Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2005, 15:11
jemappelebas
jemappelebas is offline
Hey wie doet er 2 studie's tegelijkertijd?

Bijvoorbeeld Rechten en lucht en ruimtevaart techniek.
Dus wel 2 serieuze studies.

Als je het doet, vind je het dan erg zwaar of valt het wel mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2005, 15:30
ecrivaine
ecrivaine is offline
Lekker voorbeeld; lucht- en ruimtevaarttechniek met nog en studie combineren? Lijkt me erg veel.
Ik heb er verder geen verstand van. Het lijkt me dat je dan twee relatief 'lichte' studies moet doen. Dus geen geneeskunde of moeilijke bèta-studie ofzo.
Oud 03-03-2005, 15:34
Briseïs
Briseïs is offline
Ik doe nu culturele antropologie en ga er volgend jaar rechten bij doen. Dus ik heb er nog geen ervaring mee maar ik kan wel zeggen dat ecrivaine iig gelijk heeft, je moet dat twee studies hebben waarbij je relatief weinig college hebt, zodat je makkelijker je tijd in kunt delen.
Oud 03-03-2005, 15:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Een vriendin van mij doet economie en rechten. Ze moest minimaal gemiddeld een 8 hebben voor de examen. En volgens mij valt het dr wel mee. Ze heeft wel 5 dagen per week les (op de universiteit is dat geloof ik wel veel). Maar ja, ze is ook gewoon ontzettend slim Maar als ze met zo'n gemiddelde werken kunnen het ook alleen meer ontzettende slimme mensen zijn die dat doen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 15:50
jemappelebas
jemappelebas is offline
Het gaat me juist om 2 belangrijke studies

Om boven het maaiveld uit te komen snap je?
Ik wil lucht en ruimtevaart techiek gaan doen. En hopelijk de ruimte in. Maarja er zijn zoveel mensen die lucht en ruimtevaart doen, dus ik moet me onderscheiden.
Mijn vader heeft ook 2 studies gedaan en daar heeft hij echt heel veel voordeel van gehad.