![]() |
|
Hoi
Ik zoek een band/muzikanten! Ik zat eerst te bassen in een band maar daar mee ben ik gestopt omdat ik veel liever wil drummen en dat kan ik ook veel beter. De stijl van muziek ben ik nog niet helemaal uit maar bands als foo fighters, nirvana, police, led zeppelin, red hot chili peppers vind ik wel goed. Maar ik hou ook wel van muziek als Nelly Furtado en zelfs fatboy slim. Thuis heb ik een hele grote stapel zelf gescheven nummers liggen waarvan de helft waarschijnlijk in prullebak hoort maar er zit wel wat aardige dingen tussen. Ik wil dus eigen nummers spelen maar een paar covers vind ik ook wel goed... Het niet zo dat die nummers alleen door mij geschreven moeten worden, ik wil liever uit het jammen nummers krijgen(klopt die zin?) Ik zoek een bassist zanger en gitarist of een band zonder drummer feitjes (Voor wie niet bij profiel wil kijken): 19 jaar Rijswijk (Den Haag, Voorburg of Delft is ook goed) toompy@hotmail.com heb 12 keer "ik" gebruikt (snel geteld) dat was t
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
drummer zoekt psychedelische / sonische band in omg. amsterdam suvórov | 4 | 10-05-2017 20:08 | |
Muziek |
Band gezocht kasper | 6 | 13-01-2007 15:52 | |
Muziek |
Beste drummer ever #2 Verwijderd | 77 | 19-11-2003 10:04 |