Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2005, 20:21
miekevis
miekevis is offline
Hoe kun je je vriendje meer romantische dingen laten doen want uit zijn eigen komt het precies niet...

Of moet ik ze doen ? ik probeer het maar uiteindelijk komt er altijd wel iets tussen.
Dat is ook het probleem hij heeft bijna geen tijd meer.
Als hij komt is hij moe, blijft hij niet lang
de avond bestaat dan uit eten, tv en eventueel effe seks.
thats it.
Nu ik snap da hij geen tijd heeft enzo maar ik voel me niet echt gewild meer, hij houdt wel van me maar het is vanzelfsprekend geworden hij doet geen moeite meer om me te 'winnen'.

Heb al 1 ding voorgenomen: hem niet meer te bellen (hem dus laten bellen) . want ik bel hem ontzettend veel.

hij gaat naar school , komt thuis en gaat naar werk. Af en toe zit ik ertussen en woensdag en zondag zijn zijn vrije dagen. maar dan moet hij altijd wel iets voor thuis doen ( grote familie, grote verantwoordelijkheden als 2e oudste )

ik heb voor hem morgen een avondje gepland dat ik voor hem kook en hem masseer ( heb nieuw massagemachine echt goed! )
Maar ik wil ook zo verrast worden , ik wil kleine attenties, uitstapjes , IETS !

we zijn nu al bijna 3jaar tesamen en ik wil echt geen sleur hoor !!

zaag ik ?
heb ik gelijk ?
iemand hints?
Oud 22-02-2005, 20:24
Multilot
Multilot is offline
ik zou niet weten hoe het voelt, maar als je al drie jaar met elkaar hebt, moet je over zulke dingen toch kunnen praten. Zelfs kleine hints moet genoeg zijn, want ik vermoed dat je elkaar door en door kent...

Succes ermee!!
Oud 22-02-2005, 20:34
-Will-
-Will- is offline
Als je vriendje geen romantisch persoon is en jij wil hem veranderen, ben je fout bezig. Sorry, maar zo is het.

Als jij nu zo'n spelletje met hem gaat spelen van 'niet meer bellen', ben je dubbel fout bezig. VERTEL HEM wat er aan de hand is, want grote kans dat hij niet snapt waarom zijn telefoon niet meer overgaat - of erger nog, hij heeft niet eens door dat je niet meer belt!

Als jij na drie jaar nog 'gewonnen' moet worden, denk ik dat je beter op zoek kan gaan naar een vriend die wél attent is zonder té lief te zijn. Maar je huidige vriend proberen te veranderen omdat hij je iets niet geeft waar jij vindt dat je recht op hebt, is niet goed.
Oud 22-02-2005, 20:43
WolterB
WolterB is offline
Iemand die niet romantisch ingesteld is, kan je moeilijk veranderen. Dat zit in iemand of niet.

Je kan m er wel op attent maken wat meer voor je over te hebben, dat is iig t minste wat hij kan doen lijkt me...
Oud 22-02-2005, 20:45
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
-Will- schreef op 22-02-2005 @ 21:34 :

Als jij na drie jaar nog 'gewonnen' moet worden, denk ik dat je beter op zoek kan gaan naar een vriend die wél attent is zonder té lief te zijn. Maar je huidige vriend proberen te veranderen omdat hij je iets niet geeft waar jij vindt dat je recht op hebt, is niet goed.
Heb jij wel eens een relatie van 3 jaar gehad? Tuurlijk, je hoeft niet meer gewonnen te worden, maar zo af en toe een blijk van waardering is ook na 3 jaar nog echt nodig, je wilt niet het gevoel krijgen dat hij denkt: mijn vriendin blijft toch wel bij me, ook al ga ik de rest van m'n leven met m'n reet op de bank zitten tv kijken. Zo werkt het namelijk niet en dat gevoel dien je je partner ook niet te geven. Ik herken je verhaal wel TS.

Ten eerste, je zult hem idd nooit veranderen en een super romatisch persoon van hem maken, dat wil je ook niet wnat je houdt van em zoals ie is, je kan wel een beetje hinten dat je graag een blijk van waardering zou willen hebben, wat aandacht voor de kleine dingetjes, het moet allemaal niet vanzelfsprekend zijn idd. Maar dat hinten wordt je na een tijdje ook moe, ik denk dat er uiteindelijk weinig is wat je kunt doen. Zo af en toe een hint geven is wel uit te houden, maar eigenlijk is het effect wel weg. "Goh, weet je wat ik nou echt leuk zou vinden? bla bla bla..." Die hint kan niet duidelijker, een beetje vent vangt die op en doet er wat mee, maar het hele effect is weg. Dus da's even de afweging die je moet maken.

Maar verder kan je eigenlijk weinig doen ben ik bang
Oud 22-02-2005, 20:48
Anaïs
Anaïs is offline
'k snap je volledig...

Mijn vriend is ook zo iemand die romantiek niet echt uit zichzelf doet. 'k Moet er hem soms echt om vragen. Vergeet kleine hints en dergelijke, die snappen ze toch niet...

Gewoon vragen, en blijven vragen, en nog eens vragen, enz...

Ohja en ook realistisch blijven, niet onmiddellijk een casanova verwachten
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:02
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-02-2005 @ 21:45 :
Heb jij wel eens een relatie van 3 jaar gehad? Tuurlijk, je hoeft niet meer gewonnen te worden, maar zo af en toe een blijk van waardering is ook na 3 jaar nog echt nodig, je wilt niet het gevoel krijgen dat hij denkt: mijn vriendin blijft toch wel bij me, ook al ga ik de rest van m'n leven met m'n reet op de bank zitten tv kijken. Zo werkt het namelijk niet en dat gevoel dien je je partner ook niet te geven. Ik herken je verhaal wel TS.
Ik heb een jaar samengewoond.

Als je dat gevoel krijgt als je niet genoeg aandacht krijgt, ligt het probleem net zo goed bij jezelf. Dan ben je net zo schuldig als je vriend.
Oud 22-02-2005, 21:09
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ben je daar niet een beetje laat mee bij je vriend? ik denk dat je het zelf moet aangeven dat je vaker weer leuke dingen met hem wilt doen! ik ben het eigenlijk wel met --Will-- eens!
Oud 22-02-2005, 22:46
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 22-02-2005 @ 22:09 :
ben je daar niet een beetje laat mee bij je vriend? ik denk dat je het zelf moet aangeven dat je vaker weer leuke dingen met hem wilt doen! ik ben het eigenlijk wel met --Will-- eens!
Hier kan ik mij wel in vinden.
Oud 22-02-2005, 22:53
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 22-02-2005 @ 21:48 :
'k snap je volledig...

Mijn vriend is ook zo iemand die romantiek niet echt uit zichzelf doet. 'k Moet er hem soms echt om vragen. Vergeet kleine hints en dergelijke, die snappen ze toch niet...

Gewoon vragen, en blijven vragen, en nog eens vragen, enz...

Ohja en ook realistisch blijven, niet onmiddellijk een casanova verwachten
Offtopic:
Oooh die laatste opmerking is super . Ik krijg gelijk een beeld van een smachtend meisje, die iets heeeel speciaals verwacht. En dan komt hij binnen met een bosje rozen . (sorry vond het gewoon ff grappig)

Iig, mag je wel een btje blijk van waardering verwachten, maar of je het gelijk zo op de man moet spelen is mss wat te veel van het goede (?). Ik weet niet of je eerder al een slootje hints over em heen hebt gegooid? als ie het dan namelijk nog niet snapt moet je het em idd wel ff toeschreeuwen, heb je dat nog niet gedaan heeft het subtiele toch wel mijn voorkeur
Oud 23-02-2005, 06:53
Verwijderd
Heb je het hem al gezegd?

Zo nee, dan zou ik daar om te beginnen eens mee beginnen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:13
RockaholiC
RockaholiC is offline
en het is ook erg romantisch om je vriend te masseren
MET EEN MASSEERMACHINE
kom op man ben je bang dat je handjes moe worden??? koop gewoon massageolie en aan de slag jij
Oud 23-02-2005, 11:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2005 @ 07:53 :

Oud 23-02-2005, 12:49
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:

Oud 23-02-2005, 22:27
miekevis
miekevis is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 23-02-2005 @ 12:13 :
en het is ook erg romantisch om je vriend te masseren
MET EEN MASSEERMACHINE
kom op man ben je bang dat je handjes moe worden??? koop gewoon massageolie en aan de slag jij
wel, de reden dat ik da gebruik is heel simpel :

ik heb die onlangs gekregen van men zus en hij was er meer opgewonden over dan ik.

hij wordt graag gemasseerd, ik masseer hem veel met mijn handen.
Is het zo erg om eens iets anders te proberen ???
ik heb het ondertussen gedaan en hij heeft er erg van genoten en het is niet dat dat machine op zichzelf beweegt hoor !! dat is even vermoeiend als met je handen.
Oud 23-02-2005, 22:37
miekevis
miekevis is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 23-02-2005 @ 13:49 :Leonoor schreef op 23-02-2005 @ 07:53 :

euh ja natuurlijk ! wat dacht je , ik ben bijna 3 jaar tesamen met hem, als ik nu nog niet met hem zou kunnen praten dan zou er iets erg schelen.

wat ik vraag is of jullie misschien iets weten waardoor hij spontaan aangemoedigd wordt ZONDER dat ik erachter moet zagen?

hij moet ook niet veranderen hoor, hij KAN romantisch zijn als hij wil maar dat lijkt precies niet meer naar boven te komen.

is er niets waardoor dit terug kan opflakkeren ?
Oud 23-02-2005, 23:40
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
miekevis schreef op 23-02-2005 @ 23:27 :
wel, de reden dat ik da gebruik is heel simpel :

ik heb die onlangs gekregen van men zus en hij was er meer opgewonden over dan ik.

hij wordt graag gemasseerd, ik masseer hem veel met mijn handen.
Is het zo erg om eens iets anders te proberen ???
ik heb het ondertussen gedaan en hij heeft er erg van genoten en het is niet dat dat machine op zichzelf beweegt hoor !! dat is even vermoeiend als met je handen.
en toch is het niet romantisch
Oud 24-02-2005, 08:25
Wuotan
Wuotan is offline
Het meest romantische is hem dumpen en opzoek gaan naar een attenter persoon.

Zo.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 08:44
Verwijderd
Citaat:

Inderdaad, want duidelijkheid is nooit weg. En sommige mannen () hebben gewoon directheid nodig, die letten niet op kleine hints. Dat merken ze gewoon niet op.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 09:28
Bruut
Bruut is offline
je zaagt
Oud 24-02-2005, 10:09
Hagel
Hagel is offline
Lieve schat, volgende week woensdag heb i vrij en ik zou zo graag verrast worden
Oud 24-02-2005, 11:04
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
-Will- schreef op 22-02-2005 @ 21:34 :
Als je vriendje geen romantisch persoon is en jij wil hem veranderen, ben je fout bezig. Sorry, maar zo is het.

Als jij nu zo'n spelletje met hem gaat spelen van 'niet meer bellen', ben je dubbel fout bezig. VERTEL HEM wat er aan de hand is, want grote kans dat hij niet snapt waarom zijn telefoon niet meer overgaat - of erger nog, hij heeft niet eens door dat je niet meer belt!

Daar ben ik helemaal mee eens
Oud 26-02-2005, 00:11
Verwijderd
wie zit er nou te wachten op romantiek? altijd als het romantisch is vallen mannen in slaap, ik wel
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:12
Verwijderd
Mijn vriend is ook totaal niet romantisch... grr.
als hij eens zegt : oh wat een leuke cd (bijv. van een reclame op tv o.i.d) onthoud ik dat en krijgt hij die.. reken er maar niet op dat hij dat bij mij doet. Ik neem hem met zijn verjaardag mee naar de sauna.. ik krijg pas 6 maanden later mijn verjaardagskado..
ach ja.. zo zijn jongens denk ik noiu eenmaal.

Wat ik er aan doe is: ik zeg gewoon letterlijk wat ben je weer onromantisch, verras me eens.
Soms (lees: heeeeeeeeel soms) is er eens iets waar hij me mee verrast.
Maar ik denk dat jet maar gewoon moet accepteren. Ik ben ook altijd degen die dingen doet.
Zeg het gewoon dat je wat meer van zijn kant wil.
En oja ik heb ook een relatie van 3 jaar dus dat we daar niet over gaan discusseren hehe.

maarja.. succes er mee iig.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:17
Toet0r
Toet0r is offline
Mijn vriendje is ook alles behalve romantisch, maar ik weet dat hij gewoon zo is en omdat hij voorderest voor mij gewoon zowat perfect is heb ik daar geen moeite mee.

Ik zou hem zeker niet gaan pushen om romantisch te worden, lijkt me niet dat hij daar op zit te wachten..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten