Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2005, 18:14
Elintju
Elintju is offline
Ik zou graag in grote vakantie op reis gaan naar turkije.
Ik vroeg me nu af hoeveel het ongeveer zou kosten met een last minute? Als je nu bv. een weekje naar turkije wil gaan begin augustus in een toch wel mooi hotel, op hoeveel euro minimum moet ik dan rekenen?
Advertentie
Oud 04-04-2005, 13:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik denk niet dat je daar veel over kunt zeggen nu. De prijs zal onder andere afhangen van het aantal sterren van het hotel, de verzorging, de locatie, de vliegmaatschappij, wanneer je de last-minute boekt (dus 3 weken van te voren of 3 uur van te voren), enz.
Oud 04-04-2005, 17:06
Fruitcake
Fruitcake is offline
Inderdaad veel kan je er nu nog niet over zeggen. Zeker niet over last minutes. Ik denk dat je beter naar een promotie kan kijken, of gewoon lekker vroeg boeken. Veel mensen weten het niet maar dat is echt wel het goedkoopst. Maar voor het vroegboeken ben je al te laat.
De prijzen voor Turkije in deze periode begonnen ongeveer vanaf 500 euro zeker. Maar dat hangt echt af van bestemming, hotel, charter/lijnvlucht, verblijfsregime...
Oud 04-04-2005, 17:43
Ieke
Ieke is offline
Denk in ieder geval ook even aan evtuele inentingen. Als je zeker bent dat je naar turkije wil heb je hepatitis A nodig (wordt iig wel geadviseerd)
Oud 06-04-2005, 20:51
spemmey
spemmey is offline
Ik heb vorig jaar een lastminute gedaan naar Turkije....

Begint ongeveer vanaf 350 euro zeker wel...vooral omdat t steeds populairder wordt, zowel turkije als lastminute Had er zelf een van 500

Jaren daarvoor ook altijd lastminute zonvakanties gedaan maar toen waren de prijzen maar 229....

Hoe dan ook, je moet het wel gewoon even afwachten, en wat betreft die inentingen, dat heb ik zelf niet gedaan. Om de reden dat het te kort dag was en dat het ook niet echt nodig was naar mijn oordeel. Ging naar Marmaris, aan de overkant ligt Rhodos en daarvoor werd t niet geadviseerd..Heel apart...

maar je moet natuurlijk ook geen dubieus eten gaan eten, dat scheelt een hele hoop. niet uit de kraan drinken en veel cola drinken (doodt evt bactierien)
Oud 06-04-2005, 21:48
Verwijderd
Last minute maakt tegenwoordig niet meer zoveel uit.

Ik ga voor 750 euro alles inc in een 4/5 sterrenhotel naar turkije. 12 dagen Heb er zin in.
Oud 08-04-2005, 14:14
.Pure
.Pure is offline
Wij hadden ook een lastminute vorig jaar en we wilden eigenlijk niet naar Turkije (mn ouders niet), maar omdat het zo'n 'slechte' zomer was, waren er vrij weinig last minutes, en werd het dus wel Turkije, Alanya.

Geloof dat het nog wel rond de 300 euro was pp. Maar dan wel een appartement he.
Oud 09-04-2005, 12:32
Yolcu
Yolcu is offline
Met 2 personen in een 2/3 sterrenhotelletje logies of een appartementje moet je zeker wel onder de € 500 kunnen blijven, ik ben altijd voor onder de € 500 15 dagen gegaan, midden in het hoogseizoen. Als je goed zoekt, kun je misschien onder de € 450 blijven, maar realiseer je wel dat hoe goedkoper je uit bent, hoe minder de kwaliteit (afstand tot het centrum etc.) is! Veel Nederlanders zien dat over het hoofd en gaan dan klagen.. beetje raar naar mijn idee.
Oud 14-04-2005, 10:59
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
mijn vriend en ik willen ook gaan, ik vind het alleen wel een beetje aan de dure kant om dat van mn rekening te halen. dat is nu geen probleem meer, ik ga stage lopen en verdien daar ook wat centjes en mss nog paar weken werken.

mn schoonouders wilden dus ook gaan en vroegen of we het leuk vonden als wij met hun meegingen. dat doen we dus, lijkt me gezellig!

we willen dus ook voor een last minute gaan kijken. we wachten het af!
Oud 14-04-2005, 11:05
Gothic
Gothic is offline
vanaf 350 kun je all inclusive gaan... het laagste wat ik tegengekomen ben was 150 euro met 2 personen... (dus samen 300)
Oud 04-05-2005, 09:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
spemmey schreef op 06-04-2005 @ 21:51 :
Hoe dan ook, je moet het wel gewoon even afwachten, en wat betreft die inentingen, dat heb ik zelf niet gedaan. Om de reden dat het te kort dag was en dat het ook niet echt nodig was naar mijn oordeel. Ging naar Marmaris, aan de overkant ligt Rhodos en daarvoor werd t niet geadviseerd..Heel apart...
daar werd het wel voor geadviseerd, alleen veel mensen slaan dat advies in de wind.
Oud 05-05-2005, 08:54
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
spemmey schreef op 06-04-2005 @ 21:51 :
Dat klopt ook, of je je moet laten inenten verschilt per gebied in Turkije. Meestal is het zo, dat als je naar de toeristische gebieden gaat, dat een inenting niet nodig is.
Oud 05-05-2005, 20:53
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Vorig jaar heb ik samen met twee vriendinnen de -op dat moment (4dagen voor verrtek) goedkoopst vindbare last minute genomen. We waren per persoon 209 euro kwijt voor alleen hotelverblijf. Dus geen maaltijden oid, maar wel gewoon een net en mooi hotel.
Oud 11-05-2005, 17:29
.Pure
.Pure is offline
ik zou niet all inclusive gaan. waarom niet? omdat je heeel lekker en heel goedkoop kan uiteten en het eigenlijk gewoon zonde is. Het is juist leuk om uit eten te gaan enzo, anders blijf je alleen maar bij je hotel. en je kan zelf nog is wat koken en eten meenemen naar je kamer ofzo. In veel hotels mag je niet eens water mee naar boven nemen. Maar ieder z'n ding
Advertentie

Regels voor berichten