Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, ik zal het hem wel vertellen, kijk hij weet ook wel dat het niet serieus was toen je 11 was..
||
Citaat:
![]() Ik zou het eerst eens gewoon in het algemeen over seks tussen meisjes beginnen om te kijken hoe 'ie reageert. Als hij daar niet negatief op reageert, dan kun je het hem denk ik gewoon vertellen. |
![]() |
|
vertel het gewoon aan je vriend, dan ben je eerlijk en de kans dat hij boos ofzo wordt is relatief klein want het was expirimenteren en het zijn meisjes, dat kan hij toch niet voor je zijn hij is je vriend dus,,, iig mijn ex zoende ook wel met meisje, no problem (zolang ze niet met jongens zoende vond ik het best)
|
![]() |
Oh lieverd, dat is hartstikke normaal! Ik ben nog veel verder dan jij gegaan samen met mijn vriendinnetjes. Het is ook enkel experimenteren, je bent dan nog ongeremd, dat verandert vanzelf, en t is nieuwsgierigheid. Niks mis mee. En je hoeft er echt geen drama van te maken, want je vriend vind dat vast ook niet erg.
|
![]() |
|
![]() |
Ja, ik heb dat ook gehad. En dat is eigenlijk veels te lang door gegaan.
Was samen met een andere jongen. Hoe oud zal ik geweest zijn. Ik denk 12 jaar ofzo. Maar we hebben dat best lang vol gehouden eigenlijk. Ik denk zeker wel een heel jaar. Dat was trouwens niet zoenen. Ik denk dat wij dat zagen als echt iets intiems en wij voelden verder niks voor elkaar. Wij hebben elkaar wel bevredigd. Daar ging het gewoon om. Dat was lekker, als iemand dat voor je deed. Het was inderdaad experimenteren. Ik zou dit trouwens niet durven te vertellen aan mijn vriendin of gewoon aan goeie vrienden. Het is niet iets waar ik trots op ben. Ik geloof dat ik hier ook de eerste jongen ben, die hier wat zet. maar zoiets word nou eenmaal nog steeds niet geacepteerd in onze maatschapij. Ik heb trouwens al wel eerder gexperimenteerd. Dat was met mijn vriendinnetje toen ik nog 6 of 7 was. Dat was inderdaad meer richting het beroemde doktertje spelen. Elkaar uitkleden, en elkaar dan overal aanraken enzo. En elkaar kussen, elkaar strelen op allerlei rare plaatsen. Daar ben ik echt niet de enige in. Dat vind ik ook niet zo'n probleem om tegen mensen te vertellen. Nou, dat was mijn verhaal wel. BTW: Homoseksueel, geld voor vrouwen en mannen. Je hoeft dus niet te zeggen, lesbies en homo's zoals jij in je tekst hebt staan. Weet je dat ook weer he ![]()
||
Citaat:
![]() kijk jij altijd naar topics die niet eens meer op pagina 3 staan?
|
tja ik vind niet dat je het perse moet vertellen, als jij denkt dat je vriend zal begrijpen dat het toen is gebeurd en dat het verder niks met nu heeft te maken dan kan je het wel vertellen ja, maar als je van te voren al een beetje kunt inschatten dat hij het misschien niet zo positief zal opvatten dan zou ik het niet doen...
Enne ik denk dat wel heel wat meer meisjes en jongens hetzelfde hebben uitgeprobeerd.. En natuurlijk betekent het niet gelijk dat je homoseksueel bent.. het kan wel, maar hoeft dus niet, bi-seksueel zou ook nog kunnen trouwens.... Ow ik heb zoiets trouwens nooit geprobeerd..
|
Zelf heb ik niet zo'n ervaringen... heb nog nooit met een meisje gekust enzo..
Maar wil je het perse aan je vriend vertellen? Kijk als je erove rmet hem wilt praten moet je het doen, maar ik zou zelf heel er gr twijfelen en het uiteindelijk niet doen omdat ik bang zou zijn voor zijn reactie. Als je een keer zoiets hebt gedaan hoef het idd niet gelijk te betekenen dat je lesbienne bent o.i.d vind ik...
|
Ik snap niet waarom je het niet zou vertellen...? Ik bedoel, als je het wilt vertellen, dan doe je dat toch gewoon... het is toch je vriendje en als hij het niet accepteert is dat zijn probleem en niet het jouwe... toch?
|
![]() |
Meisje, vertel 't hem maar gewoon.
Even tussendoor: ik voel me hier bijna abnormaal.. ben ik dan de neige die vroeger geen behoefte dat aan dat gëexperimenteer, zeker niet met vriendinnetjes/vriendjes, op gevoelige plaatsjes?? (ok, één keertje toen ik 10 was ofzo heb ik een meisje vluchtig gekust.. eigenlijk was ik dat al vergeten.. dat weet m'n vriend ook (nog) niet.)
||
Citaat:
btw je bent niet de enige, ik heb blijkbaar ook die neiging niet gehad om te (s)experimenteren.
|
Ik zie nog steeds niet in waarom je vriend het dan perse zou moeten horen zoiets, wie zegt dat hij zoiets uberhaupt wel WIL horen??
Het is niet alsof hij daarmee in zijn recht staat ofzo, dat hij het recht heeft om het te weten.. dat is niet zo.. Natuurlijk, als je wilt dat hij het weet, dan moet je het zeker vertellen, maar ik zou eerst proberen in te schatten hoe hij erop zal reageren, of hij open staat voor zoiets.. als ik dat een paar jaar geleden had gedaan, dan zou ik het niet aan mijn huidige vriend vertellen, tenzij hij ernaar zou vragen zelf, maar verder heeft hij toch niks aan die informatie?? En als ik verder toch niet lesbisch ben, maar gewoon heteroseksueel, tja dan zie ik verder er het nut nie van in om het hem te vertellen..
|
je bent gewoon een bi..
je valt op jongens en meisjes.. niks mis mee en je moet juist wel tegen je vriendje zeggen.. anders ben je niet eerlijk en het is onzin dat mensen op jongere leeftijd experimenteren ok er zijn veel jongeren die dat doen maar niet vaker dan 1 keer
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meningen homoseksualiteit voor tv programma r.g.2 | 82 | 16-05-2005 12:10 | |
Liefde & Relatie |
Lesbi miss-bi | 24 | 27-11-2003 14:09 |