de eerste strofe vind ik wat minder, ik snap het beeld van
glazen kas al niet.
slabbetje om zijn harige hals ~ de blik in zijn ogen door en door vals is wel leuk overigens. verder is je beeld ook niet slecht of wat dan ook, maar je uitwerking vind ik niet zo aansprekend. tweede strofe; heel erg goed. het afzetten van die verdomde wekker, je bewoord het begrip tijd erg mooi. de derde strofe vind ik wat warrig, alhoewel
blanke pastavlinders en de
plastic attractie best leuk zijn. ik mis de essentie van
schuimende vierpersoonsbaden, maar mss ligt dat aan mij. ik ben jaloers op je ritme in strofe vier, het klinkt fantastisch, het blijft zich de hele tijd herhalen. erg goed! als we toch bezig zijn, strofe vijf, wat ik jammer vind is bijvoorbeeld
daar kwam ruzie om, dat klinkt zo –ik weet niet. bij de volgende heb je er weer zo’n heel mooi stukje tussen zitten,
ik opende de gordijnen en trok mijn kleren aan ~ ik zag je op je zeilboot, varend hier vandaan. de inhoud van je slot vind ik tenslotte op zich wel goed, het beeld van flessepost.
het geheel is wat warrig, er zitten mooie stukjes bij, anderen vind ik wat minder. sommige dingen verwoord je erg verhalend bijvoorbeeld. dat je gedicht lang is, is op zich geen probleem, maar het is soms zo ongestructureerd. maar over het algemeen, erg goed

.