkt me onzin.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En mensen die alles mooi vinden zijn mensen zonder mening is ook een mening... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een brede muzieksmaak getuigt in mijn ogen van interesse en openstaan voor dingen. Vele oogklepmensjes willen niet verder kijken dan hun eigen omgeving, maar missen zoveel. Maar velen hebben ook in de loop der jaren een voorkeur ontwikkeld. Maar ik denk niet dat je ontwikkeling en muzieksmaak op één lijn kunt zetten, dat is weer afhankelijk van de persoon, en natuurlijk zijn er genoeg mensen die zich op een bepaalde soort muziek toespitsen die voor de rest wel een enorme interesse hebben. Het ligt er maar aan waar je tijd voor en behoefte aan hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
U bent een wijze FB ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mja, goed, ik verveel me, dus ik eh, ga er wel even in mee: Een auto is opzich nagenoeg 't zelfde altijd, qua onderdelen. (mja, verschil automaat en injectiemotoren, etc.. daargelaten.) Als je veel van auto's weet, staat dat gelijk aan 't veel weten van 1 muziekgenre, of iets dergelijks. En het verschil in uiterlijk van zo'n bak met wielen is ongeveer 'tzelfde verschil als tussen Gwar en Nirvana ofzo.)
Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 16:21. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk zelf niet dat smaak en ontwikkeling met mekaar te maken hebben
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Nu ga ik huilen in een hoekje. ![]() Citaat:
Maarja, ik moet dan ook een bril eigelijk.. |
![]() |
||
Citaat:
In dat geval komt het er dus gewoon op neer of iemand smaak heeft of niet, en niet op hoeveel bands iemand kent. En al zeg ik het zelf, ik vind dat de conclusie van de maand ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Een 'brede' muzieksmaak wil nog niet zeggen dat je alles leuk vindt. En ik denk dat de stelling voor een aantal mensen wel op gaat, maar er zullen ook genoeg zijn waarvoor dit niet geldt. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
O ja, voor mij is een brede muziek smaak iets anders dan je ontwikkelen in de muziek, zo kun je voor een groot deel naar pop muziek(d.w.z geen jazz en klassiek) luisteren en toch erg ontwikkeld zijn in de muziek. Je kunt ook naar pop, jazz en klassiek luisteren en je er toch niet in ontwikkeld hebben. maar denk dat iedereen hier anders over denkt, en dat het ooit nog wel bewezen zal worden(in mijn gelijk of ongelijk) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wie bepaalt dan weer wat bagger en mooi is. En dan heb ik het nog niet eens over de cheeky gils of hoe die gedrochten hebben geheten. Ook binnen de top 40 heb je nuances ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
^ En soms ben je dan verbaast dat iemand bepaalde dingen niet kent, terwijl het volgens jezelf dan toch echt klassiekers zijn...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
schoenmaker,blijf bij je leest (stelling) Infaustus | 43 | 11-08-2005 23:22 |