![]() |
||
Wat denken jullie ervan, gaat Cell in combinatie met XDR Ram een hele nieuwe draai in het computer leven gooien?
Er gaan namelijk geruchten dat XDR zowizo in 2007 op de markt komt en men stapt nu al over naar Dual Core. Gooien Sony, Toshiba en Ibm een nieuwe concurrent in de cpu strijd?Waarmee Amd en Intel weer eens tegen moeten strijden? Fred Weber van Amd zegt dit erop: Citaat:
Al hoe hij werkt is wel weer slim bedacht. Maar 85ºC met een heatsink alleen al, vind ik vrij veel. Of hij kan zoveel hebben, of er moet toch een alternatie koeling voor worden gevonden, c.q grotere lucht koeling. Hopelijk meer duidelijkheid op de E3, hopelijk de Next-Gen consoles. Ik volg het namelijk al een tijdje, ben zeer benieuwd. Intressante links: IBM's CELL Processor: Preview to Greatness? Introducing Cell
Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 09:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cell-achtige processoren hebben de toekomst. Er zal nog wel eea aan de vorm veranderen, maar niet al te veel gok ik zo.... |
![]() |
||
Citaat:
Maar je blijft toch nog altijd met de DVD en Hardeschijven zitten die de bottleneck vormen, en natuurlijk de hitte die ze meebrengen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 |