![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Naar mijn idee zou het nog best wel eens zo kunnen zijn. America is wat dat betreft erg preuts.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hm nou dat wor dan dus maar geen romantisch weekje amerika.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Singapore bv, orale sex is daar illegaal tenzij het als voorspel is (jaja!) In Frankrijk mag je een varken niet Napoleon noemen, en een asbak is volgens de wet daar een 'dodelijk wapen'. ![]() En zo zijn d'r nog veel en veel meer, zoals ik al eerder zei, die wetten zijn van jaren en jaren geleden, en zijn gewoon nooit veranderd of nog van toepassing... Denken mensen hier nou echt dat men zich nog aan deze idiote wetten houd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nouja, iig zijn al die lui daar retarded.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dit kunt volgen kun je daar ook uit afleiden dat ik dit dus ook net zo goed kan gelden voor andere landen en dat het niet alleen in amerika is doet er dus niet toe. Hiermee verklaar ik dus waarom ik niet verbaasd op zal kijken als blijkt dat deze wetten nog echt gelden, hopelijk is het nu wat duidelijker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Amerikanen zijn echt weirdo's af en toe als het om sex gaat en voornamelijk op TV. Maar volgens mij is de gem. leeftijd wanneer zij het doen jonger dan in Europa, of lijkt dat maar zo? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar het stomme is dat die wetten in het zelfde rijtje staan als wetten uit de beginpost etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het hele idee wel grappig, maar ook wel logisch eigenlijk, beter zo dan dat er helemaal geen regels zijn e.d. toch? |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij zitten er ook heel veel 'broodje-aap' verhalen tussen.
De USA heeft absurde wetten, zeker weten ook op het gebied van seks. Wat pas echt absurd is, is dat orale seks door veel mensen niet wordt gezien als vorm van seks ("I did not have sex with that woman", zei een zekere W.J. Clinton beslist), en waar jongens en meisjes op hun 12e/13e (of zelfs nog eerder) elkaar oraal bevredigen vanwege verloren weddenschappen in 'truth or dare'-achtige spelletjes op 'Summer Camps' en dergelijke. Maar als een vrouw een halve seconde met een ontblote tiet op de tv is dan is het hele land in rep en roer... Rare jongens en meiden die Amerikanen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nieuwstopic Dekaloog | 101 | 18-05-2015 18:01 | |
Seksualiteit |
Moet ik me nu doodschamen of wat??......... DarkMoontje | 104 | 22-09-2012 17:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Kindermisbruik binnen de Katholieke kerk en het celibaat Gatara | 19 | 22-05-2009 08:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Beleidszaken |
Censuur op Scholieren.com? Enlightenment | 120 | 12-08-2004 14:56 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |