Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga gewoon eens in gesprek met die ouders. Dat laat ook zien dat je je verantwoordelijk opstelt binnen jullie relatie. En misschien kunnen jullie dan samen voorstellen dat jij een keer daar blijft slapen. En dan niet meteen bij elkaar in de kamer, maar jij zou toch ook in een andere kamer kunnen slapen? Als ze daar geruster over zijn? En dan langzaamaan zullen ze aan het idee wennen en hun dochter iets meer los laten. Mijn moeder had zelf ook wel wat moeite om mij los te laten. Eerst sliep mijn ex bij ons thuis in mijn kamer en ik bij mijn moeder. Na drie maanden mochten we bij elkaar slapen, maar ik had toen nog nooit bij hem geslapen. Dat kwam daarna al snel. Ze had zijn ouders ontmoet en sindsdien bleven we de weekenden wisselend dan bij de één, dan bij de ander slapen. |
![]() |
||
Citaat:
Verder zou ik inderdaad zoals anderen al zeggen eerst maar eens proberen of je bij haar mag slapen. Desnoods op een andere kamer. Die ouders hebben er duidelijk iets op tegen, dus het zal sowieso nog wel even duren voordat ze het oké gaan vinden. Daarom denk ik dat je langzaam een stapje verder moet gaan, dus bijvoorbeeld eerst bij haar slapen (desnoods op een andere kamer), net zolang tot je bij haar mag slapen, en dán pas bij jou slapen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() (is wel grappig gezien 't een grapje is ![]() Erm tja. Smoes kan zijn dat ze haar laatste bus gemist heeft ofzo? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens was ik eigenlijk op zoek naar gewoon een goede smoes, ik snap wel dat een oplossing voor het fundamentele probleem ook nodig is maar daar wilde ik tzt eigenlijk een ander topic voor openen .. maar nu gaan we hier al offtopic. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je verteld al dat haar ouders je niks vinden, als ze er dan achter komen kun jij/kunnen jullie het al helemaal schudden. Laat haar een lijstje opstellen waarom ze zou willen dat jij bleef slapen of zij bij jou. Probeer van te voren al te bedenken waarom haar ouders dat niet willen en probeer dus al redenen te verzinnen die hun argumenten ontkrachten. Daarnaast is het haar taak aan te geven dat het wel degelijk serieus is tussen jullie en zij niet van plan is om jullie relatie te verbreken en dat jullie hartstikke gelukkig zijn samen. Zij kunnen daar niets aan doen. Zij zou dus aan haar ouders kunnen vragen waarom ze het niet zo op jou hebben en dus kijken waar hun probleem ligt en zo te kijken met jou er wel of niet bij hoe dat opgelost kan worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen, wat mee? mystery86 | 77 | 18-08-2005 10:25 | |
Liefde & Relatie |
vriend bij goede vriendin blijven slapen??? Marinka | 51 | 14-04-2004 11:43 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij elkaar volgens de ouders .... Verwijderd | 15 | 30-01-2003 22:33 | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen.. hieperdepiep | 17 | 15-07-2002 13:48 |