![]() |
|
![]() |
Hallo,
Ik heb een vraagje over 1st Page 2000. Ik heb hiervoor namelijk met Macromedia Homesite gewerkt. Daar kon je zo'n wizard gebruiken om frames te maken. Maar ik weet niet hoe dit met 1st Page 2000 werkt. Kan iemand mij dat vertellen? Nu heb ik deze... (760*439) En ik wil zo'n site maken... ![]() Dus gewoon zo lang als de pagina kan zijn. Voorbeeld: hier Dus eventueel met nog een leeg blok aan elke kant. Maar dat hoeft niet. Maar ik weet dus niet goed hoe je dat nu doet met 1st Page 2000. Met tabellen weet ik het maar niet met frames. En dan nog dit voorbeeld... ![]() Ik wil bijvoorbeeld deze indeling. Met de zon die begint linksboven en dan fade naar rechtsonder. Dan moet ik 'm toch gewoon in 4 delen en elk deel op de juiste plaats in de frames zetten? Want ik weet ook niet hoe lang 'ie moet worden. (lees hierboven) Ik probeer niet zo'n digibeet te zijn (weet verder ook wel aardig wat ![]() Sorry als ik warrig over kom maar dat hoor ik dan wel. ![]() Kan iemand mij hierbij helpen aub? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Software & Hardware |
Vraagje over tabellen Mois | 3 | 31-03-2005 17:47 |