Die van mij wil zich voordoen als een dekbedovertrek die enkele grote steden van de wereld vertegenwoordigd. Echter vind ik het nogal zwak van de ontwerpen aangezien er geen enkele Duitse stad is vertegenwoordigd op mijn dekbedovertrek.
Scharfenberg schreef op 13-02-2005 @ 00:21 : Die van mij wil zich voordoen als een dekbedovertrek die enkele grote steden van de wereld vertegenwoordigd. Echter vind ik het nogal zwak van de ontwerpen aangezien er geen enkele Duitse stad is vertegenwoordigd op mijn dekbedovertrek.
S. schreef op 13-02-2005 @ 00:26 : Toch niet weer een undercover van machiavelli hé?
Zou ik mogen weten waar jij die uitspraak op baseert? Aangezien ik geen enkel verband met deze forummer heb kunnen ontdekken. Enkel dat wij beiden iets meer met Duitsland hebben dan de gemiddelde forummer.
Scharfenberg schreef op 13-02-2005 @ 00:40 : Zou ik mogen weten waar jij die uitspraak op baseert? Aangezien ik geen enkel verband met deze forummer heb kunnen ontdekken. Enkel dat wij beiden iets meer met Duitsland hebben dan de gemiddelde forummer.
Gisteravond weer eens een andere op gedaan.
donkerblauw kussen met spiralen ofzo. wat niet bij het dekbedding past omdat kussensloop een keer kwijt was. dekbedding is blauw men er staan een maan en zon op met day en night.
Ik heb er nu een met de engeltjes van Michelangelo, maar in de kast liggen nog twee bedovertreksetten (van "The Lion King" en eentje met een zonsondergang op een tropisch eiland).
Thuis op kot: blauw met bloemetjes geloof ik.