Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Houd er daarentegen wel rekening mee, dat iedereen zijn eigen reden heeft om bijv. naar de HAVO te (moeten) gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (Uh ja, nietszeggend ja) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- MetalliCat schreef op 09-04-2005 @ 12:36 : Houd er daarentegen wel rekening mee, dat iedereen zijn eigen reden heeft om bijv. naar de HAVO te (moeten) gaan. -------------------------------------------------------------------------------- ![]() Daarbij zei hij dat ie met talen zelfs vóórliep op het VWO. En kom nou niet weer met je gezeik aan dat wiskunde het belangrijkste is en bepalend voor alles op het VWO. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zal dus wel eerst mn P op het HBO moeten halen aangezien ik absoluut niet terug wil naar de middelbare school. Daarbij vind ik het fijner om naar de universiteit te gaan met propedeuse van t HBO in dezelfde richting (toegepaste psychologie en dan psychologie, wat ik bijv. van plan ben). Zo heb ik al aardig wat kennis opgedaan en heb ik een kleine voorsprong op anderen qua stof. Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 15:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed, dit gaat gelukkig niet voor mij op want ik haalde wiskunde zelfs op t VWO op mn sloffen, gelukkig... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |