Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Je kan eens in het BIOS kijken of je DVD-speler daar gepakt wordt. Indien dat ook niet het geval is, moet je maar eens eerst alle kabels aan gaan drukken (voornamelijk die platte brede, aangezien je laatje wel open ging). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Alleen die van de dvd staat er dus niet tussen. Gisteren opeens wel weer en nu is hij weer weg. Dat doet me denken dat het aan de verbinding ligt ofzo, maar welke verbindingen horen bij de dvd? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: instaleer je ide driver opnieuw of probeer een oudere versie |
![]() |
||
Citaat:
zoals je misschien gemerkt hebt is mijn verstand van computers niet groter dan het typen van word bestandjes en het intypen van internetadressen... dus alsjeblieft wat meer uitleg, hoe installeer ik dat ding dan opnieuw en wat heb ik daarvoor nodig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
alles wat staat bij ide atapi controllers verwijderen... ook als er ergens een uitroepteken o.i.d. bij staat even verwijderen opnieuw opstarten en de rest gaat windows zelf doen.. |
![]() |
||
Citaat:
atapi controllers? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() in apparaatbeheer (configuratiescherm---> systeem--> apparaatbeheer) |
![]() |
||
Citaat:
Maar niet veel later was hij ook weer spoorloos verdwenen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou dan zou ik er maar melding van doen bij de AVRO ![]() heb je soms usb apperaten die station nummers aannemen ? cardreaders etc? waneer je je dvd speler weer een keer terug ziet zou ik er even een vaste drive letter aanvast knopen.. R: ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
voor de rest heb ik geen usb-toestanden aan de pc, dit is gewoon een huis/tuin/keuken-computer die mijn broertje/zusje/ouders gebruiken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dit trouwens in de Systeemlog:
Beschrijving: De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: Asapi Cdrom Imapi redbook Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. ---- De informatielink slaat natuurlijk weer als Jaap op Dirk. Iemand een idee hoe ik kan zorgen dat hij dat lijstje opstartstuurprogramma's weer gaat laden? |
![]() |
|
|