Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2005, 20:07
Verwijderd
Jawel het grote nieuws van vandaag: Pi-Air heeft getekend bij NAC:

Datum: 09-03-2005 Tijd: 20:09
PIERRE HEEFT GETEKEND!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAA.........................

Zo. Dat was even een vreugdekreet. En terecht. Want wat is het geval? Volgens diverse (jawel, meer dan 1!) bronnen heeft Pierre van Hooijdonk vandaag een contract getekend bij NAC.

bron: Bsiderats.nl

Wat vinden jullie ervan?
kan hij het niveau nog aan?
Of is hij te oud?

1 ding is zeker, komend seizoen 2000 seizoenskaarthouders extra
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2005, 20:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gefeliciteerd
Oud 09-03-2005, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-03-2005 @ 21:16 :
Gefeliciteerd
denk je niet dat hij te oud is?

( discussier nou ff anders is dit topic zo op slot )
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:27
Verwijderd
Goede zaak, bij Fenerbahce speelde hij toch niet zo vaak meer.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:28
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:30
Verwijderd
Ik vraag me alleen af of hij NAC omhoog gaat brengen. Denk het eigenlijk niet ... de rest van het team vind ik niet echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 07:53
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mooi nieuws, een speler als pi-air heeft aantrekkingskracht op zowel jonge spelers als op sponsors en supporters.

Alhoewel ik geen wonderen verwacht is dit geweldig nieuws.
Oud 10-03-2005, 10:21
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zoiets is altijd goed voor een club als NAC, en als ze nou ook nog Gentenaar (en Vidmar?) kunnen halen staat er een mooie ploeg volgend jaar
Oud 10-03-2005, 11:53
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Voor hoelang heeft hij eigenlijk getekend?

Ik hoop voor NAC dat hij kan brengen wat van hem verwacht wordt. Al zal het sowiezo een verbetering van de voorhoede zijn lijkt mij...
Oud 10-03-2005, 12:05
_Moby_
_Moby_ is offline
hm tja, ik vind het echt te ver gaan om een speler te kopen puur en alleen voor zijn vrije trappen. Bij Feyenoord pakte dat een paar seizoenen geleden heel goed uit, maar ik vind dat zoiets het voetbal een beetje kapot maakt. Pierre verdient overal erg veel geld terwijl hij helemaal niet kan voetballen. Dat neem ik Pierre niet kwalijk, ik zou het ook doen als ik de kans kreeg. Maar ik word er bepaald niet vrolijk van om Pierre op de velden te zien rondrennen, met mij zeer veel anderen.
Pierre zal zeer zeker weer gaan scoren uit vrijetrappen, waarschijnlijk wel steeds minder. Maar ook van doelpunten uit vrijetrappen word ik niet vrolijk. Vrije trappen horen eigenlijk niet bij voetbal, net als strafschoppen. Die worden namelijk veroorzaakt door overtredingen en overtredingen horen bij geen elke sport thuis.
Nou ja, tis een beetje een vaag verhaal geworden, maar een voetballer hoort te voetballen en dat kan Pierre niet, dus mag hij voor mij met pension. Ook al zal men in Breda dolgelukkig zijn als hij weer gaat scoren.
Oud 10-03-2005, 12:27
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 10-03-2005 @ 13:05 :
hm tja, ik vind het echt te ver gaan om een speler te kopen puur en alleen voor zijn vrije trappen. Bij Feyenoord pakte dat een paar seizoenen geleden heel goed uit, maar ik vind dat zoiets het voetbal een beetje kapot maakt. Pierre verdient overal erg veel geld terwijl hij helemaal niet kan voetballen. Dat neem ik Pierre niet kwalijk, ik zou het ook doen als ik de kans kreeg. Maar ik word er bepaald niet vrolijk van om Pierre op de velden te zien rondrennen, met mij zeer veel anderen.
Pierre zal zeer zeker weer gaan scoren uit vrijetrappen, waarschijnlijk wel steeds minder. Maar ook van doelpunten uit vrijetrappen word ik niet vrolijk. Vrije trappen horen eigenlijk niet bij voetbal, net als strafschoppen. Die worden namelijk veroorzaakt door overtredingen en overtredingen horen bij geen elke sport thuis.
Nou ja, tis een beetje een vaag verhaal geworden, maar een voetballer hoort te voetballen en dat kan Pierre niet, dus mag hij voor mij met pension. Ook al zal men in Breda dolgelukkig zijn als hij weer gaat scoren.
NL - Tsjechie 2-0

Hiep hoi, Pierre terug!
Oud 10-03-2005, 12:29
kalinho
kalinho is offline
nu bergkamp nog naar Ajax
Oud 10-03-2005, 12:56
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
kalinho schreef op 10-03-2005 @ 13:29 :
nu bergkamp nog naar Ajax
als meneer bergkamp ooit nog te bewonderen zal zijn op de nederlandse velden, dan is dat als trainer.
Oud 10-03-2005, 14:21
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 10-03-2005 @ 12:53 :
Voor hoelang heeft hij eigenlijk getekend?

Ik hoop voor NAC dat hij kan brengen wat van hem verwacht wordt. Al zal het sowiezo een verbetering van de voorhoede zijn lijkt mij...
Voor een jaar...

Maar ja leuk voor Nac alleen als ik hem was had ik wel ergens anders heen gegaan.
Oud 10-03-2005, 14:41
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 10-03-2005 @ 15:21 :
Voor een jaar...

Maar ja leuk voor Nac alleen als ik hem was had ik wel ergens anders heen gegaan.
NAC (met drie hoofdletters) is zijn oude liefde, met oude vriend Lokhoff erbij en voor het geld hoeft hij het niet meer te doen, dus waarom zou hij nog ergens in het buitenland gaan spelen terwijl hij hier in Nederland aan de bak kan, z'n gezin vond Nederland ook het beste geloof ik.
Oud 10-03-2005, 15:32
one.
one. is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-03-2005 @ 08:53 :
Mooi nieuws, een speler als pi-air heeft aantrekkingskracht op zowel jonge spelers als op sponsors en supporters.

Alhoewel ik geen wonderen verwacht is dit geweldig nieuws.
Oud 10-03-2005, 16:01
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 10-03-2005 @ 13:56 :
als meneer bergkamp ooit nog te bewonderen zal zijn op de nederlandse velden, dan is dat als trainer.
ook niet, hij zei dat hij daar geen toekomst voor zichzelf in zag
Oud 10-03-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-03-2005 @ 15:41 :
NAC (met drie hoofdletters) is zijn oude liefde, met oude vriend Lokhoff erbij en voor het geld hoeft hij het niet meer te doen, dus waarom zou hij nog ergens in het buitenland gaan spelen terwijl hij hier in Nederland aan de bak kan, z'n gezin vond Nederland ook het beste geloof ik.
z'n vrouw wilde indd erg graag terug naar Nederland, vooral voor de jeugd van hun kindje..
maandag is de presentatie, en ik denk dat ik daar stiekum een kijkje ga nemen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:08
Verwijderd
Ik hoorde ook dat hij mede naar NAC is gegaan om zo meer kansen te maken voor het Nederlands Eftal. Nu kan hij namelijk alleen maar spelen.

Maar hij kan echt wel voetballen, anders kom je ook niet in het Nederlands Eftal. In de lucht is die ook sterk. Ik zie hem alleen niet zo snel een mannetje dollen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 18:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leuk voor NAC en Pi-Air.

Beetje offtopic maar toch: Ik hoorde trouwens zeggen in Voetbal Insite maandag (Johan Derksen was het volgens mij) dat Pi-Air maar niet meer geselecteerd moet worden voor het Nederlands Elftal: "Ja, want we hebben Kuyt, Van Nistelrooy, Makaay, misschien Kluivert als hij er weer bij komt etc." Bullshit vind ik dat. Pi-Air moet gewoon in 2006 mee naar Duitsland, al is het maar om in de verlenging in de 119e minuut in te vallen om een penal te nemen.
Oud 10-03-2005, 21:48
Tonnetje
Tonnetje is offline
Gaaf dat hij terugkomt

Hij is zeker niet te oud, conditie zal wel minder worden, maar de techniek, inzicht en de vrije trappen zullen bij hem zeker niet minder geworden zijn. Heerlijk dat NAC weer een echt goede spits zal hebben En fijn voor hem dat hij kan spelen, zijn gezin weer in Nederland en bla.

En in het Nederlands Elftal hebben we gewoon echt een luxe probleem met al die goede spitsen om uit te kiezen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 22:22
Ketjing
Ketjing is offline
Dit verdiend ook geen eigen topic, hoe spijtig ook.
Maar ja ik zal wel de enige zijn.

Leuk dat ie terug komt, maar ik betwijfel of hij meer kan dan vrije trappen schieten
Oud 11-03-2005, 12:54
squat
squat is offline
We hebben toch een transfer topic hier ergens? Ik zie geen reden om een aparte topic te maken, vooral voor zo'n middelmatige voetballer.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 12:57
kalinho
kalinho is offline
...die ongeveer in zn eentje feyenoord naar de uefacupwinst schoot,...
Oud 11-03-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
_Moby_ schreef op 10-03-2005 @ 13:05 :
Wat je nou zegt slaat echt als een lul op een drumstel..

Pierre is gewoon nog steeds een goede spits, die vooral voor NAC nog heel veel kunnen betekenen. niet alleen op het veld maar ook daarbuiten. Er zullen volgend jaar zo'n 2000 seizoenkaarten extra verkocht worden, spelers zullen makkelijker voor NAC kiezen omdat Pierre er is, en Pierre heeft in tactisch opzicht gewoon heel veel ervaring en kan dus de jonge spelers van NAC ook echt beter maken!

tevens staan de sponsors nou al in de rij om NAC en / of Pierre individueel te sponsoren.. goeie zaak voor NAC dit dus!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2005, 14:03
baas
baas is offline
proficiat aan nac, zeer goede aankoop. kan volgend seizoen best wat worden met die club.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 14:50
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als ze gentenaar nu nog binnenhalen, worden ze volgend jaar nog kampioen
Oud 11-03-2005, 15:09
Vandal
Vandal is offline
Goede koop voor NAC. Niet alleen nuttig in de spits; bij dode spelmomenten van de tegenstander helpt hij meer dan goed mee! (althans in zn F'noord-periode)
NAC kan misschien wel een mooi seizoen tegemoet gaan.
Zeker als Gentenaar (en Schreuder?) nog binnen worden gevist.
Oud 11-03-2005, 18:43
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Niet voor alleen beloven dat je ooit terug gaat naar je oude club maar het ook doen en niet voor het geld kiezen in het buitenland zo hoort het

Daar kunnen veel spelers iets van leren, ondanks dat ze Pierre bij Feyenoord een geldwolf vinden.
Oud 14-03-2005, 22:44
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten