M'n nieuwe compu'tje komt donderdag pas dus ik heb mijn oude voor de laatste maal gereanimeerd, maar het probleem is dat het netwerk opeens kuren heeft. Ik heb nog wel internet (gebruik overigens geen router) maar ik kan niet meer bij mijn gedeelde mappen terwijl dat vroeger wel kon (ik heb windows opnieuw moeten instaleren) en ik heb het precies hetzelfde gedaan als toen. Ik heb ook geprobeert m'n gedeelde mappen te de-delen, beide computers opnieuw opstarten en weer delen, maar na een halve dag van de-delen, herdelen, allerlei wizards volgen, met norton klooien (in het kader van je-weet-maar-nooit) en ongeveer 300 keer beide computers opnieuw opstarten, ben ik nog geen steek verder gekomen. even alles op een rijtje: ik heb wél internet (*bedankt bij deze de hogere machten*) via de "hoofdcomputer" in de huiskamer (geen router, ik heb alleen internet als de hoofdcomputer ook aanstaat anders gaat het feest niet door) maar ik kan niet bij mijn bestanden (wat erg vervelend is, aangezien ik nu steeds met m'n USB stickie heen en weer moet pendelen en sommige bestanden te groot zijn daarvoor) ook al heb ik alles exact hetzelfde als voor het herinstaleren van windows. Ik heb hier windows ME en beneden windows XP. ik hoop dat iemand de oplossing heeft want als ik nog een hele week met m'n usb stick tussen de computers heen en weer moet rennen, word ik gek