Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ik bedoel eigenlijk: wat zijn z'n rechten nog en mijn plichten tvh als hij zich niet kan legitimeren. Niet dat ik opzettelijk zwart ga rijden, maar ik had gister geen week ov mogen gebruiken, omdat een gedeelte van nederland dan vrij heeft. Belachelijk, als je het nu op kerst, konningendag, oud en nieuwjaardag doet ok, maar niet op goede vrijdag, zo meteen moet ik ook nog gaan bijhouden of het niet toevallig Dag van de verlossing is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@grimmetje: Dat betekend dus dat iemdereen met een politieuniform jouw een boete mag uitschrijven. Diegene is toch gewoon verplicht om aan jouw aan te tonen dat hij diegene die hij beweert te zijn ook echt is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zie hier trouwens een nieuwe niet helemaal legale bron van inkomsten boven drijven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat nu als die opsporingsambtenaar er nu gewoon niet op ingaat en ook niet naar het bureau wil en je gewoon de boete geeft. Lijkt me niet helemaal juist, vooral als ze ook weigeren hun persooneelsnr/naam te geven. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar weet je, stiekem is het best handig om gewoon niet zo moeilijk te doen als je zwart of in elk geval buiten de geldigheid van je OV reed. Je weet dat je fout zat, wat is nou het probleem? Die kans van één op tien miljoen dat er een keer een grapjurk met een politiepak jou ten onrechte een bekeuring uitdeelt? |
![]() |
||
Citaat:
in dat laatste geval heb je vrijwel zeker te maken met een clown in een gehuurd politie-uniform, en lijkt de boete mij ongeldig. Ik vraag me alleen af wat je dan moet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het absoluut belachelijk dat er een christelijk feestdag je gewoon door de strot wordt geduwd terwijl het overgrote deel van de bevolking gewoon werkt. Maar daar zullen jullie vast anders over denken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je krijgt een OV, IGB stellen de voorwaarden en met het tekenen bij ontvangst ben je daarmee akkoord gegaan...is dat wel de NS die daar dus uberhaupt verantwoordelijk is? Daarnaast is het gewoon zeuren om niks, aangezien je aan het begin van het jaar al in je agenda had kunnen zetten dat je op goede vrijdag niet op je week-OV mag reizen. En dat is wat ze je ook zullen gaan vertellen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic, Tegen zulke dingen ingaan is A vragen om niet serieus genomen te worden en B. vragen om een extra hoge boete, aangezien je dan nog wellicht nog de zaak zou moeten voordragen, en je bij de politie qua transactie beter af bent dan bij het OM. En inderdaad wat nare al zegt, de kans dat een nepperd eronder zit is aanzienlijk klein, zeer waarschijnlijk ook kleiner dan de kans dat je boete hoger uitvalt als je niet wenst te betalen op zo'n moment.
|
![]() |
|
|