Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Bijna alle dromen over spinnen zijn echte geluksdromen. Zie je in jouw droom een spin tegen een muur oplopen, dan zal jouw diepste wens binnenkort in vervulling gaan. Zit de spin in zijn web, dan zal jouw harde werk zijn vruchten afwerpen en zullen jouw inkomsten toenemen. Gaan jouw droom over een spin zittend op een telefoontoestel, dan kan je een telefoontje verwachten waar je veel aan zult hebben. Meestal geldt, hoe groter de spin, des te meer geluk je te wachten staat.
Bron Ik weet niets van droomverklaringen en of er dus meerdere betekenissen zijn maar dit was het eerste wat ik tegen kwam! Good luck ![]() Ik heb vroeger echt de meest vreselijke nachtmerries gehad, elke nacht opnieuw, vaak zelfs meerdere keren. Ik droomde voornamelijk dat ik verdwaalt was (= je weet niet wat je met de toekomst aanmoet..). Ik droomde regelmatig dezelfde dromen opnieuw en vaak ook een vervolg op een eerdere droom. Ik werd heel erg verdrietig van het lezen van de dromen die ik als kind heb gehad, wat heeft mij een hoop dwars gezeten zeg...
Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 21:23. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Grmbl. Vlerkje | 61 | 24-07-2016 13:06 | |
Psychologie |
De betekenis van dromen en jouw mening lennuzz | 56 | 13-02-2007 21:29 | |
Psychologie |
Nachtmerries !!! Tieneke | 48 | 07-07-2005 14:06 | |
De Kantine |
beschrijf jouw ergste nachtmerrie wakko | 61 | 21-03-2004 12:37 | |
De Kantine |
Heb jij een steeds terugkerende droom/nachtmerrie? Deliveran©e | 29 | 12-02-2003 19:55 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |