![]() |
|
Op de site van VROM probeer ik mijn huursubsidie te berekenen, maar ik kom er niet helemaal uit! Kan iemand mij helpen en/of wat uitleggen?
![]() Kale huur is toch rekenhuur? Die is bij mij dan 231 euro. Vervolgens vragen ze om energiekosten per maand, maar dan hebben ze het over 'gemeenschappelijke ruimten'. Maar dat is niet het geval, ik heb straks een zelfstandige woning. Wat bedoelen ze daar dan mee, gewoon gas, licht, elektra? want mijn bruto huur is 314 euro..waar kan je dat aangeven? Ook schoonmaakkosten, kosten huismeester en onderhoudskosten begrijp ik niet, volgens mij zijn die eerste 2 niet van toepassing, maar die laatste dan? en waarom kan je max 12 euro aangeven? Vervolgens moet je je inkomen uit arbeid per jaar opgeven. Nou weet ik echt niet welk bedrag ik moet opschrijven, er staan op mijn jaaropgave en/of loonstrookje verschillen getallen onder de namen; - Periode salaris cumulatief - jaarloon BT - brutoloon / svw loon Wat zijn de verschillen hiertussen, wat is het goede bedrag? ![]() Als iemand me even kan helpen, heel graag! alvast bedankt!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
[Op kamers] Hoe zit het met het budget? Kingofthemall | 25 | 22-10-2006 10:14 | |
Werk, Geld & Recht |
Gemeente belasting CoolJessy | 35 | 11-10-2006 09:27 | |
Werk, Geld & Recht |
huursubsidie bij kamer? *sunrise1986* | 50 | 11-08-2005 14:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Etage huren? Femic | 33 | 10-03-2005 16:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Tegemoetkoming scholieren/studiefinanciering & huursubsidie? Dawntje | 7 | 11-12-2004 18:21 | |
Werk, Geld & Recht |
Probleem met inwonen Fallon | 20 | 24-11-2003 18:33 |