Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
X BOX ????? WTF man
Koop een PC met goeie specificaties en koop wat goeie spellen. bijv. - Half Life 2 - Vampire Bloodlines The Masquerade - Rise Of Nations - Brothers In Arms - AlamDV2 Klik voor site (srry het is geen spel) ![]() - Battlefield series - Tony Hawk Pro Skater 3 (€ 5,- en uren lang plezier) En dus niet zo'n afgezaagd spel zoals Halo 2, wat dus echt flopte naar mijn mening... De graphics waren slechter dan deel 1 ![]() Dat is toch geen goed teken... Kj, ik geef toe... Halo 2 is leuk om cooperative te doen. Maar als je deathmatch wil doen met je vrienden koop dan - James Bond Nightfire (€ 20,-) (heel veel opties om in te stellen) - Halo 2 (alleen op X-Box connect) - Rainbow 6 (X-box live) Nouwja dat waren enkele leuke titels voor op deathmatch... Zelf heb ik de meeste plezier beleefd aan James Bond Nightfire... Echt een aanrader !!! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja... Ik heb Halo 2 gespeeld. Maar de textures zijn veel onscherper dan in 1. En srry voor het woord 'textures', want console freaks kennen alleen maar de volgende termen... - 24/7 GAMEN - Controler - Onhandige besturing - Matige graphics - Popcorn - 'Nintendo duim' En tot slot nog een veelgedane uitspraak door console freaks: "X-box live was het.. uhh... toch... un... errr... duh... eerstinternet?" Ja, en wij gasten die alleen hun tijd verdoen 8er het computer beeldscherm weten dat in de jaren 60 het project 'internet' is begonnen. En nee... Toen was de X-Box er nog niet. En toen internet op de markt kwam, toen was de X-Box er ook nog niet... nouwja srry voor het beledigen van de x-box, ze zijn echter ook niet gemeend. Enkel tegen 'Vaal'
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verdoe ik mijn tijd achter de console, weet ik niet wat textures zijn? Ik studeer multimedia & design, ik werk met Maya en andere rendersoftware, en ik heb vooral Halo 1 & 2 helemaal stuk gespeeld. Toevallig heb ik zojuist Halo 1 weer eens gespeeld, zonder aan dit topic te denken, maar de graphics (sorry, textures) zijn net zo onscherp als in Halo2. In Halo2 zijn ze toevallig alleen wel 2x zo gedetailleerd. In Halo1 is de draw-distance echt maar 3 meter rondom je character, en in Halo2 wordt practisch de hele level ge-pre-renderd. En je bullshit over Xboxlive vs. Internet zal ik maar helemaal niet op ingaan, want volgens jou 'bestaat internet al vanaf de jaren 60' maar het TCP/IP protocol en vóóral het WWW bestaan een stuk minder lang. For your information. ![]() Maar knul, ooit komt het goed, de puberteit duurt een stuk minder lang dan het lijkt, en later schaam je je dood voor deze posts. |
![]() |
||
Citaat:
Japanners zijn door de bank genomen WEL slimmer, maar klootjesvolk blijft natuurlijk ook in Japan gewoon klootjesvolk. Vandaar de enorme populariteit van de PS2 daar.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 20:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als je met rendersoftware werkt heb ik cker respect voor je. Ik wil dat namelijk ook gaan doen. Lijkt me egt strak ! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
vind het wel weer heel typisch |
![]() |
||
Citaat:
Momenteel komt er meer en eerder uit voor de console, maar dat zal ook wel weer snel ophouden, zo lijkt het.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie trouwens spellen zoals Devil May Cry niet zo snel (of nooit ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ho ho ho! ![]() Splinter Cell is best goed.
||
![]() |
Citaat:
en wat de nightfire betreft, bagger BAGGER echt dat spel zuigt met die kut graphics en dergelijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het moet nu eenmaal geaccepteerd worden dat de console steeds meer een media-centre word, en uiteindelijk gwoon de pc overbodig zal maken, hoewel dit nog een tijdje zal duren (een lang tijdje, maar het zal geschieden) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |