Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En als ze het zelfstandig doet dan is dat helemaal niet ![]() En ja, ik zou zeker beginnen met één studie en dan kijken of je uberhaupt tijd over houdt om er nog wat bij te doen. Heb ik ook gedaan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit moet ik gewoon bereiken voor mezelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Twee meisjes uit mijn oude klas zijn dat gaan doen, en ik kon me al niet voorstellen dat ze gemiddeld een 8 hadden, maar een 7 kan wel.
||
Citaat:
Het is een mega zware studie en naar wat ik heb gehoord is die echt totaal niet te combineren met een andere studie!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet het toevallig omdat ik het misschien volgend jaar wil gaan doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Rechten wil ik dan gewoon aan open universiteit van amsterdam ofzo doen. Zo heb je dan geen probleem dat roosters niet samengaan enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En een 7 vind ik ook niet zo moeilijk nee ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maarja ik denk dat ik nu toch 2 studies ga doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh ohja, mensen die niet goed zijn in taal kunnen ook maar beter niet beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
Btw taal, is gewoon grammatica leren... Daar is niks moeilijks aan. Iedereen heeft analytisch vermogen de een wat meer dan de ander. Maar als je extreem goed in wiskunde bent heb je heus wel goed analytisch vermogen... Laatst gewijzigd op 04-03-2005 om 15:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@topic: Ga gewoon eerst 1 jaar 1 studie volgen en vervolgens pas kijken of je tijd hebt om er iets naast te doen. Ik weet van een vriend van mij die lucht en ruimte vaart techniek studeert, dat hij voornamelijk de eerste twee jaar weinig tot geen tijd had voor andere dingen dan zijn studie. Als je nu direct 2 studies gaat doen kun je je nooit goed voor 1 studie geven en is de kans groter dat je bij alle twee de studies strand. Succes in ieder geval
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kost ze hooguit een jaar studiefinanciering, maar verder zal het mij worst wezen. Het imago van de studie is toch al niet al te best. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet in de zin van: grammaticale kennis. Neem ik aan. Noch in de zin van: het vermogen snel een vreemde taal op te pikken. En natuurlijk: je wordt geacht bij rechten de Nederlandse taal te beheersen, in die zin, dat je correcte zinnen bouwt, en goed spelt. Maar dat geldt voor elke academische studie. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met de juridische systematiek moet je edoch kunnen spelen, en dat vereist een bepaald niveau van denken. Niet onvergelijkbaar met de natuurkundige die zijn vergelijkingen in een concrete situatie toepast. Het is dan ook onder meer de kunst om een feitelijke situatie te kunnen vertalen naar een juridisch plaatje, daar lopen best veel studenten op stuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En je ebnt ook nog met je vwo bezig ![]()
||
Citaat:
Vwo hoef ik geen huiswerk enzo te maken, dus ik heb zeeen van tijd tussen de pta weken door. Daarom begin ik er nu alvast mee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo kan ik bijvoorbeeld uit mijn atoomfysica-tentamen citeren: "A = 1 bepaald de dichtheid van de naar rechts lopende deeltjesstroom." |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
2 studies tegelijkertijd Sienna M | 0 | 15-01-2011 17:06 | |
Studeren |
meer dan één studie tegelijk Lonely One | 13 | 25-10-2010 23:26 | |