Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 18:14
Verwijderd
sinds een tijd heb ik echt een probleem met internet en dat resulteert in * [10053] Software caused connection abort in men mirc. alle connecties worden dan opeens verbroken en ook men lan kabel is opeens niet meer aangesloten(in xp).. ik heb dit meestal als ik of cs of torents heb lopen. op google heb ik al gezocht en vond ik wel meer mensen met het probleem maar niet echt de oplossing.

router: efficient networks speedstream 5400
verbinding: kpn business dsl (bij xs4all) 512:256
mirc: v6.15
bittorent: bitcomet 0.56

kan iemand mij hiervoor een oplossing geven want die disconnects sucken wel den pan uit.

mvg pp

Laatst gewijzigd op 24-02-2005 om 13:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2005, 18:00
Verwijderd
niemand?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 10:00
Verwijderd
Is allemaal mijn schuld ....

Uhmm nee, ik heb echt geen idee? Zal wel aan mIRC liggen dan?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 13:10
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
'k denk precies eerder aan de torrent...

Hoewel ik ook helemaal niet weet hoe het op te lossen...
('k heb ooit iets soortgelijks gehad met een ander programma, maar weet al niet meer hoe dat is opgelost...)
Oud 26-02-2005, 03:21
p-chez
p-chez is offline
Ik heb ff zitten zoeken naar die shit, en 't schijnt/blijkt dat er niet echt een oorzaak of reden aan te wijzen is.
Overal staat dat je je settings in Windows moet checken, updates en patches moet installeren, router checken, proberen via 'n andere port met de IRC-server te connecten, het kan liggen aan je bandbreedte (volgepompt), of aan dat een bepaalde verbinding te lang idle is en wordt gekilled, etc.

Lekker duidelijk...
Oud 01-03-2005, 23:02
Verwijderd
Citaat:
p-chez schreef op 26-02-2005 @ 04:21 :
Ik heb ff zitten zoeken naar die shit, en 't schijnt/blijkt dat er niet echt een oorzaak of reden aan te wijzen is.
Overal staat dat je je settings in Windows moet checken, updates en patches moet installeren, router checken, proberen via 'n andere port met de IRC-server te connecten, het kan liggen aan je bandbreedte (volgepompt), of aan dat een bepaalde verbinding te lang idle is en wordt gekilled, etc.

Lekker duidelijk...
hehe Thnx voor de info
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten