Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 18:41
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
heeft iemand tips (voor jongens) die heel snel klaarkomen??
ik ben zelf geen jongen maar een vriend van me zit er mee... iemand tips??

xx
Oud 12-03-2005, 18:44
Kreator
Kreator is offline
Zuipen
Oud 12-03-2005, 18:46
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Amfetamine
Oud 12-03-2005, 18:47
Verwijderd
- performa condooms gebruiken, die hebben een spulletje erin dat de penis minder gevoelig maakt; gewone condooms kunnen ook al een beetje schelen
- niet als een gek erop los rammen; rustige seks duurt langer en is nog leuker ook
- als hij merkt dat hij bijna klaarkomt, gewoon even ophouden met neuken, een tijdje zoenen of strelen enzo, en dan weer verder gaan
- van te voren al een keer klaarkomen, door thuis af te trekken of door de ander te worden afgetrokken of gepijpt; de tweede keer duurt 't langer
- tijdens het voorspel veel tijd en aandacht aan de ander besteden, zodat die zo opgewonden mogelijk is, en weinig tijd en aandacht aan zichzelf, zodat hij nog ver van zijn orgasme vandaan zit (dit is niet leuk om altijd te doen)
- aan iets anders denken dat helemaal niet opwindend is; dit is alleen niet erg gezellig
- het niet erg vinden en na zijn orgasme gewoon dóórgaan met seks, maar dan met z'n mond en handen; eventueel na een tijdje nog een keer
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:06
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-03-2005 @ 19:47 :
- performa condooms gebruiken, die hebben een spulletje erin dat de penis minder gevoelig maakt; gewone condooms kunnen ook al een beetje schelen
- niet als een gek erop los rammen; rustige seks duurt langer en is nog leuker ook
- als hij merkt dat hij bijna klaarkomt, gewoon even ophouden met neuken, een tijdje zoenen of strelen enzo, en dan weer verder gaan
- van te voren al een keer klaarkomen, door thuis af te trekken of door de ander te worden afgetrokken of gepijpt; de tweede keer duurt 't langer
- tijdens het voorspel veel tijd en aandacht aan de ander besteden, zodat die zo opgewonden mogelijk is, en weinig tijd en aandacht aan zichzelf, zodat hij nog ver van zijn orgasme vandaan zit (dit is niet leuk om altijd te doen)
- aan iets anders denken dat helemaal niet opwindend is; dit is alleen niet erg gezellig
- het niet erg vinden en na zijn orgasme gewoon dóórgaan met seks, maar dan met z'n mond en handen; eventueel na een tijdje nog een keer
wow tnx!!
vooral die laatste had ik ook voorgesteld, mja.. hij vindtet nou eenmaal wel erg...
Oud 12-03-2005, 20:33
Verwijderd
Ik denk ook dat hij zich extra druk maakt dat ie snel komt.. door die spanning komt hij ook 'nu' ook sneller.. hij moet zich er misschien een beetje in proberen te rusten dat hij snel komt.. dan is de spanning van snel klaarkomen straks ook minder, en houd hij het daardoor ook iig iets langer uit.
Als ik soms heel snel kom, dan gaan we altijd gwoon even rustig aan doen.. en ga ik met hand of mond even bij haar verder, totdat ik ook weer verder kan.. Klaarkomen hoeft neit het einde van de seks te betekenen.. juist neit..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten