| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
en je zei zelf dat het water erop bleef staan ![]() hadden wij dus ook en toen hebben we samen met e buren een betonnen fundering gelegd.. ding staat nu als een rots.. kan je een olifant over laten lopen
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar zeg ik dat het water er op blijft staan...? Ik kan het niet vinden (ik kan alleen vinden dat ik zeg dat ze een terras aan het water hebben)? Het water blijft er ook niet op staan, het terras staat wel zo nu en dan onder water. Dat heeft te maken met dat het water in de sloot dan een halve meter stijgt en het terras zit niet een halve meter boven de sloot, de sloot treed dus "buiten zijn oevers" en dus komt het terras dan onder water te staan.Samen met de buren een fundering storten schiet niet zo op: hun tuin ligt aan die kant een meter hoger dan die van mijn ouders. (En dat komt niet door verzakking bij de tuin van m'n ouders, dat komt doordat hun tuin anders afgegraven en ingericht is. ) Daarnaast gaat dat ook wat lang duren, dan moet m'n moeder wel heel lang weg zodat wij de tuin in die tijd in kunnen richten ed. Ander minpuntje is dat het dan waarschijnlijk iets te duur wordt. Oftewel: niet echt reden toe en teveel bezwaren.
Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 08:38. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ze staan ook al heel lang in de tuin...zolang als de tuin er is volgens mij. )Zo'n haagje is misschien wel grappig ipv een hekje, al weet ik niet of het mooi staat...en dan kan je de sloot niet meer zien (dit is even "hardop denken voor mezelf" )...Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meeste is nl. al verteld.En verder doet een magnolia het alleen op plaatsen met behoorlijk zure grond. Hij heeft een hekel aan kalk. Het is idd een heel erg mooie boom, maar wij kunnen hem ook niet zetten vanwege te kalkrijke kleigrond. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Flora & Fauna |
Algemeen tuin/balkontopic #1 Miekje* | 80 | 07-03-2021 22:44 | |
| De Kantine |
Wat heb je allemaal nodig om een huis te bouwen en te bewonen? Egatniv | 2 | 30-09-2009 13:56 | |
| Verhalen & Gedichten |
Drie broers Maudd | 4 | 17-06-2005 21:27 | |
| Lifestyle |
Huisje boompje beestje, beestje boompje huis. Verwijderd | 82 | 03-06-2004 23:19 | |
| Lifestyle |
beschrijf je droomhuis Ninnoc | 55 | 30-08-2003 22:05 | |
| Lifestyle |
Stel je voor.. Morphia | 52 | 04-12-2002 10:50 | |