Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2002, 21:38
the_man32
the_man32 is offline
Na een dag werken (8 uurtjes) heb ik vaak ontzettende 'pijn' in m'n bilnaad. Zo'n gevoel of m'n bilhelften uren tegen elkaar aan hebben zitten schuren. Het komt altijd op na zo'n 6 á 7 uur werken en geeft een branderig gevoel. Het is ook rood na afloop Ik heb al verschillende broeken geprobeerd: wijd, strakker. Verschillende boxers, wijd, strakker maar niets lijkt te helpen. Ik zat te denken om al het haar daar (dat geen wat r zit) weg te scheren maar volgens mij doet t dan nog meer pijn door de stoppels Iemand een idee of tips????
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 12:07
Kat
Kat is offline
vaseline erop smeren ofzo?
kweenie...
Oud 02-06-2002, 12:19
Ilsch
Ilsch is offline
okay dit klinkt misschien stom, maar zo'n zalfje voor baby billetjes... zullen ze ook wel voor volwassene hebben... zoiets misschien?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 12:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik heb het ook ja, zit er al een tijdje over te denken om ermee naar de dokter te gaan, want het wordt niet minder.
Oud 02-06-2002, 19:12
Verwijderd
Dat krijg ik dus van een string als ik ga dansen of zo Anders ken ik het niet. Maja, euh, bodylotion of zo ertussen? Anders zou ik het niet weten... Wegscheren lijkt me geen optie, stoppels gaan jeuken en met dat gewrijf wordt ut ur niet beter op...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 16:51
the_man32
the_man32 is offline
Vaseline ga ik een keer proberen....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 17:42
Built to last
Built to last is offline
luchtige kleding dragen. want t lijkt me gewoon een transpiratie probleem?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:07
dreadje
dreadje is offline
talkpoeder misschien? gaat het ook minder zweten he..dus misschien dat het dan ook minder gaat schuren ofzo?
Oud 03-06-2002, 23:17
Gatara
Gatara is offline
Ik vraag me af waar je precies last van heb. Voelt het inwendig aan? Is het de huid? Zijn er zweertjes? Voel je wat vreemds daar zitten? Doet het pijn bij het staartbeentje?

Gatara
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 01:58
Verwijderd
ff tipje.. rustig aan met die vaseline! tenzij je hele goed kan wassen.. als je het in je kleren krijgt wil het er niet zo makkelijk meer uit! ik zou iid eens iets proberen met babyzalf ofzo...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 07:57
Unexplained
Unexplained is offline
Aambeien?
Oud 04-06-2002, 09:59
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik heb er ook last van , volgens mij komt het door zweten oid, als ik iets van luchtige katoenen onderbroeken aantrekt dan heb ik er minder last van, msg jij ook? en idd niet te strakke broeken, en als je een wijde broek aan hebt wel een onderbroek aandoen
Na het werken emot je eht met lauw water gewoon btje afspoelen en er wat nivea opsmeren ofso, dat helpt erg goed
Oud 04-06-2002, 10:05
Verwijderd
Konthaar met ontharingscrème verwijderen, heb je ook geen last van stoppels.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 14:38
Snow White
Snow White is offline
beter wassen?
Oud 04-06-2002, 16:24
the_man32
the_man32 is offline
Het zijn zeker geen aambeien. Dat weet ik 100% zeker.
Het is niet inwendig maar net rondom de anus zeg maar. T is wat rooder maar voelt niet anders aan (warmer en pijnlijker maar verder ook niks) Er zijn geen zweertjes en m'n staartbeen doet geen pijn.
Het is ook absoluut geen kwestie van 'goed wassen' want dat doe ik ook goed genoeg.
Ik denk dat het idd dan een vochtprobleem is maar hoe 'koel' je t beter dan daar beneden? (qua boxershorts bijvoorbeeld?)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:51
PiNoW
PiNoW is offline
kzou denk ik luchtige boxershorts dragen, en geen spijkerbroeken ofzow..
misschien wat verzachtende creme of talkpoeder ofzoiets erop doen.
Oud 04-06-2002, 18:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
the_man32 schreef:
Het zijn zeker geen aambeien. Dat weet ik 100% zeker.
Het is niet inwendig maar net rondom de anus zeg maar. T is wat rooder maar voelt niet anders aan (warmer en pijnlijker maar verder ook niks) Er zijn geen zweertjes en m'n staartbeen doet geen pijn.
Het is ook absoluut geen kwestie van 'goed wassen' want dat doe ik ook goed genoeg.
Ik denk dat het idd dan een vochtprobleem is maar hoe 'koel' je t beter dan daar beneden? (qua boxershorts bijvoorbeeld?)
Droog je je goed genoeg af na het douchen dan?

Enneh, ik weet eigenlijk niet welke broeken beter (luchtiger)zitten bij de heren Sorry

Wat misschien ook kan helpen is: Calendulan zalf erop smeren.
Dat verzacht, heelt de evt. kapotte of geschuurde huid en jeukt niet.

Gatara
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 20:52
Verwijderd
Aambeien zijn plaatselijk gezwollen bloedvaten onderin de endeldarm en net boven de anus. Deze verwijde en gestuwde bloedvaten kunnen zowel inwendig als uitwendig zwellingen veroorzaken. Uitwendige aambeien bevinden zich aan het einde van het endeldarmkanaal. Zij kunnen zelfs uit de anus puilen en worden dan verzakte aambeien genoemd.
Aambeien veroorzaken pijn, bloedingen en jeuk rond de anus, vooral tijdens de stoelgang. Uitpuilende aambeien kunnen bovendien slijm afscheiden.
De meest voorkomende oorzaken zijn persen bij verstopping (obstipatie) en te weinig lichaamsbeweging. Aambeien ontstaan door een verhoogde druk op de bloedvaten. Meestal komt dit door chronische verstopping, zwangerschap of een bevalling. Er kan ook sprake zijn van aangeboren aanleg. Het is een lastig probleem, waar 50 tot 75% van de bevolking last van heeft. Aambeien komen vooral op latere leeftijd voor.

hmm misschien toch wel
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 07:09
the_man32
the_man32 is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:
Aambeien zijn plaatselijk gezwollen bloedvaten onderin de endeldarm en net boven de anus. Deze verwijde en gestuwde bloedvaten kunnen zowel inwendig als uitwendig zwellingen veroorzaken. Uitwendige aambeien bevinden zich aan het einde van het endeldarmkanaal. Zij kunnen zelfs uit de anus puilen en worden dan verzakte aambeien genoemd.
Aambeien veroorzaken pijn, bloedingen en jeuk rond de anus, vooral tijdens de stoelgang. Uitpuilende aambeien kunnen bovendien slijm afscheiden.
De meest voorkomende oorzaken zijn persen bij verstopping (obstipatie) en te weinig lichaamsbeweging. Aambeien ontstaan door een verhoogde druk op de bloedvaten. Meestal komt dit door chronische verstopping, zwangerschap of een bevalling. Er kan ook sprake zijn van aangeboren aanleg. Het is een lastig probleem, waar 50 tot 75% van de bevolking last van heeft. Aambeien komen vooral op latere leeftijd voor.

hmm misschien toch wel
hmm, misschien toch niet aangezien van alle symptonen hierboven genoemt alleen de 'pijn' (die niet eens zo groot is) ter zake is.

Afdrogen zal ik ook eens extra op gaan letten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:31
M@TRIX
M@TRIX is offline
kzou gewoon van die baby poeder (talk ofzo??) probere
Oud 05-06-2002, 13:23
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
the_man32 schreef:

Afdrogen zal ik ook eens extra op gaan letten
Hetzelfde kan volgens mij voorkomen tussen de tenen
Zogenaamde zwemmerseczeem, alleen dan misschien in een anderen vorm..

Gatara
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 21:08
the_man32
the_man32 is offline
Morgen dagje werken; eens aan de slag met talkpoeder, ik kom na afloop verslag uitbrengen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
the_man32 schreef:
Morgen dagje werken; eens aan de slag met talkpoeder, ik kom na afloop verslag uitbrengen
en en en?

Mijn vader is een paar jaar terug geopereerd aan zijn aambeien, we hebben daar ook speciale zalf voor liggen hier. Misschien toch eens proberen. Want ja als de helft van de bevolking ermee te maken heeft waarom ik dan niet en als het erfelijk is dan kom ik helemaal aan de beurt.
Oud 07-06-2002, 21:26
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
vaseline??..talkpoeder???
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 19:28
the_man32
the_man32 is offline
Talkpoeder doet wonderen. Net 8 uurtjes gewerkt en nergens last van!!! Dank aan allen! Mijn dank is groot
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 23:23
Squall
Squall is offline
ik vraag me af wat je in je kont stopt. sinasappels ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 08:27
the_man32
the_man32 is offline
Citaat:
Squall schreef:
Offtopic:
Damn wat voegt dit veel toe!!!!!
Je wordt vriendelijk bedankt voor deze superflame actie!!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 11:50
Verwijderd
idd talkpoeder of wat maizena doet wonderen
Verder wil vaseline (zonder parfum!!) ook goed helpen hoor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:10
Verwijderd
Citaat:
the_man32 schreef:

Offtopic:
Damn wat voegt dit veel toe!!!!!
Je wordt vriendelijk bedankt voor deze superflame actie!!!
Ach, dat is squall. Die moet je gewoon negeren want hij voegt nooit iets toe.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 14:57
acid-star
acid-star is offline
Zinkzalf werkt erg goed tegen schrale huid (maar idd vaseline kan ook, alleen zinkzalf trekt wat sneller in)

haartjes afscheren lijkt me geen oplossing omdat (inderdaad) stoppels alleen maar nog meer pijn doen. En van ontharingscreme krijg je ook stoppels...
Oud 09-06-2002, 16:48
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Squall schreef:
Ik vraag me af of jouw leeftijd wel klopt.

Regels voor berichten