Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op het laatst ging ik eigenlijk toch wel steeds meer in één richting denken. Gisteren tijdens de lessen wilde hij ook maar niet omlaag. En die plaatjes hier waren soms ook wel vet.
Ik lag er één keer bijna uit, dat was op dag 8 toen ik heel even wilde kijken of ik niet al impotent was geworden. Niet dus... Of ik volgend jaar nog mee zou willen doen zie ik dan wel. Voorlopig even niet... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 08-03-2005 om 15:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De 2e dag was al een stuk beter te verteren, ik besefte me goed dat het nog een hele klus zou worden maar er was een verhaal over ducttape waarmee ik mijn wat ongehoorzame handen de schrik in het lijf joeg. De echte uitdaging was toch wel na het 11 dagen moment. Die verschrikkelijke klokslag op dat vervloekte achtste uur zal me nog lang achtervolgen in duistere dromen. De eer uit de vorige thons was behaald en alle overgebleven deelnemers, op mijn lid en mij na, waren verwikkeld in erekwesties en andere uitingen van gayheid. Maar ik volharde in mijn strijd, zoals is gebleken. Zondag de 6e leek het wel of het getal van lucifer het op me gemunt had. Natuurlijk kon het ook komen omdat er gedurende de ruige dagen voorafgaand aan deze er nog al wat materiaal van naakte vrouwen en wat al niet circuleerde in de dryathon-topics. Veel daarvan viel niet direct in de smaak maar het ging niet onopgemerkt aan me voorbij, had ik de dag ervoor geen miscalculatie in maat van ondergoed gemaakt dan was die dag mijn laatste geweest. Laat ik kort wezen en zeggen dat het knelde, er om spande zo je wilt. Ik moet zeggen dat deze onderneming een zware was. Het niet cheaten met bier in de nachten van vrijdag de 4e en zaterdag de 5e deden mij zeker parten maar mijn wilskracht en de talloze uitingen van geloof in mijn zelfonthouding, door supporters, legde me geen windeieren. Zeer zeker niet, twijfelachtig over het nut van dit alles maar vastberaden bleef ik het pad der droogheid volgen. En dan nu, eeuwige roem. Een jaar lang. Zou ik het weer doen vraag je ? Nou Ufke, ik denk dat ik met alle zekerheid kan zeggen, niet op zn minst gesteund door mijn scrotum, misschien. Wat zeg je daar ? Nee, ik ben inderdaad niet degene met de meeste officiele droge dagen op mijn naam, maar er is altijd een volgende thon. Maar laten we eerlijk wezen, die titel in 1 thon halen is allerminst mannelijk, haast vrouwelijk. En vrouwen mogen niet mee doen. Onthoudt het goed, niet gespoten is niet altijd mis. Snood aard ! ©Henkmul
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik deed vorig jaar niet vrijwillig mee. werd opgegeven en er weer uit gehaald door vixen. wou dit jaar eigenlijk niet meedoen maar ons ufke bleef drammen dus deed ik maar mee onder het motto 'beter dryathon dan cleanathon' en heb me vervolgens dus 5 dagen in de race weten te houden door extreem alcohol gebruik. maar het mocht niet baten: een vrijdagavond amper drinken en de volgende morgen niet brak genoeg zijn was genoeg om mij die heerlijke 26 februari mezelf er uit te spuiten
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
zie je wel
mijn literaire broeder in nood. Volhoudingsvermogen, ellenlange msn gesprekken, verdwaalde woorden, geblokte gedachten als een google toolbar die sexgedachten wegfiltert van je linkerhersenhelft. allemaal gelukt. props. toekomstplannen: boek schrijven over dryathon en ervaringen die in onze boekhandel verkopen. en dan nu snel hierkomen want er wacht een ambulance om onder te pitten.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een gewaagde up
![]() Maar het moest toen een collega mij deze foto van Alizee doorstuurde. http://aldo061.free.fr/04%20fevrier%...rgleich5wm.jpg |
![]() |
|
Verwijderd
|
Thor Helvete\\ Min Kamp zegt:
WAT! Thor Helvete\\ Min Kamp zegt: ALIZEE HEEFT LELIJKE TIETEN! Joch0m :: bwuhhh! Ich mag kein Broccoli! zegt: idd Thor Helvete\\ Min Kamp zegt: NEE! Thor Helvete\\ Min Kamp zegt: Masturberen word steeds moeilijker! Joch0m :: bwuhhh! Ich mag kein Broccoli! zegt: het leven is hard |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||