Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon respectloos met mensen omgegaan, doen alsof het dingen zijn, geen tijd voor mensen hebben, zodat mensen pas om half 3 smiddags uit hun nachtstront werden gehaald... en dan wel op bed (met de poep in de luier van de hele avond+ nacht) snel eten kregen. En als mensen niet snel genoeg aten, of er geen tijd was voor ze, dan kregen ze nauwelijks eten. Mensen die naar de wc moesten, daar was geen tijd voor, ze hadden een luier om, dat was goed zat voor ze. Natuurlijk verschilt het, maar ik denk toch wel dat het er in veel verpleeghuizen (deels) zo aan toe gaat. Nou mijn moeder daar, no way dus! Daarnaast weeti k niet zeker of je het voor het kiezen hebt als je in een verpleegtehuis moet. Volgens mij kom je gewoon op een algemene wachtlijst en word je geplaatst waar er plek vrij gekomen is. Dit is namelijk anders dan bij een bejaardenhuis. |
![]() |
||
Citaat:
In een verpleegtehuis zit je als je niet meer in het bejaardetehuis "mag". Je bent dan TE hulpbehoevend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
hoe win in vertrouwen van me ouders terug? en hoe krijg ik meer vrijheid van ze? Meisje1996 | 14 | 15-09-2011 14:31 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Films, TV & Radio |
Baby te huur op vakantie Verwijderd | 97 | 09-09-2009 20:02 | |
De Kantine |
Enquete!!! naam ingebruik | 26 | 06-03-2007 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Dodelijke eenzaamheid I C U | 17 | 24-01-2005 15:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 |