Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste, je zult hem idd nooit veranderen en een super romatisch persoon van hem maken, dat wil je ook niet wnat je houdt van em zoals ie is, je kan wel een beetje hinten dat je graag een blijk van waardering zou willen hebben, wat aandacht voor de kleine dingetjes, het moet allemaal niet vanzelfsprekend zijn idd. Maar dat hinten wordt je na een tijdje ook moe, ik denk dat er uiteindelijk weinig is wat je kunt doen. Zo af en toe een hint geven is wel uit te houden, maar eigenlijk is het effect wel weg. "Goh, weet je wat ik nou echt leuk zou vinden? bla bla bla..." Die hint kan niet duidelijker, een beetje vent vangt die op en doet er wat mee, maar het hele effect is weg. Dus da's even de afweging die je moet maken. Maar verder kan je eigenlijk weinig doen ben ik bang ![]()
||
Citaat:
Als je dat gevoel krijgt als je niet genoeg aandacht krijgt, ligt het probleem net zo goed bij jezelf. Dan ben je net zo schuldig als je vriend. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oooh die laatste opmerking is super ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iig, mag je wel een btje blijk van waardering verwachten, maar of je het gelijk zo op de man moet spelen is mss wat te veel van het goede (?). Ik weet niet of je eerder al een slootje hints over em heen hebt gegooid? als ie het dan namelijk nog niet snapt moet je het em idd wel ff toeschreeuwen, heb je dat nog niet gedaan heeft het subtiele toch wel mijn voorkeur ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb die onlangs gekregen van men zus en hij was er meer opgewonden over dan ik. hij wordt graag gemasseerd, ik masseer hem veel met mijn handen. Is het zo erg om eens iets anders te proberen ??? ik heb het ondertussen gedaan en hij heeft er erg van genoten en het is niet dat dat machine op zichzelf beweegt hoor !! dat is even vermoeiend als met je handen.
||
![]() |
Citaat:
euh ja natuurlijk ! wat dacht je , ik ben bijna 3 jaar tesamen met hem, als ik nu nog niet met hem zou kunnen praten dan zou er iets erg schelen. wat ik vraag is of jullie misschien iets weten waardoor hij spontaan aangemoedigd wordt ZONDER dat ik erachter moet zagen? hij moet ook niet veranderen hoor, hij KAN romantisch zijn als hij wil maar dat lijkt precies niet meer naar boven te komen. is er niets waardoor dit terug kan opflakkeren ?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk&Danny Little Phoebe | 500 | 10-06-2005 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |