![]() |
|
Veel mensen zeggen dat het geluid van een koptelefoon vele malen beter is dan dat van die oortjes die je in je oor moet doen. Ik heb dus besloten om zo'n koptelefoon aan te schaffen, maar ik weet er zelf niks vanaf. Welke koptelefoons zijn aan te bevelen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik zat zelf te denken aan deze. Vooral omdat Sennheiser wel bekend staat om z'n goede microfoons en koptelefoons. Is dit een goede keus? (in denk dat dit topic hier moet, omdat het gaat om de koptelefoon en niet om de muziek)
|
![]() |
||
Citaat:
@TS, dat ding wat je op het oog hebt duwt wel op je oren, en misschien vind je dat wel vervelend. Grotere koptelefoons gaan helemaal om je oren heen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga binnenkort maar eens een paar winkels langs denk ik. Kijken wat zij er over te zeggen hebben.
||
Citaat:
Zo'n koptelefoon kan toch de hele dag om je nek hangen, wat is het probleem dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 01:52. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb deze http://www.sennheisercommunications.com/pr-pc150.html en die is erg goed
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn Technics RP-DJ1210 kostte 149,- maar voor die kwaliteit en functies betaal je ook ![]() linkje naar webshop
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat ik wel jammer vind is dat de technische kennis en vakmanschap van computerwinkels verwatert, vooral door aldi/lidl/ah computers (wat een serieuze (prijs)concurrent is voor computerwinkels). En prijs is tegenwoordig het belangrijkste, en specificaties (lees: cijfertjes). Je goed laten informeren als consument gebeurt helaas weinig meer. Ook op dit forum, vraagt iemand uitgebreid advies, komen er goede adviezen ook. Uiteindelijk wordt het een hema-PC (ik noem maar even wat ![]()
||
Citaat:
een gewone winkel is duurder omdat er een boel meer bij komt kijken, dat is geen zielig doen maar gewoon waar. Als je dan vervolgens misbruik gaat maken van die service etc ben je gewoon verkeerd bezig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
voorbeeld: de fotozaak hier op de hoek heeft een mooie colectie aan digi zooi. stel: Ik heb erg intressen in zoon ding en loop er dus heen. Om vervolgens in een lekker verwarmt winkeltje onder het genot van een bakje koffie. de voor en nadelen van bepaalde types te bespreken. Vervolgens gaan meneer en ik buiten en binnen een paar plaatjes schieten. zodat de voor en nadelen ineens heel duidelijk in beeld zijn en begrijpbaar voor elke mongool. als je dan vervolgens een eikel wilt zijn. Dan moet je de uitgekozen cam vooral op het inet gaan kopen. |
![]() |
||
Citaat:
Bijvoorbeeld, toen ik me brommer kocht mocht ik hem een dag al lenen. Dus kon ik echt testen of het wel mijn model brommer was. Die brommer was daar wel 100 euro duurder dan in een andere winkel, maar daar mocht ik geeneens op die brommer zitten. Toen ik eenmaal die brommer had gekocht en er ging wat kapot werd dat zonder gezeik gemaakt. Terwijl later ik verhalen gehoort heb dat bij die andere winkel ze heel erg zeikte over wat wel en niet over de garantie valt. Ik had de pech dat mijn motorblok kapot ging (niet de schuld van de winkel), maar ik kreeg wel zonder gezeik een wel motorblok ( zo'n motorblok kost over de 500 euro). Had ik hem voor die 100 euro goedkoper gekost hadden ze het motorblok waarschijnlijk niet kosteloos vervangen. Dus uiteindelijk was het voor mij goedkoper om hem voor 100 euro duurder te kopen. En mij ervaring is: wanneer een winkel goede service verleent tijdens de verkoop, ze dat ook onder de garantie doen. Natuurlijk is het de vraag of je die garantie nodig hebt, maar vindhet toch wel een veilig gevoel als ik weet dat met een betrouwbare winkel te maken heb
|
![]() |
|
|