| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
)...vandaar ![]() 2) Mijn kamer is ook zoiets...maar er staat wel al een bed, kast en bureau in ![]() Maar jij laat je altaar altijd in het midden staan? Want wat ik kan doen, is met rituelen het altaar in het midden van me kamer zetten, en na afloop onder me bed, of raam schuiven ![]() Kijk, ik zou me altaar kwijt kunnen aan 1 kant van de kamer...maar ja, daar is net een verwarming, raam, en gordijnen...en dat schijnt niet zo goed te zien
|
|
||
|
Citaat:
. ik heb ook geen goede plaats om de spullen allemaal neer te zetten, dus zo heel veel kan ik er niet van maken
|
|
|
|
je kan een kist kopen dat had ik vroeger ook die je opslot kan doen ofzo zodat je ouders geen last hebben van rondslingerende kaarsen of athames of iets dergelijks.
het hoeft geeneens zo groot te zijn hoor ![]() ik ben nu wel blij dat mijn ouders het gewoon accepteren dus kan ik het allemaal neerzetten in mijn kamer.
|
|
||
|
Citaat:
, nu heb ik voornamelijk boeken en die zijn (hopenlijk) op een goede plaats. ik hoop dat op een dag mijn ouders het accepteren en er positief tegen aan kijken
|
|
||
|
Citaat:
![]() en wat betreft die boeken die verstopte ik ook altijd tot mijn moeder zag dat ik het las toen deed ik ze gwoon in mijn boekenkast ![]() dus t komt wel goed hoor
|
|
||
|
Citaat:
thnx in ieder geval
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn altaar staat gewoon tegen de muur aan.. ik hoef er niet omheen te lopen vind ik
ik maak een kring en betrek daar nog net mijn altaar in.. maar hij staat zeg maar op t randje.. anders is ut eg niet te doen.. ik woon samen in een mini mini huisje (zeg maar kamer) soms maak ik van t salontafeltje gewon mijn altaar.. dan verpkaats ik alles even daar kan ik wel omheen lopen namelijk je hoeft geen vast iets te hebben dat als altaar functioneert |
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
weerwolfspel #30 Eye of Sauron | 500 | 18-03-2007 20:48 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
lachen siese | 48 | 12-06-2006 06:16 | |
| Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 18:33 | |
bewijzen tegen het bestaan van een christelijke god samoth | 153 | 06-05-2004 11:16 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 22:29 | |
| Verhalen & Gedichten |
Lord Of The Mouwophouders. HeiNZ | 22 | 24-07-2003 17:49 | |