Je hebt wel een lieve vriend zeg! Maar ja, het is inderdaad lastig jouw gevoelens te traceren

..ben je echt verliefd op hem denk je?
Dat jij pas op donderdag denkt van 'oh we zien wel wat we doen dit weekend' is niet echt een blijk van jouw gevoelens, meer van hoe je in elkaar zit denk ik..ik heb dat vaker gemerkt aan een ex van mij, hij plande ook alles later, en soms kwam dat beetje ongeïnteresseerd over, maar toch hield hij echt van me.
Wat ik wel zou doen als ik jou was, is bijvoorbeeld ook eens lekker een weekendje thuis blijven samen. Je vriend kan heel ondernemend zijn en jij geeft daar heel lief aan toe, maar ik weet zeker dat als jij voorstelt eens lekker een weekendje thuis te blijven, hij zo instemt. Als hij maar bij jou is

.
Misschien kun je dan ook kijken hoe het dan is, jij bent lekker op je gemak en jullie zijn ook echt samen, dus kun je je goed richten op je gevoelens voor hem.
Je geeft aan dat je echt wel wilt weten hoe zijn dag is, dus ik denk niet dat dat weergeeft wat je voelt voor hem. Je wilt het weten, dat is een goed teken. En je geeft aan dat je dit ook bij familie e.d. hebt.
Ik weet niet hoe het bij eerdere vriendjes vergaan is, maar hoe je op mij overkomt, is meer dat je zo bent, dat wat je voor hem voelt. Je bent denk ik iets minder 'sentimenteel' dan hem, en daar is helemaal niets mis mee

.
Je komt alleen niet superverliefd op mij over, daar zou ik wel op letten als ik jou was...
En een weekendje samen bankhangen moet je echt eens doen met hem!! Ben jij heerlijk uitgerust en lekker samen met hem, goed om te ontdekken of jouw gevoelens sterk genoeg zijn.
Njah misschien zijn mijn adviezen niet geweldig, maar tis moeilijk bij iemand die je niet kent..als je er meer over wilt vertellen, graag!
Maar succes in ieder geval