Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je de dingen los van elkaar moet zien. Wat hij doet bepaalt niet hoe hij is. Ik ben zelf ook vegetarisch en mijn vriend vind ook dat een maaltijd zonder vlees geen maaltijd is. Hij is geen slager, maar kan zich een wereld zonder vlees niet voorstellen. Dat heb ik maar te accepteren, net als hij moet accepteren dat ik vegetarisch ben. Dus, als hij leuk en geweldig is, waarom zou je dan niks met hem beginnen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig had mijn ex er ook geen problemen mee om (als hij hier at) gewoon vegetarisch mee te eten en ook dus burgers enzo.. Maar als t mogelijk was wilde hij toch echt vlees hoor.. ![]() Ach, daar kun je hoog en laag om springen, maar uiteindelijk kom je niet echt verder en loop je misschien die ene leuke jongen mis.. |
![]() |
||
Citaat:
Kijk bovendien naar de menselijke anatomie, met name het gebit. De mens is er op gebouwd om zowel vlees and groente te eten, dat zal vast niet zonder reden zijn wel? Wat is de volgende stap? Geen groente maar eten want dat is zielig voor de krop sla? Pff, ik let goed genoeg op het milieu, maar dit gaat me te ver. Boomknuffelaars...</rant>
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind vegetariers een beetje hypocriet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en het argument dat hierboven ergens staat over dat de mens erop gemaakt is vlees te eten is ook crap; dit houdt namelijk in dat als je dat daadwerkelijk vindt, je vindt dat de mens volgens de natuur moet leven en zijn natuurlijke instincten moet volgen en dat doet helemaal niemand. daarnaast maakt niemand de overweging 'ik ga vlees eten WANT het is natuurlijk...ik lust het misschien geeneens maar het MOET van de natuur, dus ik doe het toch'. mensen eten vlees uit gewoonte, omdat het nou eenmaal te koop is en omdat het lekker is maar niet omdat het natuurlijk is. dat dat wel de oorsprong is, is waar maar dat staat er los van. ontopic: als vegetarier vind ik een vleesetende vriendin al minder (gelukkig zie ik dat dr vrijwel niet doen dat scheelt), maar als ze ook nog ns slachter zou zijn zou ik dr meteen dumpen. maarja, hoe oncharmant is een meisje dat dieren slacht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar leuk verzonnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder sluit ik me overigens bij little nemo aan. Zou een forumbaas niet even in kunnen grijpen? |
![]() |
||
Citaat:
tuurlijk is hij zoals hij doet, of hij moet zich anders voor doen dan die is,maar dan is het ook geen leuk typ. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Als je die jongen leuk vindt, maakt het toch niet uit wat hij doet? Misschien moet je het er eens met hem over hebben. Zelf zou ik er niet aan beginnen, maar goed, dat ben ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en planten zijn niet in zo'n toestand |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat wat iemand doet wel degelijk bepaalt hoe hij is. Of eigenlijk andersom: hoe iemand is bepaalt wat hij doet (of wel/niet wíl doen). Ik als vegetariër zou echt niet kunnen leven met iemand die slachter is. Iemand die vlees eet is nog tot daar aan toe, maar daar ligt voor mij toch echt wel de grens. Diegene heeft dan een hele andere kijk op dieren en dieren zijn juist een groot deel van mijn leven (en werk, later). Dus nee, ik persoonlijk zou het niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en @ da mark: dat gold ook voor mensen die meehielpen aan de holocaust, als 1 iemand t niet deed gingen daar ook niet minder joden door dood. maar toch is het daarom niet meteen helemaal ethisch verantwoord.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar daar gaat het de TS toch helemaal niet om?! ![]() ![]() TS, heb je al een beslissing gemaakt? Laatst gewijzigd op 09-03-2005 om 11:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|