Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2005, 15:03
Angelos
Angelos is offline
Wie is er wel eens naar Torremolinos geweest (ligt vlak bij malaga). En vertel me eens wat je daar gedaan heb enzo
Advertentie
Oud 14-02-2005, 20:17
spemmey
spemmey is offline
Jep. 3 x zelfs!

Heel leuk toeristisch plaatsje. Als je niet van Holland-op-vakantie houdt niet heengaan. Alhoewel je wel heel mooie tripjes kan maken. Ik ben bijvoorbeeld naar Mijas, een totaal wit dorpje in de bergen geweest. Marbella is oook erg leuk om een keer gezien te hebben en Gibraltar is ook wel heel gaaf. En je hebt natuurlijk ergns een ski-oord in de buurt, waar ik overigens niet geweest ben. Torremolinos zelf is gewoon een badplaats, lekker zonnen enzo. Uitgaan vond ik beetja jammer daar, zou er nu ook niet meer heenhaan. Maar toch ontzettend naar mn zin gehad daar!

Oja, veel BN-ers, iig de keren dat ik er was.
Oud 24-02-2005, 16:49
Angelos
Angelos is offline
He bedankt. Ben vandaag terug gekomen van vakantie. Het was heerlijk weer daar, 20 graden ongeveer. Ik heb in totaal daar 3 mensen nederlands horen spreken ofzo, kan misschien ook wel zo zijn dat ze in de zomervakantie allemaal daar heen gaan. Verder zat ik in een heerlijk luxe hotel net buiten t cetrum, was een stuk goedkoper dan in torremolinos zelf en er reed een bus vant hotel op en neer naar de stad dus daar was je zo. Verder was het uitgaan idd een beetje jammer, heb vooral in een ierse pub beetje voetbal gekeken eng gepoold. Ohja en als iemand ooit nog een scooter huurt in spanje moet je volop uikijken want voor je het weet zit je op een soort snelweg en razen de auto's je aan 2 kanten voorbij met 180 ofzo
Advertentie

Regels voor berichten