Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2005, 15:57
wba
wba is offline
Hoi,

Ik vind mijn studie nu echt niet leuk meer ik wil stoppen. Ik zit al lang te twijfelen, ik dacht ik ga door tot het einde van het jaar en dan zie ik wel wat ik doe. Maar ik ben het zat.
Het enige probleem is dat het al 1 februari is geweest en dat ik nu heel veel geld terug moet gaan betalen wat ik niet heb.
Is er een oplossing? Ze maken vast geen uitzondering? en er zijn ook vast geen regeltjes die ik nog niet ken waarmee het wel mogelijk is nu nog te stoppen zonder alles terug te betalen?
Wat moet ik nu doen?? Weten jullie een oplossing?
ik ben btw 1e jaars en ik studeer aan de universiteit.

groetjes wba
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2005, 16:02
Verwijderd
Als je resultaten nog redelijk zijn, zou ik je willen adviseren nog even een half jaartje geduld te hebben. Is vervelend, maar scheelt je wel een hoop gedoe.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:04
wba
wba is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-02-2005 @ 17:02 :
Als je resultaten nog redelijk zijn, zou ik je willen adviseren nog even een half jaartje geduld te hebben. Is vervelend, maar scheelt je wel een hoop gedoe.
dat is nou net het probleem, mijn resultaten zijn heel slecht èn ik vind het niet leuk. anders zou ik het inderdaad nog wel even volhouden...

Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:15
Ieke
Ieke is offline
Als je je P haalt wordt het geld van dat jaar omgezet naar een gift. Maar het nadeel daarvan is wel dat je wel een jaar stufie kwijt bent. (Je laatste jaar moet je dan gaan lenen, of niks krijgen)
Maar ik dacht dat je bij de ib pas later hoeft terug te betalen als je er leent. Maar daar zou je ze het beste over kunnen bellen. Je zal echt de enige niet zijn.
Oud 11-02-2005, 16:22
wba
wba is offline
Citaat:
Ieke schreef op 11-02-2005 @ 17:15 :