Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2002, 17:22
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
hallo mensen

ik zat er net plotseling aan te denken. Tone ik een jaar of elf of 12 was heb ik met mijn beste vriendin gezoend. heel vaag, we hadden het erover en toen besloten we gewoon maar te zoenen, dit heb ik toen later met nog een ander meisje gedaan en we gingen ook elkaar zeg maar vingeren. Ja het klinkt heel raar misschien, voor mezelf helemaal. ik ben dus absoluut niet lesbisch maar het was voor mij puur uitproberen. Ik heb in totaal met 3 meisjes gezoend, waaronder 2 iets mee gedaan. Wie vind dit maar raar? wie heeft dit ook gedaan zonder dat hij/zij lesbisch of homosexueel is? ik voel me best vreemd zo achteraf, heb nu ook een vriend en zit eraan te denken om het te vertellen aan m....
Oud 01-06-2002, 17:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
vertel het je vriend niet!

ik bedoel, je was jong en het was puur uitproberen. en je zegt zelf dat je niet lesbisch bent. veel jongens en meiden experimenteren op jonge leeftijd. dit is iets wat van jezelf is en wat je absoluut niet verplicht bent om het te vertellen. alleen als je het zelf wilt natuurlijk, maar waarom zou je?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:04
VisioN
VisioN is offline
jeetje waarom zou je het niet vertellen
je vriend zou je toch gewoon alles kunnen vertellen, of ligt het nou aan mij...
Oud 02-06-2002, 00:30
Joyce-b
Joyce-b is offline
Waarom zou je het niet vertellen aan jevriend?
Ik bedoel, ik zie mezelf het ook nog wel eens met een meisje proberen ondanks dat ik niet eens iets voor d'r zou moeten voelen..
En wat maakt het uit? de meeste mensen experimenteren toch wel..?
Oud 02-06-2002, 02:25
ruby soho
ruby soho is offline
hmmz toenk ehmz 13 of 14 ofzoow was hep k ook met mn beste vriendin gezoend... gwoon kijken hoe t was enzo... niet veel boeiends... (nooit verder gegaan dan dat btw)
zou er nu nog steeds geen moeite mee hebben met n meisje te zoenen... ookal weet k zeker dat k nooit verliefd zou worden op een meisje (zeg k nu dan)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:09
Verwijderd
Ik heb met 2 vriendinnen van me meerdere keren gezoend op verschillende avonden... om het uitproberen, om het shockeren, om de lol enz. Had toen gewoon met mn vriend, hij wist ervan, van te voren zeg maar, goed over gepraat, boeit hem totaal niet..

Kben nooit echt verder gegaan, maar komt nog wel, maar kben niet lesbisch.. kvinnut dus doodnormaal, en kvinnut ook logisch om dat gwoon aan je vriend te vertellen, als hij dr een probleem mee heeft is HIJ raar, aangezien je jong was en nog niets met hem had..

Oja, wel een keer verder gegaan trouwens, maar dan mn 'zogenaamd beste vriendin' bij mij terwijl ik het niet wou.. toen wassik 11
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
VisioN schreef:
jeetje waarom zou je het niet vertellen
je vriend zou je toch gewoon alles kunnen vertellen, of ligt het nou aan mij...
luister, op die leeftijd stelt het vaak niet veel voor... als je vriend iets verkeerds gaan denken (jongens zijn soms zo) dan wordt daar een probleem van gemaakt terwijl het niks met nú te maken heeft.

het is toen gebeurd, maar het heeft verder geen nut met nu. je gaat je vriend toch ook niet vertellen dat je, toen je 9 was, wel eens een snoepje gestolen hebt omdat hij het móet weten? want hij moet toch weten dat je iets hebt gedaan in je jeugd dat echt niet kan

je moet het hem gewoon vertellen als je het wil. als je het niet wil dan moet je het gewoon niet doen. het is niet van belang en niet iets wat hij perse móet weten.

trouwens, ik zei dat ze het niet moest zeggen omdat het leek dat ze het idee had dat ze verplicht was om het haar vriend te vertellen. en dat ze het eigenlijk zelf niet wou zeggen. dan moet je het dus niet doen, want als jij het niet wil vertellen moet je dat niet doen. want je vriend heeft er in principe niks mee te maken. behalve als je echt bi-seksuele of lesbische gevoelens koester.
dus vandaar, vertel het niet. vrij logisch toch?

Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:23
Angeloes
Angeloes is offline
de meisjes bij wie je dat hebt gedaan, is nu 1 van die meisjes lesbi ?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:05
Mark
Mark is offline
Citaat:
kissangel schreef:
de meisjes bij wie je dat hebt gedaan, is nu 1 van die meisjes lesbi ?
Lesbi word je niet, dat ben je...

Maargoed, ik zal het hem wel vertellen, kijk hij weet ook wel dat het niet serieus was toen je 11 was..
Oud 02-06-2002, 22:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

luister, op die leeftijd stelt het vaak niet veel voor... als je vriend iets verkeerds gaan denken (jongens zijn soms zo) dan wordt daar een probleem van gemaakt terwijl het niks met nú te maken heeft.
Er zijn genoeg jongens die daar geen problemen mee hebben, en/of zelf ook dergelijke dingen gedaan hebben. Tis de normaalste zaak van de wereld, er zijn denk ik niet veel kinderen die geen doktertje hebben gespeeld

Ik zou het eerst eens gewoon in het algemeen over seks tussen meisjes beginnen om te kijken hoe 'ie reageert. Als hij daar niet negatief op reageert, dan kun je het hem denk ik gewoon vertellen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 06:39
Günther
Günther is offline
vertel het gewoon aan je vriend, dan ben je eerlijk en de kans dat hij boos ofzo wordt is relatief klein want het was expirimenteren en het zijn meisjes, dat kan hij toch niet voor je zijn hij is je vriend dus,,, iig mijn ex zoende ook wel met meisje, no problem (zolang ze niet met jongens zoende vond ik het best)
Oud 03-06-2002, 15:09
romytjuh
romytjuh is offline
waarom zou je het vertelle.. dit is toch voor hem gebeurt?
Oud 09-09-2002, 16:47
Yamyam
Yamyam is offline
Oh lieverd, dat is hartstikke normaal! Ik ben nog veel verder dan jij gegaan samen met mijn vriendinnetjes. Het is ook enkel experimenteren, je bent dan nog ongeremd, dat verandert vanzelf, en t is nieuwsgierigheid. Niks mis mee. En je hoeft er echt geen drama van te maken, want je vriend vind dat vast ook niet erg.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 17:17
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ja, ik heb dat ook gehad. En dat is eigenlijk veels te lang door gegaan.
Was samen met een andere jongen. Hoe oud zal ik geweest zijn. Ik denk 12 jaar ofzo. Maar we hebben dat best lang vol gehouden eigenlijk. Ik denk zeker wel een heel jaar. Dat was trouwens niet zoenen. Ik denk dat wij dat zagen als echt iets intiems en wij voelden verder niks voor elkaar.
Wij hebben elkaar wel bevredigd. Daar ging het gewoon om. Dat was lekker, als iemand dat voor je deed. Het was inderdaad experimenteren.

Ik zou dit trouwens niet durven te vertellen aan mijn vriendin of gewoon aan goeie vrienden. Het is niet iets waar ik trots op ben.
Ik geloof dat ik hier ook de eerste jongen ben, die hier wat zet.
maar zoiets word nou eenmaal nog steeds niet geacepteerd in onze maatschapij.

Ik heb trouwens al wel eerder gexperimenteerd. Dat was met mijn vriendinnetje toen ik nog 6 of 7 was. Dat was inderdaad meer richting het beroemde doktertje spelen. Elkaar uitkleden, en elkaar dan overal aanraken enzo. En elkaar kussen, elkaar strelen op allerlei rare plaatsen. Daar ben ik echt niet de enige in. Dat vind ik ook niet zo'n probleem om tegen mensen te vertellen.

Nou, dat was mijn verhaal wel.

BTW: Homoseksueel, geld voor vrouwen en mannen. Je hoeft dus niet te zeggen, lesbies en homo's zoals jij in je tekst hebt staan. Weet je dat ook weer he
Oud 09-09-2002, 17:45
Elientje*x*
Elientje*x* is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
wie heeft dit ook gedaan zonder dat hij/zij lesbisch of homosexueel is?
ikke
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:09
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Oh lieverd, dat is hartstikke normaal! Ik ben nog veel verder dan jij gegaan samen met mijn vriendinnetjes. Het is ook enkel experimenteren, je bent dan nog ongeremd, dat verandert vanzelf, en t is nieuwsgierigheid. Niks mis mee. En je hoeft er echt geen drama van te maken, want je vriend vind dat vast ook niet erg.
relevante post

kijk jij altijd naar topics die niet eens meer op pagina 3 staan?
Oud 10-09-2002, 10:40
Verwijderd
jezus waarom moet je het 'biechten'... alsof het iets vreselijks is wat je recent hebt gedaan.. of gedaan heb toen je met hem had

wat walgelijk eerlijk zou ik bijna zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 12:59
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik vind niet dat je het perse moet vertellen, als jij denkt dat je vriend zal begrijpen dat het toen is gebeurd en dat het verder niks met nu heeft te maken dan kan je het wel vertellen ja, maar als je van te voren al een beetje kunt inschatten dat hij het misschien niet zo positief zal opvatten dan zou ik het niet doen...

Enne ik denk dat wel heel wat meer meisjes en jongens hetzelfde hebben uitgeprobeerd.. En natuurlijk betekent het niet gelijk dat je homoseksueel bent.. het kan wel, maar hoeft dus niet, bi-seksueel zou ook nog kunnen trouwens....

Ow ik heb zoiets trouwens nooit geprobeerd..
Oud 10-09-2002, 13:03
gizmo
gizmo is offline
Zelf heb ik niet zo'n ervaringen... heb nog nooit met een meisje gekust enzo..

Maar wil je het perse aan je vriend vertellen? Kijk als je erove rmet hem wilt praten moet je het doen, maar ik zou zelf heel er gr twijfelen en het uiteindelijk niet doen omdat ik bang zou zijn voor zijn reactie.

Als je een keer zoiets hebt gedaan hoef het idd niet gelijk te betekenen dat je lesbienne bent o.i.d vind ik...
Oud 10-09-2002, 18:53
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik snap niet waarom je het niet zou vertellen...? Ik bedoel, als je het wilt vertellen, dan doe je dat toch gewoon... het is toch je vriendje en als hij het niet accepteert is dat zijn probleem en niet het jouwe... toch?
Oud 10-09-2002, 21:44
casey
casey is offline
Meisje, vertel 't hem maar gewoon.

Even tussendoor: ik voel me hier bijna abnormaal.. ben ik dan de neige die vroeger geen behoefte dat aan dat gëexperimenteer, zeker niet met vriendinnetjes/vriendjes, op gevoelige plaatsjes??

(ok, één keertje toen ik 10 was ofzo heb ik een meisje vluchtig gekust.. eigenlijk was ik dat al vergeten.. dat weet m'n vriend ook (nog) niet.)
Oud 11-09-2002, 07:41
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
casey schreef:
Meisje, vertel 't hem maar gewoon.

Even tussendoor: ik voel me hier bijna abnormaal.. ben ik dan de neige die vroeger geen behoefte dat aan dat gëexperimenteer, zeker niet met vriendinnetjes/vriendjes, op gevoelige plaatsjes??

(ok, één keertje toen ik 10 was ofzo heb ik een meisje vluchtig gekust.. eigenlijk was ik dat al vergeten.. dat weet m'n vriend ook (nog) niet.)
ik snap niet waarom je het moet vertellen hoor. ik bedoel je gaat je 2e vriend(in) toch ook nie vertellen hoe je sex had, en wat je allemaal deed? het geeft geen meerwaarde aan je relatie.

btw je bent niet de enige, ik heb blijkbaar ook die neiging niet gehad om te (s)experimenteren.
Oud 11-09-2002, 17:04
casey
casey is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

btw je bent niet de enige, ik heb blijkbaar ook die neiging niet gehad om te (s)experimenteren.
dankjewel, nu voel ik me alweer normaal
Oud 11-09-2002, 20:59
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zie nog steeds niet in waarom je vriend het dan perse zou moeten horen zoiets, wie zegt dat hij zoiets uberhaupt wel WIL horen??
Het is niet alsof hij daarmee in zijn recht staat ofzo, dat hij het recht heeft om het te weten.. dat is niet zo..
Natuurlijk, als je wilt dat hij het weet, dan moet je het zeker vertellen, maar ik zou eerst proberen in te schatten hoe hij erop zal reageren, of hij open staat voor zoiets..

als ik dat een paar jaar geleden had gedaan, dan zou ik het niet aan mijn huidige vriend vertellen, tenzij hij ernaar zou vragen zelf, maar verder heeft hij toch niks aan die informatie?? En als ik verder toch niet lesbisch ben, maar gewoon heteroseksueel, tja dan zie ik verder er het nut nie van in om het hem te vertellen..
Oud 11-09-2002, 22:27
Cassidy
Cassidy is offline
als je het er hebt over hoever je met vorige 'vriendjes' bent gegaan zou je t m gerust kunnen vertellen, maar waarom zou je t m zo plotseling vertellen ofzo?
Oud 13-09-2002, 09:45
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
casey schreef:

dankjewel, nu voel ik me alweer normaal

mooi, ik denk dat ik dit op moet vatten als compliment
Oud 14-09-2002, 17:41
girl18
girl18 is offline
je bent gewoon een bi..
je valt op jongens en meisjes..
niks mis mee
en je moet juist wel tegen je vriendje zeggen..
anders ben je niet eerlijk
en het is onzin dat mensen op jongere leeftijd experimenteren
ok er zijn veel jongeren die dat doen maar niet vaker dan 1 keer
Reageren

Regels voor berichten