Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat ook heel belangrijk is is voldoende drinken, aangezien je veel vocht verliest. Ook is het goed om wat chips te eten als je je wat slap voelt, door het weten verlies je ook zout (Maar vooral ok als je iets zouts eet goed drinken)
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Lange broeken zijn wel minder, wat een beter idee is zijn ritsenbroeken (kan je als je naar binnen wil aanritsen, wel de pijpen meenemen dan ![]() Ook helemaal handig als je naar islamitsche landen gaat zijn die dingen. Aangezien je als vrouw dan helemaal bedekt moet zijn als je een moskee oid in wil. Neem je er 2 mee. Een voor om je middel zodat je benen bedekt zijn en de ander om je hoofd en schouders en gedeelte van je armen (hangt van de grote van dat ding af) zodat je naar binnen kan.
||
Citaat:
![]() ![]() Verder heb ik op de fiets heuvels beklommen in Frankrijk en Zwitserland toen daar een minofmeerhittegolf was, ook erg warm. Vroeg weggaan en veel water drinken helpt ook daar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar op zich kan ik wel goed tegen warmte, dus dan zou het te doen moeten zijn toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoets was het in ieder geval. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic: iets van 40 graden op curacao, als je er eenmaal aan gewend bent valt het eigenlijk best mee, gewoon alles relaxt doen.
||
Citaat:
De meeste mensen eten ook daar pas rond middernacht. En ht is gewoon veel te warm om savonds vroeg te gaan slapen daar
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: Ik was in Libanon, 't was zo'n 43 graden, heledag in de bus rondgereden, echt verschrikkelijk, zelfs met airco was 't warm. Ik heb toen wel echt vééél gedronken, ook al in Nederland schijnt te helpen als je daar hier al mee begint. Ik heb dus helemaal geen last gehad van buikloop ofzo. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA/SK] Nu voor straks Gast1000 | 6 | 29-03-2008 12:32 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
V.S klimaat-temperatuur Kmaro | 2 | 17-11-2004 00:12 | |
Flora & Fauna |
Natuur van slag door hoge temperaturen Gatara | 13 | 06-02-2004 13:50 | |
De Kantine |
Het verkloot mijn quote topic!!!! tornedorush | 500 | 30-01-2004 21:13 | |
Lifestyle |
naar de gokhal tjaptjoy | 8 | 30-11-2002 18:13 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
iemand die wat info heeft over GLOEILAMPEN ??! ch@rlotte | 2 | 12-03-2002 19:13 |