Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Per dag, uur, regel code, karakter code? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() lol zou dit een clone zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nee, ik weet dat ik niet bekend ben met die zoek functie en geen tijd heb om dat binnen nu en 2 maanden te leren (examens haha). Ik weet ook dat ********** mooi werk levert.
Maar, Topic starter, kijk in ieder geval naar het eerdere werk van een designer. Geen smoesjes accepteren dat ze het nu beter kunnen. Je mag natuurlijk ook bij mij een kijkje nemen, mijn laatste website is die van Rap-it: Chill creations
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook een internetservicebedrijf, PM me even je plannen, dan kijk ik of ik nog een plekje voor je kan vinden ![]() Grote opdrachten staan even op de stop, met een reden ![]()
|
je zou ook nog kunnen kijken op www.freelance.nl, zijn ook genoeg mensen te vinden...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dit is omdat een aantal niet wensen dat dit openbaar is. Voor de portfolio die er nu opstaat is ook toestemming van de klant gevraagd.. (Overigens, er staat een nieuwe layout aan te komen...) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|