Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2005, 18:56
flower303
flower303 is offline
Mijn vriendje heeft het uitgemaakt en we hadden gewoon al meer dan 11 maanden! Toen we nog verkering hadden had hij ook al altijd lol met een ander meisje, maar nou is dat nog steeds zo, en ik ben gewoon dodelijk jaloers..ik voel me steeds kut als ze lol met elkaar hebben of tegen elkaar praten..misschien denken jullie nu dat ik me aanstel en dat dit een kleuterprobleem is, maar het is echt heel kut, want zowel mijn exvriendje als dat meisje zitten bij me in de klas..en dat is echt gewoon elke dag dat ik jaloers ben.. het is niet leuk voor mij èn niet leuk voor HUN! maar ik kan er (voor mijn gevoel) niks aan doen en het is gewoon echt niet leuk meer.... ik hoop dat jullie iets weten..

kusjes flower303
Oud 17-03-2005, 19:01
Verwijderd
* knuffelt bloemetje *
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 19:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
flower303 schreef op 17-03-2005 @ 19:56 :
Mijn vriendje heeft het uitgemaakt en we hadden gewoon al meer dan 11 maanden! Toen we nog verkering hadden had hij ook al altijd lol met een ander meisje, maar nou is dat nog steeds zo, en ik ben gewoon dodelijk jaloers..ik voel me steeds kut als ze lol met elkaar hebben of tegen elkaar praten..misschien denken jullie nu dat ik me aanstel en dat dit een kleuterprobleem is, maar het is echt heel kut, want zowel mijn exvriendje als dat meisje zitten bij me in de klas..en dat is echt gewoon elke dag dat ik jaloers ben.. het is niet leuk voor mij èn niet leuk voor HUN! maar ik kan er (voor mijn gevoel) niks aan doen en het is gewoon echt niet leuk meer.... ik hoop dat jullie iets weten..

kusjes flower303
ooh nou dan moet je ze negeren of snel op een ander verliefd worden
Oud 17-03-2005, 22:42
the_conquer
the_conquer is offline
Het is erg kortaf om te zeggen, dat me gevoel en daar kan ik niks aan doen. Het zou beter zijn dat je kan zeggen dat is mijn gevoel en ik weet niet hoe ik het kan veranderen tot iets waar ik me wel prettig bij voel, daar zit meer het probleem.
Oud 17-03-2005, 22:47
Verwijderd
ik kan begrijpen dat je je jaloers voelt, en dat vind ik ook niet kinderachtig...
tja, zulke dingen moeten slijten. Probeer ze maar zo veel mogelijk te negeren, en zo veel mogelijk leuke dingen met vriend(inn)en te doen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 22:57
Verwijderd
Is het zo raar om jaloers te zijn? Is het zo erg om jaloers te zijn?
Zulke dingen kosten tijd; neem die tijd.

En kijk rustig verder naar de wereld om je heen, er lopen genoeg lieve jongetjes rond om verliefd op te raken.
Probeer niet te veel te denken aan het feit dat het uit is, denk aan die leuke 11 maanden en richt je op de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 08:03
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
als jij op hun gedrag ingaat vinden ze het alleen maar leuk en gaan ze door... je moet het negeren dan stoppen ze vanzelf
Oud 18-03-2005, 08:27
WolterB
WolterB is offline
Jij moet ze negeren en het tijd geven
Oud 18-03-2005, 21:29
Verwijderd
Is inderdaad rot, maar gelukkig niet het eind van de wereld! Waarschijnlijk (hoogstwaarschijnlijk) ben je jaloers omdat je nog wat voor hem voelt. En dus moet je daar zo snel mogelijk vanaf! Ga lekker de stad in met je vriendinnen, koop wat leuke cadeautjes voor jezelf, ga opzoek naar nieuwe intressante mensen, kortom: ga leuke dingen doen!

En het is helemaal niet erg om jaloers te zijn. Hij is nu iemand anders tegengekomen, maar dat betekend dus ook dat jij net zo goed een andere leuke jongen kunt tegenkomen!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 09:54
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
de negatieve eigenschappen van je ex op een rijtje gaan zetten...
dan ben je minder jaloers dan wanneer je alleen aan zijn positieve eigenschappen gaat denken
maar pas wel op dat je geen enorme hekel aan 'm gaat krijgen! Dat zou dan weer een beetje teveel van t goede zijn
Reageren

Regels voor berichten